ExFun píše:Zapnuté ESP je při kombinaci turbomotor + AT dle mého absolutní nezbytnost.
Muj boze W203, zvlast v Tve konfiguraci, sice neni ztelesneni meho snu o ovladatelnem aute, ale zase takove drama jak rikas to rozhodne neni Nechces se naucit lepe ridit? Ze stare znamosti bych Ti s tim pomohl
To bys klidně mohl, ale raději se s tím svez. Fakt to je velký problém. Převodovka občas řadí i v zatáčce a lag plynu i bez přeřazení je až 1s ...
Jako obecně - TD+automat. Né že by byl Méďa v něčem horší než kterákoliv jiná taková kombinace. I pila se v tom dá jezdit, jen je dobré mít za zády ESP, které kdyžtak srovná nečekané chování.
Dnes jsem si všiml zajímavé skutečnosti. Když vynuluju za jízdy BC měla by v okamžiku načtení hodnoty při konstantní jízdě hodnota vyjadřovat okamžitou spotřebu. Naskočí mi tam vždy 6,4. Na rovině při 50, 80km/h, z kopce bez plynu, po nastartování na místě - vždy se první objeví 6,4
U mercedesu tomu tak urcite nebolo, priemernu okolo 35 mi ukazovalo. Vacsiu priemernu spotrebu (ani kratkodobo) sa mi nepodarilo dosiahnut takze limit pri vacsom cisle nevylucujem.
mabo: Jak stary Mercedes to byl? Jel jsem presne s timto E500 kupe, bylo to sveho casu press auto mistniho zastoupeni Mercedesu, a nad 20 spotreba opravdu nesla.
Ze bychom si to nezavisle na sobe vymysleli ja i Mirek?