Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1689
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od abgx1 »

Keby si si aspon priznal ze fajn, sanca ze pocas nehody zomriem je bez pasu dvojnasobna ale aj tak mi to nestoji za to znizenie komfortu... Bolo by to divne, ale davalo by to zmysel.

Ale tie kecy o tom ako ti nemusi pomoct, moze ta dorazit, prezite nehody bez pasu, problem s bagmi v novych autach... To je strasne zlo.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2770
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Bejvalej kolega skoro před 15lety měl bratra - vysekali se spolu v autě. Jeho bratr připoutaný, on nepřipoutaný. Bratr zemřel
Ano, můžem vést spekulace o tom, že to byla blbá rána, smůla, asi měl špatnou karmu.. Ale stalo se. Hádej - už se taky nepoutá.

Bratr bejvalky ožralej omotal auto o strom. Z místa řidiče odlít a krom otřesu mozku v pohodě. Na místě řidiče byl dub. Já vím, ožralý mívaj štěstí... Ale dub je asi dub

Video pěkný - a já v 50 boural (jel jsem 80, moc času na brždění nebyo). A hele, jsem tu :-)
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2770
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Keby si si aspon priznal ze fajn, sanca ze pocas nehody zomriem je bez pasu dvojnasobna
Opak netvrdím, ale kdo mi dá záruku, že zrovna já nebudu smolař?

Ale tie kecy o tom ako ti nemusi pomoct, moze ta dorazit, prezite nehody bez pasu, problem s bagmi v novych autach... To je strasne zlo.
Jezdit bez pásů v autě s pytlema je horší než bez pytlů.
Bag ti spolehlivě zlomí vaz - proto je lepší deaktivonaj pytel, když není cvaklej pás
Chápeš to?
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1689
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od abgx1 »

Pointa je ze tu argumentujes akoby ten pomer pas pomohol/uskodil bol 50:50, popritom realne to bude nieco na styl 1000:1
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2770
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Ne, to netvrdím. Ale říkám, že ta možnost je a nikdo ti nezaručí co se stane.
Jediné co tvrdím je, že u většiny nehod pás netřeba, protože se dějou prostě v nízké rychlosti

Jasně, když půjdu přes střechu nebo v nv na bok, je lepší ten pás mít nejspíš vždy
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

abgx1 píše: sob 30 lis 14:17 Keby si si aspon priznal ze fajn, sanca ze pocas nehody zomriem je bez pasu dvojnasobna ale aj tak mi to nestoji za to znizenie komfortu... Bolo by to divne, ale davalo by to zmysel.
A ono je ta šance přitom 14x vyšší ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Opak netvrdím, ale kdo mi dá záruku, že zrovna já nebudu smolař?
Statistika? Ale rozumím - to je pro tebe vyšší dívčí. To už není, jako točit volantem a vozit beton na stavbě.
Bag ti spolehlivě zlomí vaz - proto je lepší deaktivonaj pytel, když není cvaklej pás
Tohle jsi slyšel kde? Bratr tvé nevlastní švagrové měl před lety bouračku?
Kecy neuvěřitelné, které hraničí s debilitou.
Deaktivovat si bag, když už ho v autě máš, je idiocie na druhou. Takový člověk by opravdu neměl mít OP.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2770
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Tohle jsi slyšel kde? Bratr tvé nevlastní švagrové měl před lety bouračku?
Nepsal jsem nic o tom, že by si řidič měl deaktivovat bag - ono když už, u některých aut se deaktivuje sám, protože právě airbag bez pásů je nebezpečnější. Stěžuj si teda do fabrik a napiš jim že jsou debilové. Dost možná to umí vozidla PČR, kde je předpoklad pro jízdu bez pásů

„Úkolem airbagu je vytvořit ochranný prostor mezi hlavou cestujícího a deformující se karoserií automobilu. Bez zapnutého pásu se však může stát, že airbag napáchá více škody než užitku

nebo jiný zdroj

Pokud řidič není připoutaný, airbagy mohou být paradoxně nebezpečnější, než kdyby auto bylo bez nich. Zde je vysvětlení:

Airbagy a nepřipoutaný řidič
Riziko vážných zranění:
Airbagy jsou navrženy tak, aby spolupracovaly s bezpečnostními pásy. Pokud řidič není připoutaný, náraz při aktivaci airbagu může způsobit vážná zranění, například:

poranění hlavy, krku a hrudníku při kontaktu s prudce vystřeleným airbagem,
náraz obličeje na airbag při vyšší rychlosti, protože nepřipoutaný člověk není držen v optimální poloze.
Vystřelení airbagu:
Airbag se nafukuje extrémně rychle (během 20–30 milisekund) a uvolňuje značnou energii. Pokud je tělo nepřipoutané, může být v trajektorii nafukujícího se airbagu, což zvyšuje riziko zranění.

Auto bez airbagů
V autě bez airbagů může být nepřipoutaný řidič také vystaven vysokému riziku zranění (např. úder do volantu nebo čelního skla). Nicméně v tomto případě nehrozí zranění způsobené airbagem.
Závěr:
Optimální řešení: Nejlepší je vždy používat bezpečnostní pásy. Jsou základní ochranou před zraněním a umožňují airbagům správně fungovat.
Pokud si ale hypoteticky vybrat mezi airbagy a jejich absencí, auto bez airbagů je v tomto scénáři bezpečnější pro nepřipoutaného řidiče.
Bezpečnostní systémy moderních aut (včetně airbagů) jsou navržené tak, aby se spoléhaly na to, že řidič a pasažéři budou připoutáni. Nepoužívání pásů významně zvyšuje riziko vážných zranění nebo smrti.
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2770
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

U starších aut lítali pytle ven, i když tam vůbec nikdo nebyl nebo lítali ven snad všechny co tam byly. Dnešní auta to maj "chytrý" a vylítne pouze ten pytel, který je potřeba - takže při čelní ráně ti nevylítne pytel v B sloupku. Dneska se dokonce se časují i dle rychlosti a nárazu a pokud jsou vážně potřeba.
No a když na místě sedí někdo nepřipoutanej, nevylítne třeba vůbec nic

Patrona napínače bezpečnostních pásů (který tě stáhne zpět do sedačky při nárazu) taky nevystřelí vždycky
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

No a když na místě sedí někdo nepřipoutanej, nevylítne třeba vůbec nic
Tohle je tvůj problém - pouštíš do éteru věty a soudy, o kterých tvrdíš, že jsou pravda a nic než pravda...přitom tohle je úplný nesmysl.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět