A pár místních diskutérů přesně ví o co jde, jiný pohled na věc není možný a automaticky je špatný. Automat zkrátka znamená, že je jeho majitel poleno.Bond007 píše:typicky nazor lidi kteri vubec nevi o co jdepetris píše:To mi přijde jako omezený pohled. Cit pro řízení nemá nic společného s dobrovolnou volbou automatu a výběrce této varianty ani nemusí nic postrádat. Tak to možná bylo kolem '95 roku, kdy v autech byly 4.stupňové "zázraky". Ale v dnešní době se automatické převodovky stávají objektivně lepšími a rychlejšími než kvedlání klackem, ať už se to vyznavačům manuálu líbí, nebo ne. A usuzovat o kupci např. nové 911 s AT , že mu automaticky "něco chybí", nebo se tak projevil jeho "necit pro řízení" je dle mého názoru dost mimopjanda píše:Kdo to neumi, nebo se tomu vyhyba, tak mu jednoznacne neco chybi... i samotna volba, preference resp. akceptace automatu svedci o jistem "necitu" pro rizeni.. Kdo toto prechazi opet neco postrada...
Jestli ono to nebude celé tím, že..
pjanda píše:...Nebot ja automat proste nemohu vystat...
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Petris: takovou kontrolu jako s MT nemáš ani se sekvencí, natož s jakýmkoliv AT. O tom nemá vůbec cenu se přít. Pokud to chceš nějak dokázat, tak si udělej seznam k čemu se může používat spojka a pak si začni škrtat co AT nezvládne. Můžeš začít u toho, že není spojka, takže s žádným automatem nejsi schopný odpojit motor dle své vůle a regulovat spojkou záběr.
To je fakt, který nelze oddiskutovat. Jde jen o to, jak moc to komu vadí, jaký je kdo purista... Pavel, Reese, Bond a další jsou velcí puristi.. V dnešním měřítku extrémní.
To je fakt, který nelze oddiskutovat. Jde jen o to, jak moc to komu vadí, jaký je kdo purista... Pavel, Reese, Bond a další jsou velcí puristi.. V dnešním měřítku extrémní.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A pár místních diskutérů přesně ví o co jde, jiný pohled na věc není možný a automaticky je špatný. Automat zkrátka znamená, že je jeho majitel poleno.[/quote]petris píše:typicky nazor lidi kteri vubec nevi o co jdeBond007 píše:
presne shrnuti
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tak jak to dělají všichni ti nebozí lidé s automatickými převodovkami, kteří nevědomky denně riskují svoje životy kůli nepřítomnosti spojkového pedálu - s ohledem na specifickou situaci prací s volantem, plynem, popř. brzdou. Lépe se na tak obecně položenou otázku odpovědět nedá.Bond007 píše:petris: vetsina nestandardnich pohybu auta- nedotacivy smyk, pretacivy smyk atd se resi vyslapnutim spojky... jak to udelas u at?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
já bych řekl, že u automatů to většinou řeší ESP...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
bavime se tu o rizeni auta, ne o transportu tel z bodu A do Bpetris píše:Tak jak to dělají všichni ti nebozí lidé s automatickými převodovkami, kteří nevědomky denně riskují svoje životy kůli nepřítomnosti spojkového pedálu - s ohledem na specifickou situaci prací s volantem, plynem, popř. brzdou. Lépe se na tak obecně položenou otázku odpovědět nedá.Bond007 píše:petris: vetsina nestandardnich pohybu auta- nedotacivy smyk, pretacivy smyk atd se resi vyslapnutim spojky... jak to udelas u at?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
me jen fascinuje rychlost "devoluce" pred par lety byly nase pozadavky standarni, dnes vypadame jako extremisti... ono mozna jsme se dostali do faze, kdy se neucime ridit, ale neco se uci ridit nasExFun píše:Petris: takovou kontrolu jako s MT nemáš ani se sekvencí, natož s jakýmkoliv AT. O tom nemá vůbec cenu se přít. Pokud to chceš nějak dokázat, tak si udělej seznam k čemu se může používat spojka a pak si začni škrtat co AT nezvládne. Můžeš začít u toho, že není spojka, takže s žádným automatem nejsi schopný odpojit motor dle své vůle a regulovat spojkou záběr.
To je fakt, který nelze oddiskutovat. Jde jen o to, jak moc to komu vadí, jaký je kdo purista... Pavel, Reese, Bond a další jsou velcí puristi.. V dnešním měřítku extrémní.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Však o to se vůbec nepřu. Od začátku mi jde pouze o to, že si nemyslím - auto s AT = řidič v něm lopata, který si jednoduše nemůže užívat jízdu ve stejné míře jako s MT. Chápu, že je zde dost těch, pro které to platí. Ale přece z toho nelze udělat obecné měřítko pro každého.ExFun píše:Petris: takovou kontrolu jako s MT nemáš ani se sekvencí, natož s jakýmkoliv AT. O tom nemá vůbec cenu se přít. Pokud to chceš nějak dokázat, tak si udělej seznam k čemu se může používat spojka a pak si začni škrtat co AT nezvládne. Můžeš začít u toho, že není spojka, takže s žádným automatem nejsi schopný odpojit motor dle své vůle a regulovat spojkou záběr.
To je fakt, který nelze oddiskutovat. Jde jen o to, jak moc to komu vadí, jaký je kdo purista... Pavel, Reese, Bond a další jsou velcí puristi.. V dnešním měřítku extrémní.
Když jsem v diskuzi o BMW označil jejich názory za v dnešní době extrémní, vyvolalo to reakci podobnou naplivání do jídla číšnikem před hostem.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tak je pravda ze i ja mam dnes doma i auto s AT a uzivam si jizdu premyslenim co za nesmysl ta prevodovka zas provedepetris píše:Však o to se vůbec nepřu. Od začátku mi jde pouze o to, že si nemyslím - auto s AT = řidič v něm lopata, který si jednoduše nemůže užívat jízdu ve stejné míře jako s MT. Chápu, že je zde dost těch, pro které to platí. Ale přece z toho nelze udělat obecné měřítko pro každého.ExFun píše:Petris: takovou kontrolu jako s MT nemáš ani se sekvencí, natož s jakýmkoliv AT. O tom nemá vůbec cenu se přít. Pokud to chceš nějak dokázat, tak si udělej seznam k čemu se může používat spojka a pak si začni škrtat co AT nezvládne. Můžeš začít u toho, že není spojka, takže s žádným automatem nejsi schopný odpojit motor dle své vůle a regulovat spojkou záběr.
To je fakt, který nelze oddiskutovat. Jde jen o to, jak moc to komu vadí, jaký je kdo purista... Pavel, Reese, Bond a další jsou velcí puristi.. V dnešním měřítku extrémní.
Když jsem v diskuzi o BMW označil jejich názory za v dnešní době extrémní, vyvolalo to reakci podobnou naplivání do jídla číšnikem před hostem.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jak bych to spíš pozměnil na: auto pro zábavu s AT = řidiči jde spíš o show než o go (a je tu tedy vyšší pravděpodobnost, že řidič v něm je lopata). I když to není úplně korektní označení, tak mě tohle zobecnění vyhovuje.petris píše:Od začátku mi jde pouze o to, že si nemyslím - auto s AT = řidič v něm lopata, který si jednoduše nemůže užívat jízdu ve stejné míře jako s MT.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).