Česká hranice byla překročena ve Dvoristi přesně v 03:00 se spotřebou cca 6.7l/100km. Následný nulový provoz a prodloužená dálnice až do Kaplice s tim trochu zacvičila směrem vzhůru…
Jinak až na výjezd z Milána se jelo vesměs plynule, předpisy +5-10 dle lokality, Německo ke 210kmh, dle provozu a úseku dálnice.
V Elitu nam to jednou ukazali na nejake porade. Bylo nas 100 OZ a byl jsem bezpecne na bedne V soucasne praci nas je na celou republiku jen 5 (od unora 6), tze tady to je s prehledem prvni misto
My si takovou tabulku děláme jenom interně. A vyjedou tam všechna auta žejo.
Tak kluci s kamionama jsou v bezpečí, ale dvanáctituny STIčko spolehlivě deklasuje
Nestyď se, pochlub se Co si vzpomínám, tak jsem měl dlouhodobou 16,5l.
Ale abych nebyl úplně OT, tak s 2,0tdi 103kw 4motion v Transporteru, mám na dálnici spotřebu okolo 11l, což je skoro identická spotřeba jako 911 při tempu 150 GPS.
M.Z. píše: ↑sob 22 úno 12:11
Nestyď se, pochlub se Co si vzpomínám, tak jsem měl dlouhodobou 16,5l.
Ale abych nebyl úplně OT, tak s 2,0tdi 103kw 4motion v Transporteru, mám na dálnici spotřebu okolo 11l, což je skoro identická spotřeba jako 911 při tempu 150 GPS.
Jo v Multaku jazdim za podobne cislo, kor teraz na zimakach...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...