pavproch píše: ↑čtv 27 úno 10:30
Vážený zákazníku, K čemu je bezplatná roční kontrola?
Rok uběhl jako voda a my bychom Vás rádi pozvali na bezplatnou roční
kontrolu Vašeho pevného systému. Kontrolu poskytujeme výhradně našim
zákazníkům, abychom i nadále zaručili 100% jistotu pohodového cestování s
našimi produkty...
Dobrý den všem,
abych uvedl věci na pravou míru, pozvánku na roční servis jsme vytvořili v rámci poskytování prémiových služeb a zvyšování kvality zákaznického servisu pro naše zákazníky, rozhodně se nejedná o žádnou "svolávačku" a určitě to není z důvodu, že nemáme co dělat

Pozvánka odchází automaticky všem u nás registrovaným zákazníkům, u kterých se blíží rok od nákupu a návštěva je samozřejmě čistě dobrovolná. Již nesčetněkrát se nám stalo, že zákazník například jezdil s čidlem mířícím do země, třeba po výměně nárazníku v servisu, nebo parkovištním ťukanci, nebo se zcela manuálně vypnutou laserovou ochranou, či nastavením zcela nevhodným pro ČR. A protože chceme aby naši zákazníci byli vždy spolehlivě chráněni, můžou kdykoliv přijet na kontrolu. Pokud Vám řidičBOB email nepřišel, naváhejte a klidně zavolejte

budu se těšit. Kamil
Oficiální zástupce značky GENEVO.
www.GENEVO.com