BMW M3 e92
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5666
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e92
A 325i E46 je este nizsie iked vykonovo, tiez o dost nizsie
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW M3 e92
jansci: Ano, E90 je se spotrebou cca o 10 procent vyse prakticky v jakemkoli rezimu. Ona ma take podobne vyssi vykon, ale vzhledem k rozdilne hmotnosti a delsim prevodum vychazi dynamika prakticky nastejno...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW M3 e92
To si nemyslim, M3 je M3. A ano máte pravdu - bylo mokro a tudíž na mě video působí více dojmem, že s BMW jede řidič na nedoceněné možnosti M3. Ne, že by M3 nemělo na to natřít S5 s prstem v nose. A právě tim bych už v rozporu s Vaším názorem soudil, že to mělo vliv na spotřebu, byť asi Audi bude užranější, tak ne s takovym rozdílem při stejném času.pjanda píše:Myslite, ze S5 SB je rychlejsi nez M3? Nebude to spise tim, ze jednou bylo sucho a podruhe mokro, coz ovlivni mnohem vice rychlost nez spotrebu, nebot o te rozhoduje hlavne styl, ktery je totozny?Weeper píše: Nechci slabinu přeplňovaných Audin obhajovat, ale není to tim, že Audi dojelo za 14:13 a BMW za 14:53?
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: BMW M3 e92
Weeper: Spotreba M3 uz v provozu vyse nejde, to same plati u te RS5. Bavme se o nejakem litru tim ci onim smerem, ale co jinak udela mokro? Jedete pomaleji v zatackach, tj. musite brzdit na nizsi rychlost, akceleraci to zmirni leda na vyjezdu ze zatacek, jinak jedete stejne jak se jen da.
Muze se zdat, ze pokud je nizsi prumerna rychlost, jsou pozadavky na vykon o neco nizsi, ale neni to tak docela pravda, rozhoduji i jine parametry. O spotrebe zkratka rozhoduje hlavne styl. Mohu projet stejnou silnici podobnym stylem klidne o 20 km/h jinou rychlosti a spotreba bude prakticky stejna.
Zrovna s M3 E92 jsem na jine ceste kratce po uvedeni na trh temer 100 km s prumerem pres 200 km/h, vice se opravdu nedalo, bylo to na suchu a spotreba byla 32 l. Coz prisuzuji hlavne tomu, ze na rozdil od tohoto mel "muj" kousek manualni prevodovku. Tolik co 3,0 TFSI nevezme tenhle ctyrlitr ani z 80 procent...
Muze se zdat, ze pokud je nizsi prumerna rychlost, jsou pozadavky na vykon o neco nizsi, ale neni to tak docela pravda, rozhoduji i jine parametry. O spotrebe zkratka rozhoduje hlavne styl. Mohu projet stejnou silnici podobnym stylem klidne o 20 km/h jinou rychlosti a spotreba bude prakticky stejna.
Zrovna s M3 E92 jsem na jine ceste kratce po uvedeni na trh temer 100 km s prumerem pres 200 km/h, vice se opravdu nedalo, bylo to na suchu a spotreba byla 32 l. Coz prisuzuji hlavne tomu, ze na rozdil od tohoto mel "muj" kousek manualni prevodovku. Tolik co 3,0 TFSI nevezme tenhle ctyrlitr ani z 80 procent...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW M3 e92
Dík za dobrej popis. Jinak co se týče DKG. Myslíš, že bude v pohodě - co se výdrže týče? Něco na co si dát pozor u M3?
Re: BMW M3 e92
Ptat se me na automatickou prevodovku je celkem bezpredmetne, nikdy bych zadne nedal prednost pred manualem. M-DCT je podle me jasne nejlepsi dvouspojkova prevodovka na trhu, ale k moznostem manualu ma porad daleko. Z dlouhodobeho hlediska nemam s dvouspojkovymi prevodovkami zkusenosti, ale je to dost slozity instrument. Pro me spise dalsi duvod, proc od toho dat ruce pryc.
Cemu se u M3 vyhnout... E92 jako takove? Kdyz uz bych kupoval M3 E9x, preferoval bych sedan, protoze E92 vznikla o par let pozdeji nez E90 a je to na ni znat. Je to dalsi dimenze "cost-cuttingu" - plastove blatniky, osizenejsi interier... To se da snest, ale co je nesnesitelne je odflaknute reseni bezramovych oken, kolem kterych proste tahne dovnitr. Jet s tim trvale pres nejakych 220-230 km/h je o sluch a pritom je to auto, co bez omezovace saha ke 300 km/h bez vetsich problemu.
Z hlediska specifikace bych se krom automatu vyhnul adaptivnimu podvozku. Je to sice prima vec, ale nema ani jedno adekvatne tvrde nastaveni, je to vsechno mekke. Sel bych rozhodne pred MY 2010, nebot tam uz zacina elektricke posilovane rizeni, ktere je sice v ramci moznosti snesnitelne, ale hydraulika to proste neni. Pokud bazirujete na M-DCT, pak co naopak volit nejnovejsi kousek - postupne to zrychlovali a na zacatku to bylo zcela neunosne, to ani neuradilo brzdeni. Naposledy jsem jezdil MY2011 a tam uz je to nejak snesitelne. Sam si to ale odradite porad lepe
Cemu se u M3 vyhnout... E92 jako takove? Kdyz uz bych kupoval M3 E9x, preferoval bych sedan, protoze E92 vznikla o par let pozdeji nez E90 a je to na ni znat. Je to dalsi dimenze "cost-cuttingu" - plastove blatniky, osizenejsi interier... To se da snest, ale co je nesnesitelne je odflaknute reseni bezramovych oken, kolem kterych proste tahne dovnitr. Jet s tim trvale pres nejakych 220-230 km/h je o sluch a pritom je to auto, co bez omezovace saha ke 300 km/h bez vetsich problemu.
Z hlediska specifikace bych se krom automatu vyhnul adaptivnimu podvozku. Je to sice prima vec, ale nema ani jedno adekvatne tvrde nastaveni, je to vsechno mekke. Sel bych rozhodne pred MY 2010, nebot tam uz zacina elektricke posilovane rizeni, ktere je sice v ramci moznosti snesnitelne, ale hydraulika to proste neni. Pokud bazirujete na M-DCT, pak co naopak volit nejnovejsi kousek - postupne to zrychlovali a na zacatku to bylo zcela neunosne, to ani neuradilo brzdeni. Naposledy jsem jezdil MY2011 a tam uz je to nejak snesitelne. Sam si to ale odradite porad lepe
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW M3 e92
Jaká je ještě jiná možnost sportovního auta do 1 mil včetně DPH a do 3 let stáří? Nejraději bych bral GTR - ale to je dražší. Fakt víc než ten milion nedám, nejradší tak 900 tis. A taky bych chtěl osmihrnek, ale přežiju i V6 turbo....
Re: BMW M3 e92
Z neceho rozumneho v teto cenove relaci treba Cayman S. To auto je ale vice ciste nez rychle a to pro Vasich preferencich (nevadi turbo, nevadi 4x4, nevadi automat) asi neocenite
Pak me napada nejaka nejezdena Z4 M Coupe z konce vyroby, ale to je podobny pripad jako Cayman.
Corvette C6 by se take dala sehnat, to je velmi slusne svezeni. Lepsi Z06, ale tu do milionu jedine bez dane.
Ostatni co me napada jsou spise rychle potahovky nez sportaky... Ale take je otazka, co si kdo predstavuje pod sportovnim autem Uz jste rikal, jak to vlastne chcete pouzivat? Zda to ma byt auto pro kazdy den, nebo nejaka vikendovka... Ja lovim spise mezi opravdu sportovnimi auty, nebo alespon takovymi, ktera tomuto vyuziti neodrikaji, ale jestli to chce na normalni jezdeni, pak je moznosti o neco vice, zvlaste pokud Vam nevadi automat.
Pak me napada nejaka nejezdena Z4 M Coupe z konce vyroby, ale to je podobny pripad jako Cayman.
Corvette C6 by se take dala sehnat, to je velmi slusne svezeni. Lepsi Z06, ale tu do milionu jedine bez dane.
Ostatni co me napada jsou spise rychle potahovky nez sportaky... Ale take je otazka, co si kdo predstavuje pod sportovnim autem Uz jste rikal, jak to vlastne chcete pouzivat? Zda to ma byt auto pro kazdy den, nebo nejaka vikendovka... Ja lovim spise mezi opravdu sportovnimi auty, nebo alespon takovymi, ktera tomuto vyuziti neodrikaji, ale jestli to chce na normalni jezdeni, pak je moznosti o neco vice, zvlaste pokud Vam nevadi automat.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW M3 e92
Kdybych uvažoval o autě kategorie M3, stoprocentně bych se podíval i na jiné Ameriky než jen Corvettu (nic proti ní), zejména na aktuálního Mustanga, popř. Camaro a Challengera.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!