Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vratil bych se k Porsche a jeho sportovnim modelum, ty obvykle s automatem k mani ani nebyly a nejsou
Mel bych tu jedno nadsenecke video s modely 964 RS a 993 RS. Dodnes jsou eReSa cistou silou, ale drive to snad platilo jeste vice: prvni je odlehcene (-155 kg) provedeni s motorem 3,6 H6 o vykonu 264 koni, zkracenou prevodovkou, LSD, snizenym podvozkem a co je dobre - bez posilovace rizeni, k cemu take
Druhe jmenovane stihly podobne upravy a co je zajimave, jde o prvni 911, ktere vyuzilo dodnes (s modifikacemi, samozrejme) pouzivane provedeni motoru 3,8 H6. Vykonv v tomto pripade poskocil na 300 koni.
Video je mozna az moc "umelecke" , ale presto je zajimave videt zrovna tyto dva exoty vedle sebe...
Mel bych tu jedno nadsenecke video s modely 964 RS a 993 RS. Dodnes jsou eReSa cistou silou, ale drive to snad platilo jeste vice: prvni je odlehcene (-155 kg) provedeni s motorem 3,6 H6 o vykonu 264 koni, zkracenou prevodovkou, LSD, snizenym podvozkem a co je dobre - bez posilovace rizeni, k cemu take
Druhe jmenovane stihly podobne upravy a co je zajimave, jde o prvni 911, ktere vyuzilo dodnes (s modifikacemi, samozrejme) pouzivane provedeni motoru 3,8 H6. Vykonv v tomto pripade poskocil na 300 koni.
Video je mozna az moc "umelecke" , ale presto je zajimave videt zrovna tyto dva exoty vedle sebe...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
993 zrovna jsem vcera jednu potkal..to auto je kouzelny i v cabriu
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
993 je nejkrásnější generace 911ky...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Teda, ze by se mi libila ta zahnuta cast nahoru ve predu 993 se rict neda, ale jinak obe super auta
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Zde jsem objevil dobry navod "jak nejezdit s Porsche":
Vyrobi chyb jak maku a nejvice me fascinuje, jak mu pred startem drzi spalek pod prednim kolem, aby mu to necouvalo a v momente startu mu s tim ucuknou. Proste profik
Vyrobi chyb jak maku a nejvice me fascinuje, jak mu pred startem drzi spalek pod prednim kolem, aby mu to necouvalo a v momente startu mu s tim ucuknou. Proste profik
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vy nám dneska dáváte To je taky bída, vždyť se mu to pořád kouše na omezovači otáček. Když má někdo takhle rychlou sekvenci řadící jedním šmahem, proč si to neodřadí? Jen tímhle musel strašně ztratit.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak startovací špalek je na vrchách standard. Ještě jsem neviděl ani jednoho jezdce, který by žádal pořadatele, aby jeho auto na startu nepodkládali.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
d: Zavody do vrchu nesleduji, borci jezdi z vrchu Kazdopadne bych to bral jako nejvetsi potupu, vubec nevim, k cemu by mi to bylo...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak výběr jeho stopy nebyl vždycky zrovna ideální ale zrovna tím omezovačem neztratil vůbec nic, ztratil by víc kdyby tam dal trojku a pak hned zase zpátky podřazoval. Špalek taky vidím prvně, asi jde o to, aby se mohl soustředit na start a míru plynu, kterou nechává při startu proklouznout hnaná kola. Mezi námi, kdyby aspoň takhle uměla většina lidí zacházet se svým autem, stal by se provoz na silnicích téměř dokonalý. Bohužel, trend je spíše opačný, veškeré zpřísňování předpisů se děje taky proto, že jezdí každé jelito, které nemá ani šajnu, kde leží limity jeho stroje a nedej bože když ty limity nastanou
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Muže mi někdo říct, proč neustále škube volantem? To to tak klouže?