Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

ExFun píše: Já zase nechápu rovnítko kladené mezi umění řídit a schopností řadit. Viz Pavlova narážka u videa s Hyundai Genesis Coupé.
To bude proto, ze jsi neridic ;), jinak bys to pochopil. Mira schopnosti radit ukazuje nejen na to, jak kdo umi pracovat s radici pakou, ale i na jeho cit pro plyn, brzdu a spojku. Treba zvladnuti takovych preciznich meziplynu pri brzdeni svedci o mnohem, je to jedna nejkomplexnejsich cinnosti pri rizeni.

Kdo to neumi, nebo se tomu vyhyba, tak mu jednoznacne neco chybi. Rovnitko mezi to nekladu, to je Tva interpretace, ale o mnohem to svedci. Samozrejme i bez toho poznam, zda je nekdo rychly, nebo dobry ridic, to ten Rus je, ale zda je to opravdu trida s mimoradnym smyslem a citem pro vec, to se bez toho poznat neda.

A kdyz jsme to otevreli takto obecne, i samotna volba, preference resp. akceptace automatu svedci o jistem "necitu" pro rizeni. Nebot ja automat proste nemohu vystat pro jeho prirozene necitlive chovani v rozlicnych situacich. A rozhodne nejsem sam. Kdo toto prechazi opet neco postrada. Zase to neni rovnitko, jen signal...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Reese »

ExFun píše: Co je na tom k nepochopení? Čisté + a - v Excelu. Prostě se jim to kvůli 10% zákazníkům, z nich přijdou povinným manuálem třeba o 50% z nich, nevyplatí (nezapomínat na náklady variability, logistické atd.)... Tohle si prostě rozhodl trh. Pokud je 90% prodejů s AT, lze konstatovat, že zákazníci MT nechtějí...

Ale abych byl pozitivní na konci. Zřejmě jde v EU o přechodné období. V tomto ohledu pokročilejší USA si AT érou prošly a MT se do sportovních modelů vrátilo (M5 a spol.)
Těch zákazníků je očividně víc než 10 procent a to jsme ve třídě luxusních limuzín. Kolik by jich asi bylo u sporťáků nebo takový M5? Podle mě to není čistý trh, spíš se automobilky brání nějakým problémům se zárukama atp. Ale jinak souhlasím, ono se to vrátí, pokud to někdo v mezičase nezakáže, nebo nezakáže auta jako takový :)
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Reese »

pjanda píše: A kdyz jsme to otevreli takto obecne, i samotna volba, preference resp. akceptace automatu svedci o jistem "necitu" pro rizeni.
:ymapplause: Přesně to si říkám, když s některýma lidma jedu a oni mi vypráví, jak ten automat krásně řadí. To snad nemají špetku citu v těle. A to musím říct, že sám se ani zdaleka neblížím tomu, jak řadíte Vy, to jste ostatně sám viděl :ymblushing:
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od ExFun »

No ale jde snad o výsledky, ne? Když budu mít na trati 2 auta - jedno s AT a druhé s MT a ten s MT bude dávat přesné meziplyny, perfektně řadit atd. a přesto bude pomalejší než ten s AT ...?
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od KoPP »

třeba nejde o motorsport, ale o opravdové zvládnutí jízdy, zábavu, preciznost...

to je jako říct, že je stejně diplomatické domluvit mír nebo tam hodit atomovku... oboje vyřeší problémy s druhou stranou.
Slow and serious
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

ExFun píše:No ale jde snad o výsledky, ne? Když budu mít na trati 2 auta - jedno s AT a druhé s MT a ten s MT bude dávat přesné meziplyny, perfektně řadit atd. a přesto bude pomalejší než ten s AT ...?
Toto uz nad Excelem vyresit nejde ;) Ze je nekdo s jinou technikou rychlejsi jeste neznamena, ze je lepsi ridic... Jina analogie: dobry milenec je ten, kdo je s "praci" hotov rychle, nebo pomalu? Nebo to chce trochu jiny pohled na vec? :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od ExFun »

To posouváš jinam. Kdo je lepší se obvykle určuje soutěží nebo soubojem. Někde body, jinde metry, u aut časem... Ten je jediný objektivní.

Myšleno bylo totožné auto s jinou T. Trochu mi to evokuje závody F1, kde se často mluví o někom jako o výborném pilotovi, ale nevyhrává...

Podle mě ten Rus jel moc pěkně a rychle.

Čistě teoreticky - kdyby se objevil soutěžní pilot, co nikdy nejezdil se spojkou (od začátku na sekvencích), taky bys ho považoval za nekompletního i kdyby všechny porážel (se sekvencí)?
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

Neposouvam to jinam, dobry ridic a rychly ridic zkratka nejsou totozne pohledy na vec. Ze to neni objektivni metrika na veci nic nemeni.

Jinak jsem mluvil o tom, ze to o necem svedci, o citu pro rizeni. Zpravidla pak bude platit, ze kdyz je nekdo schopen lepe ovladat auto jako celek, bude pak lepsi, i kdyz ty prvky, na kterych dokazuje svou prevahu, k dispozici mit nebude. Samozrejme to tak nemusi byt vzdy.

Pro me je proste dulezite, aby ridic umel ovladat jakekoli auto, i kdyz si vsechno musi odridit sam. Mnohokrat jsem rikal, ze nejsem zavodni pilot, nejezdim na cas, zajima me i cistota a elegance jizdy. Muzes to povazovat za iracionalni a ze se na to divam jako na krasobrusleni - budiz, snad si takovy pohled mohu dovolit :) Dobry ridic pro me musi byt vice nez jen rychly...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Bond007 »

ExFun píše:To posouváš jinam. Kdo je lepší se obvykle určuje soutěží nebo soubojem. Někde body, jinde metry, u aut časem... Ten je jediný objektivní.

Myšleno bylo totožné auto s jinou T. Trochu mi to evokuje závody F1, kde se často mluví o někom jako o výborném pilotovi, ale nevyhrává...

Podle mě ten Rus jel moc pěkně a rychle.

Čistě teoreticky - kdyby se objevil soutěžní pilot, co nikdy nejezdil se spojkou (od začátku na sekvencích), taky bys ho považoval za nekompletního i kdyby všechny porážel (se sekvencí)?
ja bych hlavne rekl ze podstatne nejsou jen casy na okruhu, ale navrat trosku bliz realnymu zivotu. Verim ze sekvence v oikruhovych autech radi velice rychle, stejne jako treba DSG v nekterych situacich... ale pri tom prerazovani dostava cely ustroji silenej zahul, protoze to dela "mrdy" jako prase...a kdyz se tu bavime o jezdeni pro zabavu a pro zdokonalovani se v rizeni, tak preci nechci kazdych 1000km repasovat prevodovku ;) Zaroven nemoznosti si sam radit clovek ztraci velkou cast moznosti ovladani vozu. Automat je porad jen stroj... a stroje nemysli, neuvazuji dopredu atd... Mozna az jednou nekdo vyvine AI potom budou automaty fungovat..jinak ne ;)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

Tak jsem se teď byl svést s Boxterem a přes zcela nevhodnou konfiguraci motoru, převodovky a počasí, mě to auto velmi zaujalo vyvážením podvozku, řízením a brzdama. :-?
RWD
Odpovědět