Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
petris
Řidič začátečník
Příspěvky: 134
Registrován: stř 16 úno 19:23

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od petris »

jarka píše:
petris píše:Od začátku mi jde pouze o to, že si nemyslím - auto s AT = řidič v něm lopata, který si jednoduše nemůže užívat jízdu ve stejné míře jako s MT.
Jak bych to spíš pozměnil na: auto pro zábavu s AT = řidiči jde spíš o show než o go (a je tu tedy vyšší pravděpodobnost, že řidič v něm je lopata). I když to není úplně korektní označení, tak mě tohle zobecnění vyhovuje.

proto mají všechna závodní auta dneška MT..
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

Účelem závodního auta není pobavit řidiče, ale zajet co nejlepší čas. To je trochu jiný sport.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od ExFun »

Bond007 píše:
ExFun píše:Petris: takovou kontrolu jako s MT nemáš ani se sekvencí, natož s jakýmkoliv AT. O tom nemá vůbec cenu se přít. Pokud to chceš nějak dokázat, tak si udělej seznam k čemu se může používat spojka a pak si začni škrtat co AT nezvládne. Můžeš začít u toho, že není spojka, takže s žádným automatem nejsi schopný odpojit motor dle své vůle a regulovat spojkou záběr.

To je fakt, který nelze oddiskutovat. Jde jen o to, jak moc to komu vadí, jaký je kdo purista... Pavel, Reese, Bond a další jsou velcí puristi.. V dnešním měřítku extrémní.
me jen fascinuje rychlost "devoluce" pred par lety byly nase pozadavky standarni, dnes vypadame jako extremisti... ono mozna jsme se dostali do faze, kdy se neucime ridit, ale neco se uci ridit nas ;)
je to tak. evoluce šla jiným směrem a z vás se stala skupinka puristů-extrémistů

JInak je to ale tak, že před pár lety AT prostě nebyly AT na takové úrovni aby se mohly prosadit - EU auta mají v avg menší výkon než v USA a 3-4st. AT k tomu neseděly. Navíc při cenách benzínu to prostě nebylo konkurenceschopné řešení. Myslím, že k rozmachu AT nemalou měrou přispěly diesely s jejich omezeným rozsahem použitelných otáček a vysokým N.m. Těžko tedy soudit, jestli minulý stav byl vůle kupujících, nebo spíš absence alternativy, která již neabsentuje...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od ExFun »

jarka píše:Účelem závodního auta není pobavit řidiče, ale zajet co nejlepší čas. To je trochu jiný sport.
asi by se měla začít používat kategorie zábavných aut, protože sportovní je odvozeno od sportu a ve sportu se závodí a závodí se na čas

vy s Pavlem mluvíte spíše o zábavě... zkuste nad tím pouvažovat. Předešlo by se mnohým nedorozuměním.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

ExFun píše:asi by se měla začít používat kategorie zábavných aut, protože sportovní je odvozeno od sportu a ve sportu se závodí a závodí se na čas

vy s Pavlem mluvíte spíše o zábavě... zkuste nad tím pouvažovat. Předešlo by se mnohým nedorozuměním.
Je trochu paradox, že mým ideálem auta pro zábavu je závodní auto s manuálem, ale jinak souhlas.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od HondaMan »

Bond007 píše:
HondaMan píše:
ExFun píše:Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
Na poskakování po Pařížské nemá smysl kupovat manuál ;)

Myslím že i v kategorii supersportů bude podíl AT převodovek mnohem vyšší než 50%.
HM: neznam realna cisla, ale rekl bych ze AT je momentalne tlacen spis v EU... v US je podle mych info vetsina supersportu v manualu...btw ty by sis radsi vzal ferrari v automatu?
Ptáš se špatného člověka. Já bych si Ferrari nekoupil, protože v mých očích Ferrari = show a to já zas tak moc nemusím.
Dělá se vůbec ještě Ferrari s MT?
Kdyby ses zeptal na 911 nebo nějaké "splašené trubky", tak je MT jasná volba, protože mě to s MT bude minimálně více bavit.

V čemkoliv ostatním, co mě má především přepravit z A do B, ideálně rychle, pohodlně a bez větší námahy preferuji AT. ;)

btw. mé příští přesunovadlo bude mít nejspíš variátor
:-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Deli »

Bond007 píše:
HondaMan píše:
ExFun píše:Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
Na poskakování po Pařížské nemá smysl kupovat manuál ;)

Myslím že i v kategorii supersportů bude podíl AT převodovek mnohem vyšší než 50%.
HM: neznam realna cisla, ale rekl bych ze AT je momentalne tlacen spis v EU... v US je podle mych info vetsina supersportu v manualu...btw ty by sis radsi vzal ferrari v automatu?
Tak zrovna u F bude určitě větší procento AT :) Koukni co si to kupuje za lidi, většinou se s tím chtějí předvádět a neumí/nechtějí řadit :)

Příklad s F430 (jediný omezení je převodovka):
manuál: 63ks http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... tate=N%2CU
automat: 103ks http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... tate=N%2CU

Třeba Porsche to bude mít lepší, ale zrovna F rozhodně ne :D

Gallardo :-o
manuál: 10ks http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... tate=N%2CU
automat: 104ks http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... tate=N%2CU
#-o
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od vasco »

Co se divíš? Já si třeba ani nemyslel, že se do Gallarda dával manuál... :-D
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Bond007 »

tak lambo je jedna velka show ;)

u ferrari se asi neshodneme, vetsina lidi to ma jako show, ale kdyz to auto vidite na okruhu v pohybu... je to ciry go ;)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Deli píše:
Příklad s F430 (jediný omezení je převodovka):
manuál: 63ks http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... tate=N%2CU
automat: 103ks http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... tate=N%2CU
A kdyz se kouknes na auta s manualni prevodovkou tak zjistis, ze vetsina jich ma F1. f430 s manualem moc neni.
Odpovědět