Detektory policejních radarů
Re: Detektory policejních radarů
Já nemám potřebu o napsaném diskutovat a nerozporuji teorii, která vychází z logických fyzikálních předpokladů, pouze tazateli k jeho dotazu na možnost fungování detektoru u Supa III ukazuji reálné umístění detektoru Valentine 1 v Superbovi III vedle zpětného zrcátka s omezeným výhledem skrz tečkovanou část skla s konstatováním, že v této pozici funguje výborně a dle pozice radarové hlavy má +- stejné detekce jako pevná sada.
Nic víc, nic méně, ať se s danou informací každý naloží, jak chce.
Nic víc, nic méně, ať se s danou informací každý naloží, jak chce.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28065
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
no právě - tady by někdo, kdo se v problematice neorientuje jako ty nebo já mohl očekávat i nějakou přidanou hodnotu, než-li strohou informaci, jak to u tebe funguje, protože to tak u jiného vozu a jiného detektoru, býti nemusí
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Detektory policejních radarů
Díky oběma - m i rB. To Radago je tedy tenčí, že do výřezu sedne lépe než V1, resp. se dostane blíže ke sklu? Tohle je obecně první připomínka někoho, kdo vyřešil ke své spokojenosti přenosku v Superbu III. Já do auta na operák pevnou sadu nechci, ale při mém nájezdu si to o ochranu říká.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28065
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Nemám V1, takže nemohu tvrdit, co je tenčí na 100%, ale řekl bych, že Radago tenčí je. Pokud si pamatuji, tak V1 měla takový ne úplně friendly držák, který byl vcelku také velký.
Ale pokud je prostor, vejít se to tam může.
Ale pokud je prostor, vejít se to tam může.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Detektory policejních radarů
Podle zdrojů na netu (nepoběžím ho změřit) jsou rozměry V1 27 x 90 x 115 mm. Držák je modifikovaný - lehce jsem na něj šlápnul, odstranil přísavky a je zastrčený pod tapecírunkem u skla, tedy maximálně přitisknutý ke střeše.
Radago go dle specifikace má 27 × 68 × 106 mm, tedy výškově jsou srovnatelné, ale užší, což se pro umístění hodí. Na druhou stranu ta stará "blbá" V1 umí ukázat směr měření, což mě při jízdě v kolonách apod. zajímá - jestli jedou za mnou a přibližují se, anebo je doháním apod. Možná zbytečnost, ale užitečná. Podotýkám, že se jedná o doplňový AR k pevné sadě.
Spíše by mě zajímalo, jestli Radago ovlivňuje (je ovlivňováno) ostatními blízkými detektory anebo svou technologií je vůči tomu imunní (třetí detektor do auta? )
Koukám na Genevo Max a rozměry jsou 33 x 68 mm × 101 mm, tedy je o 6 mm vyšší, což mi upřímně nepřijde jako zas tak zásadní rozdíl, ale to je subjektivní hodnocení každého soudruha, ať si to rozhodne sám.
Radago go dle specifikace má 27 × 68 × 106 mm, tedy výškově jsou srovnatelné, ale užší, což se pro umístění hodí. Na druhou stranu ta stará "blbá" V1 umí ukázat směr měření, což mě při jízdě v kolonách apod. zajímá - jestli jedou za mnou a přibližují se, anebo je doháním apod. Možná zbytečnost, ale užitečná. Podotýkám, že se jedná o doplňový AR k pevné sadě.
Spíše by mě zajímalo, jestli Radago ovlivňuje (je ovlivňováno) ostatními blízkými detektory anebo svou technologií je vůči tomu imunní (třetí detektor do auta? )
Koukám na Genevo Max a rozměry jsou 33 x 68 mm × 101 mm, tedy je o 6 mm vyšší, což mi upřímně nepřijde jako zas tak zásadní rozdíl, ale to je subjektivní hodnocení každého soudruha, ať si to rozhodne sám.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28065
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
S další přenoskou to osobně nepoužívám, jenom s pevnou sadou a tam bez ovlivnění.
Co jsem ale viděl nějaká videa od kluků, tak jezdili na okně i s Genevem a nic.
Fakt mám zkušenost, že kousek nekouká a detekce je tatam.
Ono takhle - do toho výřezu se v podstatě vejde každý detektor, bez držáku. Držák to pak ale limituje, aby držel a zároveň byl detektor ve výřezu.
Co jsem ale viděl nějaká videa od kluků, tak jezdili na okně i s Genevem a nic.
Fakt mám zkušenost, že kousek nekouká a detekce je tatam.
Ono takhle - do toho výřezu se v podstatě vejde každý detektor, bez držáku. Držák to pak ale limituje, aby držel a zároveň byl detektor ve výřezu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28065
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detektory policejních radarů
Genevo One vs. Radago
Btw: tímhle G1 one se to pere. Respektive G1 má poplach.No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Detektory policejních radarů
Ahoj, OK, díky, ChatGPT praktickou zkušenost potvrzuje teoretickou odpovědí:
Ahoj, tzv. antiradary, myšleno ale pasivní radarové detektory používané k detekci policejních radarů pracujících nejčastěji na frekvencích kolem 34 GHz (Ka pásmo), resp. +-24GHz v K pasmu, pracují na principu heterodynní detekce, kdy dochází ke směšování přijímané frekvence a frekvence emitované oscilátorem. Jestli si dobře pamatuji, pro detekci v Ka pásmu neeimtují vlnění o frekvenci 34 GHz, ale vlnění nižší frekvence, která se s přijímaným vlněním amplifikuje k dosažení požadované detekce - kdyžtak mě prosím oprav.
Nyní prodejci inzerují nové detektory s tzv. digitální radarovou anténou. Pracuje i tato technologie na principu heterodynní detekce? Díky
ChatGPT řekl:
Ahoj! Pasivní radarové detektory skutečně často využívají princip heterodynní detekce, která umožňuje zpracovat vysokofrekvenční signály (například v Ka nebo K pásmu) pomocí směšování s lokálním oscilátorem. To znamená, že místo přímého zpracování signálu o frekvenci 34 GHz (Ka pásmo) se vytvoří mezifrekvence, která je jednodušší na další analýzu. Tato technologie umožňuje detekci slabých signálů tím, že zvyšuje citlivost systému.
Co se týká konkrétně digitálních radarových antén, ty mohou přinášet určité novinky v metodách zpracování signálu. Digitální antény typicky označují systémy, které převádějí signál do digitální podoby co nejdříve po jeho přijetí. Tento proces umožňuje pokročilejší zpracování signálů pomocí algoritmů v reálném čase, například:
Lepší potlačení šumu: Digitální zpracování může oddělit relevantní signály od šumu efektivněji než analogové metody.
Přesnější identifikace signálu: Algoritmy dokážou lépe rozlišit mezi skutečnými radarovými signály a falešnými poplachy, například od adaptivních tempomatů nebo automatických dveří.
Vylepšená citlivost a rychlost reakce: Díky rychlejším procesorům a digitálním filtrům lze detekovat slabší signály a reagovat rychleji.
Lepší filtrování šumu: Digitální technologie umožňuje efektivnější potlačení šumu a falešných poplachů, například z jiných elektronických zařízení nebo asistenčních systémů vozidel.
Heterodynní detekce je stále základem i u těchto systémů. Rozdíl je však v tom, že výsledný signál (mezifrekvence) se může digitálně zpracovávat namísto čistě analogového přístupu, což umožňuje efektivnější a přesnější detekci.
Pokud tedy prodejci zmiňují „digitální radarovou anténu“, pravděpodobně se jedná o modernější verzi detektoru, který kombinuje klasickou heterodynní detekci s digitálními metodami zpracování signálu. Tato technologie ale stále využívá základní principy heterodynního směšování, protože jde o klíčový způsob, jak pracovat s vysokofrekvenčními signály v pásmech jako Ka nebo K.
z toho mi vyplývý, že detektory s tzv. digitální anténou (radago, genevo max) mohou ovlivňovat ostatní detektory, ale mohou být méně náchylné k vlastnímu ovlivnění jinými detektory při lepší filtraci okolních signálů
Ahoj, tzv. antiradary, myšleno ale pasivní radarové detektory používané k detekci policejních radarů pracujících nejčastěji na frekvencích kolem 34 GHz (Ka pásmo), resp. +-24GHz v K pasmu, pracují na principu heterodynní detekce, kdy dochází ke směšování přijímané frekvence a frekvence emitované oscilátorem. Jestli si dobře pamatuji, pro detekci v Ka pásmu neeimtují vlnění o frekvenci 34 GHz, ale vlnění nižší frekvence, která se s přijímaným vlněním amplifikuje k dosažení požadované detekce - kdyžtak mě prosím oprav.
Nyní prodejci inzerují nové detektory s tzv. digitální radarovou anténou. Pracuje i tato technologie na principu heterodynní detekce? Díky
ChatGPT řekl:
Ahoj! Pasivní radarové detektory skutečně často využívají princip heterodynní detekce, která umožňuje zpracovat vysokofrekvenční signály (například v Ka nebo K pásmu) pomocí směšování s lokálním oscilátorem. To znamená, že místo přímého zpracování signálu o frekvenci 34 GHz (Ka pásmo) se vytvoří mezifrekvence, která je jednodušší na další analýzu. Tato technologie umožňuje detekci slabých signálů tím, že zvyšuje citlivost systému.
Co se týká konkrétně digitálních radarových antén, ty mohou přinášet určité novinky v metodách zpracování signálu. Digitální antény typicky označují systémy, které převádějí signál do digitální podoby co nejdříve po jeho přijetí. Tento proces umožňuje pokročilejší zpracování signálů pomocí algoritmů v reálném čase, například:
Lepší potlačení šumu: Digitální zpracování může oddělit relevantní signály od šumu efektivněji než analogové metody.
Přesnější identifikace signálu: Algoritmy dokážou lépe rozlišit mezi skutečnými radarovými signály a falešnými poplachy, například od adaptivních tempomatů nebo automatických dveří.
Vylepšená citlivost a rychlost reakce: Díky rychlejším procesorům a digitálním filtrům lze detekovat slabší signály a reagovat rychleji.
Lepší filtrování šumu: Digitální technologie umožňuje efektivnější potlačení šumu a falešných poplachů, například z jiných elektronických zařízení nebo asistenčních systémů vozidel.
Heterodynní detekce je stále základem i u těchto systémů. Rozdíl je však v tom, že výsledný signál (mezifrekvence) se může digitálně zpracovávat namísto čistě analogového přístupu, což umožňuje efektivnější a přesnější detekci.
Pokud tedy prodejci zmiňují „digitální radarovou anténu“, pravděpodobně se jedná o modernější verzi detektoru, který kombinuje klasickou heterodynní detekci s digitálními metodami zpracování signálu. Tato technologie ale stále využívá základní principy heterodynního směšování, protože jde o klíčový způsob, jak pracovat s vysokofrekvenčními signály v pásmech jako Ka nebo K.
z toho mi vyplývý, že detektory s tzv. digitální anténou (radago, genevo max) mohou ovlivňovat ostatní detektory, ale mohou být méně náchylné k vlastnímu ovlivnění jinými detektory při lepší filtraci okolních signálů
Re: Detektory policejních radarů
koukám, že asi začne konkurenční boj - https://www.facebook.com/1662206723/vid ... 184601470/, pokud tedy Radago kamera je už funkční stran rozpoznávání RZ anebo je to příprava na spuštění této vychytávky - ne jejich webových stránkách nic dalšího ke kameře nevidím
Bude lepší si ji dát dopředu anebo dozadu? Za mě spíše dozadu, neboť auta, která předjíždím, si hlídám a stejně by ho po předjetí měla kamera de facto ihned odhalit
Re: Detektory policejních radarů
S Radago jezdím cca týden (asi 1500km) a zatím jen 2x nějaký laser poplach. Jelikož jezdím půjčeným autem, používám přísavkový držák a k tomu bych měl velkou výtku. Použili příliš měkkou gumu na váhu detektoru, takže za jízdy nonstop hopsá nahoru a dolů, přitom stačilo použít pevnější směs. Ale věřím, že použití magnetického držáku toto vyřeší.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3