Smysl LPG do městského auta?
Smysl LPG do městského auta?
.
Naposledy upravil(a) speedy.kh dne ned 24 lis 19:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Smysl LPG do městského auta?
za mě - ne
Re: Smysl LPG do městského auta?
Dolezity faktor je, kolko si ho chcete nechat. Pri talkom malom najazde bude navratnost cca 2 roky.
Re: Smysl LPG do městského auta?
Návratnost alespoň 2 roky, drbání s častějším servisem a kontrolami, dražší STK, zabití kufru (buď bomba nebo rezerva), nemožnost parkovat v podzemních garážích...
Na druhé straně je roční úspora cca 10 000 Kč.
A nikdo neví, kolik bude stát LPG příští rok...
Na druhé straně je roční úspora cca 10 000 Kč.
A nikdo neví, kolik bude stát LPG příští rok...
2.9T RWD
Re: Smysl LPG do městského auta?
.
Naposledy upravil(a) speedy.kh dne ned 24 lis 19:17, celkem upraveno 1 x.
Re: Smysl LPG do městského auta?
pri danom najazde, ked nema motor vyrobnu vadu tak musi prezit auto LPG/neLPG
a na bombe je tusim nejaky bezpecnostny ventil keby uz...ale tohto som sa bal za cias S120
a na bombe je tusim nejaky bezpecnostny ventil keby uz...ale tohto som sa bal za cias S120
Re: Smysl LPG do městského auta?
..životnost motoru LPG určitě nezkrátí, podle některých odborníků to paradoxně dělá motoru líp než benál......bomby bych se nebál, pakliže si todoma nebudeš nějak dál štelovat Jestli se to vyplatí bylo dostatečně srozumitelně popsáno výše.......je to zkrátka jen a a pouze a ročním nájezdu, plánovaný době užívání a určitém omezení některejch věcí. Za se sebe bych v tomhle případku řekl, že pokud máti natočí aspoň 10 zarok, auto bude mít ještě aspoň 4 roky, nebazíruje na underground parkingu a nenacpává kufr pravidelně až pod víko tak potom by to šlo. Jinak co mě se týče, tak do LPG bych šel jenom u auta, který je už takhle udělaný z fabriky. Nějaký dodatečný bastlení ať už je to cokoliv mě moc nebere.
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Smysl LPG do městského auta?
existuje nejake takove? vim o CNG modelech, ale LPG? jedno drobna odbocka, ale s timto souvisejici. tyka se subaru prodanych s LPG. nejsem si jist, ale myslim, ze to montuji tady v CR. clovek by si rekl, ze kdyz uz se to s tim prodava, ze to nebude ovlivnovat zivotnost. realita je takova, ze to u tech boxeru nejak nici hlavy a majitele maji velke problemy s reklamacemi. opravy pry jdou do desetisicu.Pickuper píše:Jinak co mě se týče, tak do LPG bych šel jenom u auta, který je už takhle udělaný z fabriky. Nějaký dodatečný bastlení ať už je to cokoliv mě moc nebere.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Smysl LPG do městského auta?
Škodovka dělala jeden čas OII na LPG. Možná ještě dělá. Byla to 1.6MPI. A asi to bylo z fabriky, protože souběžně se 1.6MPI asi ani neprodávala. Jen 1.2TSI.
Ale nejsem odborník na šáde.
Ale nejsem odborník na šáde.
2.9T RWD
Re: Smysl LPG do městského auta?
mmira: nevím jak vypadá aktuální situace, ale fabrický auta se zastavěným LPG (v některejch případech i s nádrží pod podlahou) tady rozhodně svýho času prodával OPEL.
Niko nadžanel ko kerdža