Druhý auto, nový, vyzvednutý v lednu, 20 000 kilometrů. Už jednou týden v servisu, chcala nafta z nádrže, nefungoval ventil. Ve čtvrtek odtah od servisu, rozletěla se mu převodovka.
Třetí auto, 80 000km, dlouhodobá závada na AdBlue. Nově se auto začalo bránit a odmítá si nechat smazat zablokování startu po ujetí 400km.
Čtvrtý auto, zhruba 6 let starý, jde na výměnu tachografu, protože s tím co má z výroby, už nesmí do Rakouska.
Nezbylo než vytasit z kopřiv veterána, 850 000 kilometrů. Když měl 700, nabízeli za něj v bazaru 30k. Od tý doby sežral asi 150 litrů na servisu, no to se holt stává. Stál v těch kopřivách teď asi 2 měsíce. Nastartoval na brnk.
Narozdíl od moderních aut vrčí a míří vstříc zákazníkům. Sice z něj všude něco trošku chčije, ale to zjevně i z moderních aut. Kilometrová cena rozhodně nižší. Garance dojetí neexistuje, ale při překládce ocelových svitků na dvoře autorizáku u auta č. 2, jsme si ověřili, že ani u moderních aut ji nelze očekávat.
Jenom řidič na ten fofrklacek čuměl jak bulhar do míchačky
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Tohle je ten progres a světlé zítřky?
GTD neprodám nikdy a budu s ním valit, dokud nás rez na STK nebo totální havárie nerozdělí. Fotr říká prodej to, dokud se to nezačalo srát. Kup si tu 340d, dyť je to jedno. Bude mít nový a spolehlivý auto.
Jasně , kamárd jel s G20 na odtahu dřív na první volej
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)