EURO brambor taky.... jaxi vzpomínám, stará dobrá e36 318i měla rafiku ukazatele okamžité spotřeby nula až třicet, zatímco moje aktuální e91 330i má jen nula až dvacet....pjanda píše: Mercedes limituje prumernou spotrebu i shora, neukaze vice jak 20. .
W203 okamžitá spotřeba
Re: W203 okamžitá spotřeba
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: W203 okamžitá spotřeba
SL 500 okolo 30 prumer? to jsem se ve vypoctech prilis nesekl, ja to podle ujetych km a doby, kterou to trvalo, nez se to dostalo pod 20, odhadl na 31.mabosk píše:35 som mal na ML500 (2004), SL500 (2006) mi tiez ukazovalo okolo 30 (mam aj jednu fotku s 23)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: W203 okamžitá spotřeba
mabo: Ano. Jen porad nechapu, jaky to ma smysl, zmeni se tim realita v nejakou zelenejsi?
pavproch: U ukazatele oikamzite uz je to dlouho, tam to nevidim jako az tak podstatne (ten v servisnim menu opet limit nema, doporucuji vyzkouset). Ale u prumerne BMW nic neomezuje, alespon jsem se s tim nesetkal. Ono u 330i to ale ani poradne vyzkouset nejde, pokud z toho dostanete 20 litru, jste hodne rychly a pokud 25, vymykate se casoprostorovym konvencim
pavproch: U ukazatele oikamzite uz je to dlouho, tam to nevidim jako az tak podstatne (ten v servisnim menu opet limit nema, doporucuji vyzkouset). Ale u prumerne BMW nic neomezuje, alespon jsem se s tim nesetkal. Ono u 330i to ale ani poradne vyzkouset nejde, pokud z toho dostanete 20 litru, jste hodne rychly a pokud 25, vymykate se casoprostorovym konvencim
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: W203 okamžitá spotřeba
vyzkoušet bych to mohl celkem jednoduše - stačí nechat motor jet na volnoběh...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: W203 okamžitá spotřeba
Typujem nieco na sposob ze sto krat opakovana loz sa stava pravdou, co pre PR automobilky je velke ternopjanda píše:mabo: Ano. Jen porad nechapu, jaky to ma smysl, zmeni se tim realita v nejakou zelenejsi?...
Re: W203 okamžitá spotřeba
zelenější by bylo ukázat realitu - část lidí by to mohlo zpomalit a tím spotřebu snížit...pjanda píše:mabo: Ano. Jen porad nechapu, jaky to ma smysl, zmeni se tim realita v nejakou zelenejsi?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: W203 okamžitá spotřeba
...v servise Dacia pri prehliadke technik cez nejaku srandu zakazal ukazatel okamzitej spotreby
na otazku preco to robi, vraj "Ludia sa stazovali ze to moc zere..." (to sa jednalo o dci)
takze tolko k dnesnej realite
na otazku preco to robi, vraj "Ludia sa stazovali ze to moc zere..." (to sa jednalo o dci)
takze tolko k dnesnej realite
Re: W203 okamžitá spotřeba
Je fakt, ze se to zda byt v rozporu s jinou moderni "ficurou" - ukazateli stavu paliva zohlednuijci prumernou spotrebu za posledni nekolik kilometru jizdy. Kdyz jedes s vyssi spotrebou, ukazuje to mene paliva nez kdyz jedes pomalu, i kdyz je ho tam realne stejne. Tj. staci ubrat a paliva "pribude". Nevim, kdo je toho prukopnikem, ale vsiml jsem si toho poprve ve VW, dnes to maji treba i BMW. Nejlepe je to videt na konci stupnice, kdy to treba pri spotrebe 15 litru neukazuje skoro nic, staci ubrat a za chvili je tam paliva k prvni rysce.ExFun píše:zelenější by bylo ukázat realitu - část lidí by to mohlo zpomalit a tím spotřebu snížit...
Mozna ma ten limit maximalni prumerne ci okamzite spotreby stejny psychologicky ucinek - "kdo vi, kolik to ted bere, radeji zvolnim". At tak ci onak, je to neskutecne hloupe...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: W203 okamžitá spotřeba
to mám člověče možná taky. Při nastartování ukazuje skoro nic a po chvíli jízdy se najednou objeví palivo
Byl bych raději, kdyby se výrobci starali o výrobky a ne o psychologické účinky. Když udělají auto, co bude mít dostatečný výkon a nízkou spotřebu, tak jim lidi utrhají ruce bez ohledu na to, že to ukazuje reálně.
Je fajn, že např. u dieselů popravili kultivovanost a zvedli výkon, ale zrovna diesely se kupují kvůli dojezdu a nízké spotřebě, což už dnes není až tak pravda Kdyby se vykašlali, na nějaké 4.0D V8 a víc, místo toho udělali nějaký diesel se 130-150kW a reálnou spotřebou 6-6,5 v lehkém autě vyšší střední (budiž Audi za odlehčení A6)...
Byl bych raději, kdyby se výrobci starali o výrobky a ne o psychologické účinky. Když udělají auto, co bude mít dostatečný výkon a nízkou spotřebu, tak jim lidi utrhají ruce bez ohledu na to, že to ukazuje reálně.
Je fajn, že např. u dieselů popravili kultivovanost a zvedli výkon, ale zrovna diesely se kupují kvůli dojezdu a nízké spotřebě, což už dnes není až tak pravda Kdyby se vykašlali, na nějaké 4.0D V8 a víc, místo toho udělali nějaký diesel se 130-150kW a reálnou spotřebou 6-6,5 v lehkém autě vyšší střední (budiž Audi za odlehčení A6)...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek