Lampárna (stěžovatelna)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Update: technik tam byl. Shledal závadu jako neopravitelnou a do protokolu napsal, že doporučuje výměnu. Tak jsem jim poslal odstoupení od smlouvy.řidičBOB píše: ↑stř 13 lis 08:45 Dneska je to týden, co přestala fungovat sušička Samsung, stará něco málo přes rok. Rovněž je to týden, co jsme to přes web portál nahlásili na ofiko servis.
A dnes je to taky týden, co se vůbec nikdo neozval.
Jestli se neozvou do pátku, protestně sušičku zničím a koupím jinou značku.
SAMSUNG never more!
Pak mi asi za 3 dny volal nějaký chlapec, že mi to vymění za stejnou, ale ta bude až v 1/2 ledna 2025. To jsem s díky odmítnul s odkazem, že mám přísnou manželku a pokud nebude mít sušičku, bude nevrlá a to bych nerad.
Druhá možnost byla voucher na eshop, kde si mohu koupit nějaký jiný jejich báječný produkt. Zde, vyškolen radami na odmítnutí od MUDr. Nešpora, jsem zvolil tzv. odmítnutí s lepší nabídkou - čili díky, co kdybyste mi vrátili peníze?! Tak prej jo, ale že to řeší jiné oddělení, kam to předá.
Už je to nějaký den a jiné oddělní mlčí.
Tvl - takhle dělat reklamace u nás, tak mne asi zákazníci ukamenují...
Samsung fuckt nee!
A na protest jsem vyhodil i Samsung pračku
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Tristní na tom je, že gestapo se vší samozřejmostí sdělí osobní údaje řidičů každému obejdovi.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Lampárna (stěžovatelna)
řB: Protože s námi na "východě" vyjebávají, kde to jde. Pochopili, že si necháme vše líbit. Je dobře, že jsi se ozval a tlačíš ně. Jak může být dobrý prozákaznický přístup, jsem napsal do whitelist/blacklist vlákna. Zatím tu rajchu tak fungují všechny reklamace. Vyjímkou jsou auta, ohledně rozvodových řetězů a spotřeby oleje koncern vyjebával i s majiteli prémiových audin. Kdo si co vyhádal, to měl. Vstřícnost nula nula nic.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Jj, to o tom D přístupu k VW řetězům, jsem slyšel. Kolegové nevěřícně kroutili hlavou, když jsem jim říkal, že jsem udělal na jednom dva motory a na druhém jeden - na záruku.
Ale i tady se najdou firmy, kde je přístup ok. Třeba mám výborné zkušenosti s Alzou - reklamace vždy pár dnů a většinou vrátí peníze. Proto jsem taky teď AEG koupil přes ně.
Ten Samsung mne fakt překvapil, ale vlastně jsem si vzpomněl, jak vyjebávali s Galaxy S řadou, kdy se do displeje obtiskovala třeba Waze. Prej vlastnost a nikoliv vada a doporučení bylo, nepoužívat statický obraz Reklamace asi 3x zamítnutá.
Tak jsem přešel na Apple komplet, kde sice Korejci dodávali/jí displeje, ale bez této vlastnosti
Ale i tady se najdou firmy, kde je přístup ok. Třeba mám výborné zkušenosti s Alzou - reklamace vždy pár dnů a většinou vrátí peníze. Proto jsem taky teď AEG koupil přes ně.
Ten Samsung mne fakt překvapil, ale vlastně jsem si vzpomněl, jak vyjebávali s Galaxy S řadou, kdy se do displeje obtiskovala třeba Waze. Prej vlastnost a nikoliv vada a doporučení bylo, nepoužívat statický obraz Reklamace asi 3x zamítnutá.
Tak jsem přešel na Apple komplet, kde sice Korejci dodávali/jí displeje, ale bez této vlastnosti
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lampárna (stěžovatelna)
S reklamacema na Alze mám taky jen pozitivní zkušenosti. Už jsou prostě tak velcí že se nemusí handrkovat o každou korunu a zamítnutí oprávněné reklamace se není třeba se bát. Jeden produkt např. i stáhli z portfolia po mé negativní recenzi.
Jak jsem toho zeleného hajzla nesnášel, tak službama se celkem odpoutali od zbytku české konkurence.
//EDIT:
Trochu mě teď prudí s kouskováním zásilek v rámci jedné objednávky do Alzaboxů, kdy jedna z nich dokáže skončit na pickup pointu nějakého kurýra, protože se mu prostě nehodilo do Alzaboxu jet.
Jak jsem toho zeleného hajzla nesnášel, tak službama se celkem odpoutali od zbytku české konkurence.
//EDIT:
Trochu mě teď prudí s kouskováním zásilek v rámci jedné objednávky do Alzaboxů, kdy jedna z nich dokáže skončit na pickup pointu nějakého kurýra, protože se mu prostě nehodilo do Alzaboxu jet.
Naposledy upravil(a) Zajda dne stř 27 lis 21:34, celkem upraveno 3 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lampárna (stěžovatelna)
Jo, hlavně od Allegra, který jde obrácenou cestou a kvůli reklamacím je v CZ pouze organizační složka a vše se musí řešit s Poláky. A proti tomu je servis od Samsungu báječně fungující.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time