Škoda Auto obecně
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28048
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
mattone: samo, že jeho předchůdce, zejména po FL, byl design skvost. Zejména v RS verzi to bylo moc pěkné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
No jo, ale to auto a designér za to nemohou Nezavrhnu něco, co se mi líbí jen proto, kdo to kupuje. Majitelé obrovských SUV jsou také podivní týpci, ale to není proč se mi ta auta nelíbí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28048
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
jak kterých... Já jsem obezřetný na MB G - to jsou většinou zlatokopky nebo Rusáci.
Pak si dávám pozor na řidiče značek Volvo, BMW řady 5 a 7 a MB GLE/GLS.
Jinak bych řekl, že ok
Pak si dávám pozor na řidiče značek Volvo, BMW řady 5 a 7 a MB GLE/GLS.
Jinak bych řekl, že ok
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Par postrehu z pujcene octy 4 1.5 e-tec 110kW
Do 120 velmi ok auto.
Nad 120 uz se tomu moc nechtelo.
160 snad jen par minut, ten randal od narazu vetru do oken se nedal poslouchat.
Prevodovka na ten povoz taky v poho.
jakmile uz bylo auto ale nalozeno, tak zacla radit blbost nebo neradila vubec, mozna nejaky bug.
Zamozrejme eko jako prase, takze to nejenze StopStart, ale i vypinani dvou valcu behem jizdy a take vypinani motoru uplne(otacky nula pri ubrani plynu v dalnicni rychlosti). To jsem teda cumel.
Zatacky jak na retizkaci v odvracenem uhlu.
Dalsi vytku mam k brzdam. Nevadly, ale furt jako bych slapal na pruzinu, hnusny pocit. Mekky, bez zpetne reakce.
Materialy interieru jako by decka nekde splacaly plastelinu a valilo se to rovnou na montazni linku
Kdo jezdi na spotrebu tak asi bude chvalit?
Ujeto 1800km a prumerna byla 5.6l/100
Kolik vlastne za takovy povoz chteji ve Skodovce?
Do 120 velmi ok auto.
Nad 120 uz se tomu moc nechtelo.
160 snad jen par minut, ten randal od narazu vetru do oken se nedal poslouchat.
Prevodovka na ten povoz taky v poho.
jakmile uz bylo auto ale nalozeno, tak zacla radit blbost nebo neradila vubec, mozna nejaky bug.
Zamozrejme eko jako prase, takze to nejenze StopStart, ale i vypinani dvou valcu behem jizdy a take vypinani motoru uplne(otacky nula pri ubrani plynu v dalnicni rychlosti). To jsem teda cumel.
Zatacky jak na retizkaci v odvracenem uhlu.
Dalsi vytku mam k brzdam. Nevadly, ale furt jako bych slapal na pruzinu, hnusny pocit. Mekky, bez zpetne reakce.
Materialy interieru jako by decka nekde splacaly plastelinu a valilo se to rovnou na montazni linku
Kdo jezdi na spotrebu tak asi bude chvalit?
Ujeto 1800km a prumerna byla 5.6l/100
Kolik vlastne za takovy povoz chteji ve Skodovce?
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Škoda Auto obecně
Podle výbavy, reálně bych to viděl 800+
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Škoda Auto obecně
Mám služební Oktavku 4, 2L TDI, stará 3 roky cca 55000 km a půjčil jsem ji kolegovi na služební cestu cca 300 km celkem. Když už byl skoro zpátky, tak se mu údajně z ničeho nic zasekl spojkový pedál na podlaze a palubovka začala hrát světelnou hudbu. Několikrát zkusil vypnout a zapnout motor, pak vrátil pedál zpátky rukou a vše začalo fungovat. Kolega má 2 m a cca 140 kg, takže nevím co tam přesně dělal, ale před tím se mi to nikdy nestalo a teď zase jede v pořádku, i když mi spojka připadá měkčí než byla. Nemáte s tím nějakou zkušenost (než to hodím na diagnostiku). Díky.
Re: Škoda Auto obecně
Spojkovy valec? Ten se mi posral v astre
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Škoda Auto obecně
jestli něco už nechceš, tak to půjč taky si myslím, že to bude něco s válečkemkeijei píše: ↑čtv 07 lis 06:16 Mám služební Oktavku 4, 2L TDI, stará 3 roky cca 55000 km a půjčil jsem ji kolegovi na služební cestu cca 300 km celkem. Když už byl skoro zpátky, tak se mu údajně z ničeho nic zasekl spojkový pedál na podlaze a palubovka začala hrát světelnou hudbu. Několikrát zkusil vypnout a zapnout motor, pak vrátil pedál zpátky rukou a vše začalo fungovat. Kolega má 2 m a cca 140 kg, takže nevím co tam přesně dělal, ale před tím se mi to nikdy nestalo a teď zase jede v pořádku, i když mi spojka připadá měkčí než byla. Nemáte s tím nějakou zkušenost (než to hodím na diagnostiku). Díky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Škoda Auto obecně
Tak, kolega jde do důchodu, odprodal sem mu (levně) jeho bývalou firemní (fungující) oftáku (4x4, 1,6TDi, 2012, 250tis km) a.... po týdnu se mu (úplně=šrot) vysypal přední diff. A pak že smůlu na poruchy brmbrmbrm mám jen já, nemám. Ale radost z toho taky nemám.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Škoda Auto obecně
Dám to sem - jen jeden laický postřeh k wolejům: Octavia IV Scout 2.0TSI (ešče v záruce, nalítáno asi 29tis km) si řekla ešče před servisem o dolití litru woleje, taxem ho koupil a dolil (0w-20 - Schade předepisuje takovouhle "řídkou" sračku) - ale můj postřeh z dolívání (piksla cca pokojová těplota 15-20st) - (při téhle těplotě) je hustší (= teče jako med) něž Millers CFS 5W-40 (který liju do všech "svých" aut).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.