Hmmm, tak radost byla jen chvilková - už zase po studeném startu v mírném zápřahu cuká (šíleně, fest) - jak dyby šel na tři válce. Takže těma sfíčkama resp. cívkama to nebylo. Vyměním palivový filtr a vyčistím škrt. klapu a budu to dál sledovat. Aspoń že (prozatím) nesfítí nic na palubce. Holt autovraky.
Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Nezdálo semito, fčíl sem Leguána (na místě) zdiagnostikoval a (kromě nějakých nahodilostí na DSC) misfire (červená, opakovaná) 3=tí válec a ditto (zelená, 1x) 4-tý válec. Zítra to zkusím ešče (studené, má mrznout) projet a live data a paq teda budeme s Liborem pátrat, co může být příčinou teho misfire.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
To sem teda jelenec.... neska před obědem sem to napíchnul na diag a (studeně) vyjel - než sa to zahřálo, tak to zase kuckalo jaxfiň, ale jak live data, tak pamět (ECU) je naprosto čistá, nic. To teda zase bude potrat NATO přijít, co tomu je.
No nic no, futerý Libor vyčistí tu klapu a paq zkusíme to, co sem našel na nějakém US webu o VW a cukání 2,0TSI zastudena (teda u Audi, no) - podezření na vstřiky a přeměřit komprese. Dál tam byly cívky a sfíčky, ale ty tam sou nové (a děla to i před jejich výměnou, dělá to stejně i po ní.)
No nic no, futerý Libor vyčistí tu klapu a paq zkusíme to, co sem našel na nějakém US webu o VW a cukání 2,0TSI zastudena (teda u Audi, no) - podezření na vstřiky a přeměřit komprese. Dál tam byly cívky a sfíčky, ale ty tam sou nové (a děla to i před jejich výměnou, dělá to stejně i po ní.)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Hele to ze si masochista a rad jezdis ve vrazdach je jedna vec ale proc to delas i zene? Kup ji novyho tiguana a je klid
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Mám podezření, že Libor je nevlastní syn. PP neplatí alíky, takhle to kompenzuje. Jinak to není možné.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Jestli to teplé jede normálně, tak bude chyba někde v systému obohacování směsi, ne?
Nemáš zas někde něco nakousaného?
Nemáš zas někde něco nakousaného?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Nový ne.
Libor je kolega fprci.
"sytič" = dík za tip, to mě nenapadlo.
Libor je kolega fprci.
"sytič" = dík za tip, to mě nenapadlo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Dvě poznámky k thematu:
1. Nenašel sem žádný (mně) fungující odkaz na ETKU VW, musel sem ty vstřiky (chcu značkové = Bosch) hledat jinak, nakonec semten správný typ Boše našel kdesyk v UK a podle čísla i následně tady v Kocourkově, zítra to proberu s Liborem a dyžtak vstřiky (sou tam ešče původní = 130kkm) objednám, no.
2. Sem nad tím přemýšlel (negůglil, prozatím) - jak může "elektronický sytič" způsobit vážné misfire na 3-tím válci a nevážné na 4-tém? Hlava mi to nějak nebere.
1. Nenašel sem žádný (mně) fungující odkaz na ETKU VW, musel sem ty vstřiky (chcu značkové = Bosch) hledat jinak, nakonec semten správný typ Boše našel kdesyk v UK a podle čísla i následně tady v Kocourkově, zítra to proberu s Liborem a dyžtak vstřiky (sou tam ešče původní = 130kkm) objednám, no.
2. Sem nad tím přemýšlel (negůglil, prozatím) - jak může "elektronický sytič" způsobit vážné misfire na 3-tím válci a nevážné na 4-tém? Hlava mi to nějak nebere.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Vzhledem k tomu, ze mas na ty 4 auta odber dilu jako stredni autoservis, tak by se Ti na tu identifikaci mohl vyplatit partslink
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Třetí válec je nějaký divný ("kulhá"), čtvrtý trochu (černá sfíčka). při prohození sfíček a cívek to pořád zůstává na třetím válci. Zítra změříme komprese.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.