Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
jancsi: Tak určitě neplatí, že je jedno správné řešení Ale stejně určitě souhlasím s tím, že pokud někdo automat chápe jako skvělé řešení, pak mu prostě nějaký cit pro řízení chybí. A to podle mě není urážka. Pro někoho je auto prostě přesouvadlo. Ale tady jsme v Porsche threadu a tyhle auta o nějakým pasivním přesouvání určitě nejsou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
ne požadavky, ale názory.Reese píše:Mně ale to co popsal p.J vůbec nepřipadá nijak extrémní, to je v podstatě normální jízda s rychlou změnou režimu. A už tu to nedává. Ani já koneckonců nejsem žádný závodník, ale co chci s převodovkou udělat za mě žádný automat neudělá jak si přeju.
Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
Je to o úhlu pohledu - jiný je pohled zaníceného fanouška řízení, jiný trhu, jiný potahového řidiče... Správný neexistuje.
Vy s Pavlem stojíte na jednom konci gaussovy křivky, jde proto o pohled extrémní a minoritní. Nikoliv však špatný nebo vadný.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jistě - pokud upřednosťnuji automat před manuálem, neumím řadit. Brilantní logika. A kde je dáno, že polovina radosti z ovládání auta je dána kvedláním? Jsou na to tabulky? Když si užívám jízdu autem a řízení srovnatelně s manuální i automatickou převodovkou, tak to automaticky znamená, že neumím řídit/řadit? Není to "užívání si" dost subjektivní?jarka píše:petris: Neumím si představit koupi sportovního auta s AT, to se přece řidičsky připravím o polovinu radosti z ovládání auta??? Sice může být AT rychlejší a plynulejší, ale už to neřídím já, což je u sportovního auta dost zásadní problém . V potahu apod. autech ano, ale když se chci bavit tak proč, snad jedině proto, že neumím řadit...
Zde jednoduše platí úzus, že auto musí mít manuální převodovku. Jinak si člověk jízdu užít nemůže, řidič je to špatný, nebo přinejlepším má určitý necit pro řízení.. ať už to znamená cokoliv. To bych nazval přinejmenším demagogií. Jak kdyby v diskuzi o sledování filmů v kině všichni prohlašovali, že bez popcornu si nelze užít film a kdo ho nemá je divák špatný a má necit pro kinematografii.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Neber si to tak osobně, samozřejmě že si jízdu můžeš užívat i s automatem, ale prostě bez dobře ovládanýho manuálu o dost přicházíš. Řekl bych to spíš takhle, pokud umíš perfektně řadit s manuálem a přesto si pro zábavu vybereš automat, tak pak jo, ale většina lidí tu fázi s manuálem vynechá a pak se bijí v prsa jak to nepotřebují (i když ani neví co).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Hmm.pjanda píše:Takze opet na vazkach?d1.8t píše:Musim říct, že to kouzlo je neskutečně velký.
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
typicky nazor lidi kteri vubec nevi o co jdepetris píše:To mi přijde jako omezený pohled. Cit pro řízení nemá nic společného s dobrovolnou volbou automatu a výběrce této varianty ani nemusí nic postrádat. Tak to možná bylo kolem '95 roku, kdy v autech byly 4.stupňové "zázraky". Ale v dnešní době se automatické převodovky stávají objektivně lepšími a rychlejšími než kvedlání klackem, ať už se to vyznavačům manuálu líbí, nebo ne. A usuzovat o kupci např. nové 911 s AT , že mu automaticky "něco chybí", nebo se tak projevil jeho "necit pro řízení" je dle mého názoru dost mimopjanda píše:Kdo to neumi, nebo se tomu vyhyba, tak mu jednoznacne neco chybi... i samotna volba, preference resp. akceptace automatu svedci o jistem "necitu" pro rizeni.. Kdo toto prechazi opet neco postrada...
Jestli ono to nebude celé tím, že..
pjanda píše:...Nebot ja automat proste nemohu vystat...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Na poskakování po Pařížské nemá smysl kupovat manuálExFun píše:Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
Myslím že i v kategorii supersportů bude podíl AT převodovek mnohem vyšší než 50%.
2.9T RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
HM: neznam realna cisla, ale rekl bych ze AT je momentalne tlacen spis v EU... v US je podle mych info vetsina supersportu v manualu...btw ty by sis radsi vzal ferrari v automatu?HondaMan píše:Na poskakování po Pařížské nemá smysl kupovat manuálExFun píše:Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
Myslím že i v kategorii supersportů bude podíl AT převodovek mnohem vyšší než 50%.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nijak osobně si to vážně neberu, jde pouze o diskuzi. Jen nechápu, proč bych měl nutně o něco bez manuálu přícházet? To, že bys ty, nebo jiní zde o něco přišli je mi jasné - dávate to dost hlasitě najevo. A já vám vůbec netvrdím, že si vymýšlíte. Kde se ale bere ta obecná pravda, že to takto musí mít každý?jarka píše:Neber si to tak osobně, samozřejmě že si jízdu můžeš užívat i s automatem, ale prostě bez dobře ovládanýho manuálu o dost přicházíš. Řekl bych to spíš takhle, pokud umíš perfektně řadit s manuálem a přesto si pro zábavu vybereš automat, tak pak jo, ale většina lidí tu fázi s manuálem vynechá a pak se bijí v prsa jak to nepotřebují (i když ani neví co).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
petris: vetsina nestandardnich pohybu auta- nedotacivy smyk, pretacivy smyk atd se resi vyslapnutim spojky... jak to udelas u at?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW