Lampárna (stěžovatelna)

Volné diskuse na libovolná témata...
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

v Rakousku evidentně ano...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

řidičBOB píše: stř 13 lis 08:45 Dneska je to týden, co přestala fungovat sušička Samsung, stará něco málo přes rok. Rovněž je to týden, co jsme to přes web portál nahlásili na ofiko servis.
A dnes je to taky týden, co se vůbec nikdo neozval.
Jestli se neozvou do pátku, protestně sušičku zničím a koupím jinou značku.
SAMSUNG never more!
Update: technik tam byl. Shledal závadu jako neopravitelnou a do protokolu napsal, že doporučuje výměnu. Tak jsem jim poslal odstoupení od smlouvy.
Pak mi asi za 3 dny volal nějaký chlapec, že mi to vymění za stejnou, ale ta bude až v 1/2 ledna 2025. To jsem s díky odmítnul s odkazem, že mám přísnou manželku a pokud nebude mít sušičku, bude nevrlá a to bych nerad.
Druhá možnost byla voucher na eshop, kde si mohu koupit nějaký jiný jejich báječný produkt. Zde, vyškolen radami na odmítnutí od MUDr. Nešpora, jsem zvolil tzv. odmítnutí s lepší nabídkou - čili díky, co kdybyste mi vrátili peníze?! Tak prej jo, ale že to řeší jiné oddělení, kam to předá.
Už je to nějaký den a jiné oddělní mlčí.
Tvl - takhle dělat reklamace u nás, tak mne asi zákazníci ukamenují...
Samsung fuckt nee!
A na protest jsem vyhodil i Samsung pračku :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1922
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Zajda »

M.Z. píše: dnes, 12:52 https://autosalon.tv/novinky/ridicuv-ch ... enatankuji

to jako někdo může?
Tristní na tom je, že gestapo se vší samozřejmostí sdělí osobní údaje řidičů každému obejdovi.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

Hlavně, že mají všichni plnou hubu GDPR
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3588
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od jerry »

řB: Protože s námi na "východě" vyjebávají, kde to jde. Pochopili, že si necháme vše líbit. Je dobře, že jsi se ozval a tlačíš ně. Jak může být dobrý prozákaznický přístup, jsem napsal do whitelist/blacklist vlákna. Zatím tu rajchu tak fungují všechny reklamace. Vyjímkou jsou auta, ohledně rozvodových řetězů a spotřeby oleje koncern vyjebával i s majiteli prémiových audin. Kdo si co vyhádal, to měl. Vstřícnost nula nula nic.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

Jj, to o tom D přístupu k VW řetězům, jsem slyšel. Kolegové nevěřícně kroutili hlavou, když jsem jim říkal, že jsem udělal na jednom dva motory a na druhém jeden - na záruku.
Ale i tady se najdou firmy, kde je přístup ok. Třeba mám výborné zkušenosti s Alzou - reklamace vždy pár dnů a většinou vrátí peníze. Proto jsem taky teď AEG koupil přes ně.
Ten Samsung mne fakt překvapil, ale vlastně jsem si vzpomněl, jak vyjebávali s Galaxy S řadou, kdy se do displeje obtiskovala třeba Waze. Prej vlastnost a nikoliv vada a doporučení bylo, nepoužívat statický obraz :D Reklamace asi 3x zamítnutá.
Tak jsem přešel na Apple komplet, kde sice Korejci dodávali/jí displeje, ale bez této vlastnosti ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1922
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od Zajda »

S reklamacema na Alze mám taky jen pozitivní zkušenosti. Už jsou prostě tak velcí že se nemusí handrkovat a každou korunu a člověk se fakt nemusí bát zamítnutí oprávněné reklamace.
Jeden produkt např. i stáhli z portfolia po mé negativní recenzi.
Jak jsem toho zeleného hajzla nesnášel, tak službama se celkem odpoutali od zbytku české konkurence.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27921
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Lampárna (stěžovatelna)

Příspěvek od řidičBOB »

Jo, hlavně od Allegra, který jde obrácenou cestou a kvůli reklamacím je v CZ pouze organizační složka a vše se musí řešit s Poláky. A proti tomu je servis od Samsungu báječně fungující.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět