Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Teď jsem mrknul na mobile a poměr manuál/automat u Panamer je tam 50/739. Čekal jsem to pro manuál ještě horší...
RWD
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je docela dost, kdyz uvazim, ze pro vetsinu modelu vubec neni k dispozici. Pro vsechny ctyrkolky, turba, diesel i hybrid pouze automat. To mozna bude i vice nez 10 procent, kdyz se vezmou jen zadokolky V6 a V8...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
V 911, boxsteru, caymanu manual chapu, ale v cayenne a panamere mi vice sedi automat. Ani sem nevedel, ze manual vubec nabizeji.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
petris: Však proti automatu nikdo nic nenamítá, ale proč alternativně nenabíuet manuál... Já bych si automat nepořídil do žádnýho auta bez ohledu na třídu, prostě si to chci odřadit sám vždycky a všude.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Taky jsem nevěděl, že se da Panamera koupit i s manuálem a svého času jsem moc přemýšlel, proč BMW tuto možnost vyhodila z nabídky pro E65/66... když ještě e38 740i s manualem šla (pokud se nemýlím).
nu začínáme převodovkou, pokračovat budeme automatizovaným řízením a dál už snad ani myslet nechci
nu začínáme převodovkou, pokračovat budeme automatizovaným řízením a dál už snad ani myslet nechci
Slow and serious
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je jednoduchý, protože si manuál u E38 objednalo minimum lidí se koukni kolik je ojetin v DE...
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Od ledna do května 2011 prodáno v ČR:
Cayene 61 kusů
Panamera 19 kusů
911 14 kusů
Cayman/Boxter 8 kusů
Cayene 61 kusů
Panamera 19 kusů
911 14 kusů
Cayman/Boxter 8 kusů
Bez bodů
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
To je na tom Panamera dost bidne Jeste ze toto tema je jen o sportovnich modelech
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
tenkrát byl automat známka luxusu a odraz postavení, dnes je obraz říkající: su polenoDeli píše:To je jednoduchý, protože si manuál u E38 objednalo minimum lidí se koukni kolik je ojetin v DE...
vzhledem k tomu kolik potkávám cayenne a kolik panamer, tak panamery kolem mě asi jezdí v kruzích a všechny cayenny drtí lesní cesty
Slow and serious
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Co je na tom k nepochopení? Čisté + a - v Excelu. Prostě se jim to kvůli 10% zákazníkům, z nich přijdou povinným manuálem třeba o 50% z nich, nevyplatí (nezapomínat na náklady variability, logistické atd.)... Tohle si prostě rozhodl trh. Pokud je 90% prodejů s AT, lze konstatovat, že zákazníci MT nechtějí...Reese píše:petris: Však proti automatu nikdo nic nenamítá, ale proč alternativně nenabíuet manuál... Já bych si automat nepořídil do žádnýho auta bez ohledu na třídu, prostě si to chci odřadit sám vždycky a všude.
Ale abych byl pozitivní na konci. Zřejmě jde v EU o přechodné období. V tomto ohledu pokročilejší USA si AT érou prošly a MT se do sportovních modelů vrátilo (M5 a spol.)
Já zase nechápu rovnítko kladené mezi umění řídit a schopností řadit. Viz Pavlova narážka u videa s Hyundai Genesis Coupé.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek