A kde je ještě hloupost bazírovat, když chvilkově poruším nějaký zákaz?
Úplně nebezpečně se nalepil - sledováno kamerou z výšky x set metrů

Moderátor: řidičBOB
Třeba na úseku kde je 50 řešit, že někdo jede 51?A kde je ještě hloupost bazírovat, když chvilkově poruším nějaký zákaz?
Ne, protože je to hloupost. Ale zaznamenal jsem stížnosti, že radar na Ještěd anoTD: ono se někde řeší 51? Aha.
To je úplně jedno - plná čára (nebo rovnou zákaz) je prostě platnej a platí i při traktoru. Jak by řekl Bob - řidič to nemá co posuzovat a má jet za traktorem.Rozdíl rychlosti osobák vs. traktor a kamion vs. kamion. Myslíš, že běžně OA předjíždí traktor několik minut?
Odchylka je 3km, takže 54 a jsme na 51. A nevím jak to tam je, ale těch stížností místních bylo na fb a všude možně dostVíš moc dobře, že 51 neřeší žádný radar. Minimálně + odpočet, + odchylka tacho
Tak to by mě zajímalo proč - když snad v říši to není problém, v Rakousku a v Itálii taky ne (musí tam být kombinace oranžového majáku a nějaké rychlosti)A proč není v zákoně dodatek, že traktor předjíždět lze.
Dokonce mezi řidiči koluje fáma, že jedoucí traktor se na zákazu (či plné) předjet může, že je to přece úplně jasnýzkus se zamyslet, proč jedno je zakázané a druhé tak nějak tolerované
To je úplně čí to je, řeč je o tom co (ne)má smysl řešit.Ještěd ovšem neměří policie.
Řeč je o věcech, který dělaj i OA - třeba taková jízda v prostředním pruhu. Když pominu že spousta lidí ani neví že něco porušují, část z nich řekne "to se toleruje, protože v pravém jezdí jen kamiony a je rozbitej".To, že nějaký značky nedávají smysl nějakému točvolantovi ještě neznamená, že smysl opravdu nemají.