Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Fčíl sem narazil (možná) na zajímavou věc - jak hledám kolem té P1220 ve fiatech, tak mj. sem si přečetl, že ECU jednotku je třeba vyměnit (jak píše MZ výše) nebo VIRGINIZOVAT starou (takže zřejmě se někde něco "nedobrého" v té jednotce dlouhodobě načítá až to - občas - přeteče).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Otázka na znalejší: Na ty svoje autovraky mám univerzální diagnostku Launch, se kterou umím zobrazit chybová hlášení a smazat je (mám ji krátce, ještě s ní pořádně neumím - proto nevím, jestli dokáže jít víc do hloubky - po jednotlivých komponentech/drátech atd.) Fčera dyž sem surfil kolem té P1220, jsem narazil na diagnostiku (pro PC) jen pro italská auta "MultiEcuScan", prý v základní verzi zdarma, která prý umí jít do hloubky = má smysl se jí pokoušet nainstalovat do mého PC (+ koupit OBD kabel) nebo je to zbytečné = Launch by to samé měl umět taky ?!?!?!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 486
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od PepaSFI »

ono to svádí k tomu myslet si že připojíš konektor a ono ti to řekne že máš utáhnout třetí šroubek zleva. Jenže tak to není. Ono to napíše nějakou chybu která zapadá do jakéhosi seznamu chyb. Jenže ta chyba má nějakou příčinu. Tu můžeš zjistit podrobným zkoumáním signálů z jednotlivých částí systému. A když se dopátráš toho, kde to ukazuje něco nestandardního, což vůbec nemusí být snadný, musíš zjistit čím je to způsobený. Je to jak s předpovídáním budoucnosti. To umí kdekdo. Ale udělat to přesně, to už každý neumí. Frantů co ve stodole udělají ze dvou nabouraných tři nový oktávie je plno ale dobrý diagnostik, to je výhra.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Fčíl sem jel Pindicu nakrmit a během těch ca 20 km (tam a zpět s oklikou) mi 2x spadla do P1220, vždycky po ubrání plynu = takže to není/nebyla náhoda.

Než se budu pokoušet o ten MultiEcuScan, tak Pindicu připíchnu na Launch a budu se snažit pronikout hlouběji (než doposud umím).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
mlunovozík
Autoškolák
Příspěvky: 44
Registrován: ned 20 lis 16:59

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od mlunovozík »

pavproch píše: pon 16 pro 08:55 Fčíl sem jel Pindicu nakrmit a během těch ca 20 km (tam a zpět s oklikou) mi 2x spadla do P1220, vždycky po ubrání plynu = takže to není/nebyla náhoda.

Než se budu pokoušet o ten MultiEcuScan, tak Pindicu připíchnu na Launch a budu se snažit pronikout hlouběji (než doposud umím).
To už vypadá na potřebu použití okultismu s vydíráním. Vem Pindicu na výlet ke šroťákovi a ukaž ji, co jí čeká, jestli nepřestane blbnout. :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1930
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Zajda »

pavproch píše: pon 16 pro 08:55vždycky po ubrání plynu = takže to není/nebyla náhoda.
Tak neubírej :AR!
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Bohužel to nejde, minimálně v obci musím občas dát nohu z plynu.
Zítra ráno budu mít "dobrodružnou" výpravu Pindicou do FM a zpět - odevzdat tam krev, doufám/musím věřit že dojedu (držte mi prosím palec). Aspoň že to nemá zítra klouzat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Fčíl mě osfítilo: Ta moje diag Launch se navenek tváří jako PC, připojení do webu to taky má = žebych zkusil ten MultiEcuScan doinstalovat do ni? To musím promyslet/naštudovat. Co sem neska zkoušel/hledal tak ten SW, co v ní neska je (asi) live data ze škrtící klapy a pedálu neumí....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Kavis
Mistr volantu
Příspěvky: 628
Registrován: čtv 10 říj 10:49

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Kavis »

To bych z vice duvodu nedelal. I klasicky notebook ma casto trable, kdyz se do nej nainstaluje vic diagnostik najednou, natoz takhle "uzavrena" vec.

A ty live data jsou taky divny... Nejdriv to neumelo korekce vstriku na tiguanu a ted to neumi pedal...
Sice uz par let v dilech nejsem, tze jsem z toho malinko vypadl, ale Launch vzdycky umel strasne moc, akorat mel pitome ovladani a preklady. Ale ti sikovnejsi, co se s tim naucili si to nemohli vynachvalit, kolikrat z toho vypadly data a moznosti, co neumela ani Kts od Bosche nebo Mega Macs od Hella Gutmann, ty se berou za spicku v aftermarketovych, multiznackovych diagnostikach...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od pavproch »

Dík za radu (myslel jsem si to/bojím se toho taky) = nebudu to tam cpát. Prozatím.

Neska Pindicou víc než 100km a P1220 až fúplném závěru = mírná pochvala pro Pindicu. A zase při ubrání plynu v obci.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět