Fízlové tam letěli jak v počítačové hře, v zákrytu jiného auta v protisměru. Jestli někdo říká že by je na místě dodávkáře určitě viděl, tj. sledoval pruh s autama odjíždějícíma od sebe, tak já o tom pochybuju. Pozornost řidiče z vedlejší na takové křižovatce pendluje mezi směry a záleželo na desetinách sekundy jestli si mohl nebo nemohl všimnout něčeho divného.
Plný souhlas. Já v mixu bych se jich možná všiml, ale jen díky vyššímu posezu (pokud teda vzhledem k najetí ke křižovatce to úhel dovoluje).
Ale zase nevím, jestli z toho zase hned vinit policajty - tohle je prostě takovéto "to nevymyslíš".
Ale určitě snížení rychlosti by to celé situaci předešlo, o tom žádná
řidičBOB píše: ↑včera, 13:39
HM: ano, to je pravidlo, které je dokonce učí. Zachránit někoho nebo řešit situaci, na kterou jsou voláni mohou pouze tehdy, když tam bezpečně dojedou.
Ano. Ani s majáky nemají absolutní přednost. Musí počítat s tím, že majáky někdo z různých příčin neuvidí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
no když se na to dívám z pohledu cynyckýho praktika...maják není teleport. Co neubrzdíš neukecáš. Když jedeš nestandardně, musíš počítat s nestandardními situacemi. Někdo něco neodhadne, něco mu zabrání ve výhledu, zazmatkuje. Přesně pro tyhle situace se na takových křřižovatkách dává snížená rychlost. Přesně tohle se vyčítá motorkářům, že se přibližují výrazně rychleji než je obvyklé a tím zabrání ostatním správně vyhodnotit situaci. Jeli k nehodě? Jak daleko? Dvacet, třicet kilometrů? O kolik by se zpozdili kdyby ty křižovatky projeli nějakou rozumnější rychlostí? Možná pár desítek sekund. Co by se stalo? Nejspíš nic. Teoreticky by mohli zabezpečit místo nehody a začít s první pomocí před příjezdem sanitky a hasičů ale ono jaksi platí, že rozbitej zachránce už nikoho nezachrání. Ke kterémuž narovnání bohužel došlo.
Pepa: tyhle kecy fakt miluji. Co by se stalo? Asi nic. No tvl! Pár desítek sekund? Ano, i to je hranice mezi životem a smrti.
Byls někdy u nehody a zachraňoval lidský život? Nebo u kolapsu na ulici?
Když tam letěla vrtule, tak to nebyla žádná ťukačka. Policie tam často muže být první a světe div se, dneska umí poskytovat profi první pomoc. A i kdyby tam první nebyla, tak je potřeba zajistit místo nehody, srovnat čumily, co si to točí, nebo například příbuzné v šoku, co řvou a nadávají zdravotníkům, ať něco dělají.
Přál bych ti to někdy zažít, aby sis uvědomil, jaké hovna produkuješ.
jerry: pořád byli ale na hlavní. VRZ navíc k tomu.
Nedávno tady byla diskuze, kdy dědula v Mustangu jel okreskou 150 plus. To bylo keců - kdo by mu tam vjel; krásná rovinka…
A tady najednou po hlavní jedou policajti, navíc pod VRZ, pomáhat k nehodě a jsou to největší hajzlové.
Jenže Mustang nejel přesnepřehlednou křižovatku plnou aut. Byli místní. Znali to tam. Tohle je jedno z nejnehodovějších míst v kraji. Silnice/křižovatka vede přes keltské pohřebiště. Vrtulník tam je skoro každý týden. Nespojuji. Jen konstatuji fakta. Oni to museli vědět. Minimálně tu nehodovost.
Po silnici a v provozu kde jel Mustang bych se 180+ neměl problém jet ani s detma v sedačkách. Obchvatem Kolína jezdím 80 s davem.
Bob: Já jim rozhodně neberu že jsou u nehody potřeba. Jenže vždycky bude platit to co už jsem napsal, že rozbitej zachránce už nikoho nezachrání. Bohužel. Nedojeli. Můžeš tomu dávat jaký chceš vysvětlivky, fakt je že nedojeli. Nemělo by se to stát a doufám že se to bude stávat co nejmíň. Kdyby ten příběh byl trošku jinak, kdyby u té nehody někdo zastavil, já nebo třeba TD a pospíchal bych pomoct a skočil do silnice a byl kolemjedoucím kamionem roznesen na mastnej flek, už vidím ty komentáře jak debil udělal špatně to a to a že tohle se přece cosi kdesi... Výsledek stejný, zachránce se snažil a nějak to nedopadlo.
řidičBOB píše: ↑dnes, 12:17
jerry: pořád byli ale na hlavní. VRZ navíc k tomu.
Nedávno tady byla diskuze, kdy dědula v Mustangu jel okreskou 150 plus. To bylo keců - kdo by mu tam vjel; krásná rovinka…
A tady najednou po hlavní jedou policajti, navíc pod VRZ, pomáhat k nehodě a jsou to největší hajzlové.
Bobe, zkus si ještě jednou přečíst, co jsem napsal. Potom zjistíš, že nikomu nenadávám do hajzlů. Víc k tomu nemám co dodat.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.