Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od d1.8t »

Teď jsem mrknul na mobile a poměr manuál/automat u Panamer je tam 50/739. Čekal jsem to pro manuál ještě horší...
RWD
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

To je docela dost, kdyz uvazim, ze pro vetsinu modelu vubec neni k dispozici. Pro vsechny ctyrkolky, turba, diesel i hybrid pouze automat. To mozna bude i vice nez 10 procent, kdyz se vezmou jen zadokolky V6 a V8...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
petris
Řidič začátečník
Příspěvky: 134
Registrován: stř 16 úno 19:23

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od petris »

V 911, boxsteru, caymanu manual chapu, ale v cayenne a panamere mi vice sedi automat. Ani sem nevedel, ze manual vubec nabizeji.
Reese
Pan Řidič
Příspěvky: 332
Registrován: stř 16 bře 20:15

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Reese »

petris: Však proti automatu nikdo nic nenamítá, ale proč alternativně nenabíuet manuál... Já bych si automat nepořídil do žádnýho auta bez ohledu na třídu, prostě si to chci odřadit sám vždycky a všude.
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od KoPP »

Taky jsem nevěděl, že se da Panamera koupit i s manuálem a svého času jsem moc přemýšlel, proč BMW tuto možnost vyhodila z nabídky pro E65/66... když ještě e38 740i s manualem šla (pokud se nemýlím).

nu začínáme převodovkou, pokračovat budeme automatizovaným řízením a dál už snad ani myslet nechci :(
Slow and serious
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Deli »

To je jednoduchý, protože si manuál u E38 objednalo minimum lidí :) se koukni kolik je ojetin v DE... :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Dix »

Od ledna do května 2011 prodáno v ČR:

Cayene 61 kusů

Panamera 19 kusů

911 14 kusů

Cayman/Boxter 8 kusů
Bez bodů
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od pjanda »

To je na tom Panamera dost bidne :) Jeste ze toto tema je jen o sportovnich modelech ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od KoPP »

Deli píše:To je jednoduchý, protože si manuál u E38 objednalo minimum lidí :) se koukni kolik je ojetin v DE... :)
tenkrát byl automat známka luxusu a odraz postavení, dnes je obraz říkající: su poleno :D

vzhledem k tomu kolik potkávám cayenne a kolik panamer, tak panamery kolem mě asi jezdí v kruzích a všechny cayenny drtí lesní cesty :)
Slow and serious
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od ExFun »

Reese píše:petris: Však proti automatu nikdo nic nenamítá, ale proč alternativně nenabíuet manuál... Já bych si automat nepořídil do žádnýho auta bez ohledu na třídu, prostě si to chci odřadit sám vždycky a všude.
Co je na tom k nepochopení? Čisté + a - v Excelu. Prostě se jim to kvůli 10% zákazníkům, z nich přijdou povinným manuálem třeba o 50% z nich, nevyplatí (nezapomínat na náklady variability, logistické atd.)... Tohle si prostě rozhodl trh. Pokud je 90% prodejů s AT, lze konstatovat, že zákazníci MT nechtějí...

Ale abych byl pozitivní na konci. Zřejmě jde v EU o přechodné období. V tomto ohledu pokročilejší USA si AT érou prošly a MT se do sportovních modelů vrátilo (M5 a spol.)

Já zase nechápu rovnítko kladené mezi umění řídit a schopností řadit. Viz Pavlova narážka u videa s Hyundai Genesis Coupé.
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět