Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Adaptabilita
1. Eskimáci dávali cestovateľovi vypiť krv z losa a zjesť surové mäso, nemohol to prehltnúť.
2. V Turecku a Afrike majú našinci na dovolenke z pitnej vody črevné problémy.
3. Indiáni hromadne umierali na kiahne, ktoré Európania bežne prežili.
4. Na svete existujú oblasti, kde ľudia bez problémov vypijú hrnček oleja.
5. V černobyľskej zóne sú zvieratá plné radiácie, darí sa im dobre a sumce majú dostatok potravy.
6. Vedec si po troche pichal kobrí jed. Keď ho raz uštipla kobra, tak prežil bez lekárskej pomoci.
7. Vírusy a baktérie sú čoraz odolnejšie voči antibiotikám.
8. Niekto žije 60 rokov pri rušnej ceste a smog mu tam pribúdal postupne s nárastom áut a veľmi mierne, pretože modernejším autám emisie klesali. Áut už pribúdať prestalo najväčšiemu boomu, no európske eko normy sa zvyšujú, takže logicky nastáva ich pokles.
Nazýva sa to adaptabilita. Človek žijúci na dedine, sa príchodom do mesta dusí a zvyknutý človek to ani nezaregistruje. V paneláku všetci zdraví a na dedine všetci chorí, pre iné príčiny.
Pacient s tuberou po takmer vyliečení sa nadýchal tatranského vzduchu a umrel. Aj mne zapácha lesná vôňa. Taká ostrá, ako čerstvo pokosená tráva a nedá sa dýchať. Bezdomovca okúpali, otvorili sa mu póry na koži a dostal infekciu a umrel. Nebol adaptovaný.
1. Eskimáci dávali cestovateľovi vypiť krv z losa a zjesť surové mäso, nemohol to prehltnúť.
2. V Turecku a Afrike majú našinci na dovolenke z pitnej vody črevné problémy.
3. Indiáni hromadne umierali na kiahne, ktoré Európania bežne prežili.
4. Na svete existujú oblasti, kde ľudia bez problémov vypijú hrnček oleja.
5. V černobyľskej zóne sú zvieratá plné radiácie, darí sa im dobre a sumce majú dostatok potravy.
6. Vedec si po troche pichal kobrí jed. Keď ho raz uštipla kobra, tak prežil bez lekárskej pomoci.
7. Vírusy a baktérie sú čoraz odolnejšie voči antibiotikám.
8. Niekto žije 60 rokov pri rušnej ceste a smog mu tam pribúdal postupne s nárastom áut a veľmi mierne, pretože modernejším autám emisie klesali. Áut už pribúdať prestalo najväčšiemu boomu, no európske eko normy sa zvyšujú, takže logicky nastáva ich pokles.
Nazýva sa to adaptabilita. Človek žijúci na dedine, sa príchodom do mesta dusí a zvyknutý človek to ani nezaregistruje. V paneláku všetci zdraví a na dedine všetci chorí, pre iné príčiny.
Pacient s tuberou po takmer vyliečení sa nadýchal tatranského vzduchu a umrel. Aj mne zapácha lesná vôňa. Taká ostrá, ako čerstvo pokosená tráva a nedá sa dýchať. Bezdomovca okúpali, otvorili sa mu póry na koži a dostal infekciu a umrel. Nebol adaptovaný.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hele - tohle ber jako upozornění: SPAMovat si s kravinami běž jinam.
Asi nejsem dostatečně adaptován na magory tvého typu a popravdě s tím nehodlám začínat. Ale s čím hodlám, je moderování tvé grafomanie.
Asi nejsem dostatečně adaptován na magory tvého typu a popravdě s tím nehodlám začínat. Ale s čím hodlám, je moderování tvé grafomanie.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Souhlasím, tohle už má i nějaké číslo diagnózy... já si to tady otevřu, abych se dozvěděl co nového ve světě elektromobility (ne vážně, zajímají mě praktické zkušenosti uživatelů) a zatím tady tyto výpotky a už po několikáté
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Btw: byl jste někdo mrknout na e-salonu?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Proti hoaxom mám odpor. Ja zverejňujem negatívnu pravdu v čo najväčšom množstve, aby si ľudia uvedomili, aké negatíva existujú a aby sa snažili presadiť batérie sami trhovo.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jsem byl před týdnem s Poršákem v Praze na servisu a tak jsem mohl očumovat, než budu hotovej, zjistil jsem,že jak jsem toužil po Taycanu,tak mi to tak nějak přešlo,páč se do toho na rozdíl od 911 fakt blbě leze,jak to má 4 krátké dveře,tak zatím pro mě ze hry,ale vyzkoušel jsem nového Macana a to se mi líbilo moc,Jen zase ,proč tam sakra musej cpát startovací tlačítko a vůbec nějakej klíč,co musím ssebou tahat,to mi fakt serre.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Do Taycana se leze hůř, než do 911?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Problém je v tom, že TY se domníváš, že je to negativní pravda a svými elaboráty jí vnucuješ ostatním. Nevím, zda se sám považuješ za Einsteina a ostatní za pitomce, ale každý, ať si tu svou "pravdu" najde sám - každý, kdo má OP, je svéprávný.
Faktem ovšem zůstává, že jednoho dne ropa začne docházet a jelikož z ropy se dělá mnoho dalších produktů, je potřeba být připraven na to, že spalovací motory budou dostávat stopku. Neříkám, že elektro je správná cesta, dokonce si to ani nemyslím, ale jisté procento aut na to jezdit vcelku úspěšně může.
Mé upozornění se týká nikoliv tvých vlastních názorů a zkušeností, ale toho kopírovaného textu, který je pouze a jenom obtížným balastem. To budu bez upozornění mazat.
Jinak pohoda a Zen.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
MZ: určitě. Právě kvůli těm dveřím. Velké dveře umožňují široké otevření a hezký prostor k nástupu. Krátké dveře naopak - soukáš se tam jak soudruzi do BVP.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time