BMW Divize
Re: BMW Divize
Tak ještě jinak: Oni by to nemuseli brát tak vážně, bylo to jen pošťouchnutí... nic víc, nic míň.
Slow and serious
Re: BMW Divize
Dovolím si upozornit na zajímavý článek časopisu Sport Auto, srovnávající všechny generace M3 vč. časů na Nordschleife a Hockenheimringu:
http://www.sportauto-online.de/supertes ... 80549.html
http://www.sportauto-online.de/supertes ... 80549.html
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
tak neska 1026km za kormidlem.... sem pln zážitků, rád se o ně podělím....
Takže: na R6 si budu muset asi chvilku zvykat, lépe řečeno na jeho průvodní jevy (je to můj první šestivál, proto sem z toho krapet vyjukán):
- ten engine má neuvěřitelný moment setrvačnosti, jak sa to rotztočí, tak sa to točí, točí, točí...
- taky moment hybnosti je neuvěřitelný, jak vletím s R6 vytočeným někam k 6k toček do zatáčky tak ten motor by chtěl jet furt rovně...
- a kupodivu (mírné negativní překvapení ) po dnešním celodenním výletě s N53B30 se mi zdá (ale uznávám, že je ten motor je furt ešče syrový...), že od R6 se v celé rozsahu otáček přenáší do interiéru brambora víc hluku i vibrací než od 1.8TSI do interiéru skautíka...
ale k věci:
- mám první sestřel - chudák vlašťofka.... rána do čelního skla, oblak peří, ale škody na autě žádný... uffffff)
- průměrná spotřeba dle BC mi klesla na 11.3 (i když sem neska brambora v rámci zajíždění nijak nešetřil.... aji výlet do omezovače - sic jen jednou, ale byl...)
- dostal sem těžkej kouř..... jedu si takle po D11 tacho kilopade,zezadu světla, taxe uhnu - ševrolet camao SS (nebo 55 - bylo to blbě čitelný a já sa v tym nevyznám).... šup za něj, zpomalení za předjíždějícím kamijonem, kamijon uhnul, camaro uděla brumbrum a bylo fčudu, i dyž sem brambra na trojku vyždímal až do omezovače..... halt jiná hmotnostní kategorie....
dotaz na e9x-kaře 330i: kolik vám to točí na šestku při tacho 130? mně cca 2750-2800toček... což je nějak víc než sem čekal, ještě než sem brambora měl, taxem kdesi na webu vyhrabal, že by to mělo točit 2600..... žeby x-drive měl kratší stálý převod? (v prospektu to tak ale nepíšou)
Takže: na R6 si budu muset asi chvilku zvykat, lépe řečeno na jeho průvodní jevy (je to můj první šestivál, proto sem z toho krapet vyjukán):
- ten engine má neuvěřitelný moment setrvačnosti, jak sa to rotztočí, tak sa to točí, točí, točí...
- taky moment hybnosti je neuvěřitelný, jak vletím s R6 vytočeným někam k 6k toček do zatáčky tak ten motor by chtěl jet furt rovně...
- a kupodivu (mírné negativní překvapení ) po dnešním celodenním výletě s N53B30 se mi zdá (ale uznávám, že je ten motor je furt ešče syrový...), že od R6 se v celé rozsahu otáček přenáší do interiéru brambora víc hluku i vibrací než od 1.8TSI do interiéru skautíka...
ale k věci:
- mám první sestřel - chudák vlašťofka.... rána do čelního skla, oblak peří, ale škody na autě žádný... uffffff)
- průměrná spotřeba dle BC mi klesla na 11.3 (i když sem neska brambora v rámci zajíždění nijak nešetřil.... aji výlet do omezovače - sic jen jednou, ale byl...)
- dostal sem těžkej kouř..... jedu si takle po D11 tacho kilopade,zezadu světla, taxe uhnu - ševrolet camao SS (nebo 55 - bylo to blbě čitelný a já sa v tym nevyznám).... šup za něj, zpomalení za předjíždějícím kamijonem, kamijon uhnul, camaro uděla brumbrum a bylo fčudu, i dyž sem brambra na trojku vyždímal až do omezovače..... halt jiná hmotnostní kategorie....
dotaz na e9x-kaře 330i: kolik vám to točí na šestku při tacho 130? mně cca 2750-2800toček... což je nějak víc než sem čekal, ještě než sem brambora měl, taxem kdesi na webu vyhrabal, že by to mělo točit 2600..... žeby x-drive měl kratší stálý převod? (v prospektu to tak ale nepíšou)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tohle bych spíš viděl na práci hnanýho předku.pavproch píše: - taky moment hybnosti je neuvěřitelný, jak vletím s R6 vytočeným někam k 6k toček do zatáčky tak ten motor by chtěl jet furt rovně...
Holt sis blbě vybral soupeře.pavproch píše: - dostal sem těžkej kouř..... jedu si takle po D11 tacho kilopade,zezadu světla, taxe uhnu - ševrolet camao SS (nebo 55 - bylo to blbě čitelný a já sa v tym nevyznám).... šup za něj, zpomalení za předjíždějícím kamijonem, kamijon uhnul, camaro uděla brumbrum a bylo fčudu, i dyž sem brambra na trojku vyždímal až do omezovače..... halt jiná hmotnostní kategorie....
Tak to je dobrá zpráva, ne?pavproch píše: dotaz na e9x-kaře 330i: kolik vám to točí na šestku při tacho 130? mně cca 2750-2800toček... což je nějak víc než sem čekal, ještě než sem brambora měl, taxem kdesi na webu vyhrabal, že by to mělo točit 2600..... žeby x-drive měl kratší stálý převod? (v prospektu to tak ale nepíšou)
RWD
Re: BMW Divize
d: myslim ze to hnani predku spis souvisi s ecoplynem... ktery reaguje jako u turbe... sekundu nereaguje na seslapnuti, ani na ubrani
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Booože ono to nereaguje ani na ubrání.Bond007 píše:d: myslim ze to hnani predku spis souvisi s ecoplynem... ktery reaguje jako u turbe... sekundu nereaguje na seslapnuti, ani na ubrani
RWD
Re: BMW Divize
@d1,8t: myslel sem gyroskopický moment motoru
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
myslíš, že gyroskopický efekt hraje takovou roli?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
nevím, ale domnívám se, že R6 bude mít gyro moment monohonásobně větší než R4
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ten motor je Al-Mg takže relativně lehký, a navíc jsou ho 2/3 "v autě". Pořád si myslim, že nedotáčivost bude vyrábět hnanej předek.
RWD