BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16745
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

beaumont píše:
pavproch píše:hele dotaz: co myslíte, mám nechat vyměnit wolej a wolejfitr už po cca 1500-2000km, jak se píše v tom (výše zmíněném) návodu na zajíždění (který sem pilně dodržel)? :-?

Zcela jednoznačně ANO.
příští týden nechám bramborovi vyměnit wolej a fitr - už je domluven termín
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

houby, za nedotacivost muze kravske naladeni podvozku, kterym se vyznacuji vsechny e91. uplne stejne se chovala ma 325i. pritom 335d i 335i kupe, co jsem zkousel, se chovaly pekne, dokonce mely mirnou tendenci se pretacet. podle PJ se tak chova i jeho 330i
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Je třeba to vyzkoušet. Jinak to jsou jen dohady. :-?
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16745
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

jo, já tu "nedotáčivost" ale cítím, enem, dyž mám vytočenej motor... dyž do zatáčky vletím stejně rychle, ale jednou na šestku (cca 3000 toček) tak brambora bez problému do tý zatáčky zlomím, dyž tam stejně rychle vletím s vytočenou trojkou (5000+toček), tak sa mu vyloženě nechce.... vidím to na to gyro.... dyž sem do stejný zatáčky vletěl zhruba stejně rychle se skautíkem, tak se tam skládal docela obstojně (v rámci jeho měkce naladěného zvýšeného podvozku, samozřejmě...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

když jsem přesedl z e46 do E90 tak první co mi razilo do volantu byla nedotáčivost, tam kde si starší trojka vystrčila zadek tam si novější začínala jet rovně to svoje.

docela bych stál o zkušenost sednout hned po e90 do e60...
Slow and serious
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Trochu narusim diskusi o E91/N53, pripojim se pozdeji :)

Zaujalo me ovsem toto:

http://www.autoforum.cz/bleskovky/nove- ... ilustrace/

Jak malo staci, aby to auto vypadalo normalne. Na te hlavni "fotce" kupe jsou jen nizsi hlavni svetla + normalni naraznik a razem se to da. Nevim, co koho napadlo dat tam takova megasvetla...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

eště sou tam širší ledviny, které udělají imho víc, než ten nárazník ... jinak ovšem máte pravdu, je to o 1000% lepší, dokonce bych řekl, že to vypadá úžasně
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Ale máš podélně uloženej motor, u kterýho většina tebou popisovaných sil by měla být realizována v příčném směru, tady bez vlivu na dopředný pohyb auta?
RWD
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

pjanda: Ale jo hezké, takový olízaný nanuk...
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od KoPP »

líbí... :)
Slow and serious
Odpovědět