Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2726
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Nevím no, ale žádný provoz - jel rovně, žádný kličkování. Asi bych se z toho nehroutil...

Na Fb mám ted video, kde fotr nechal řidit klučíka - někde na venkově mezi vesnicema. Nechává mě to chladným
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Nemáš děti a nikdy jsi nejel 200+ na motorce.
Ale hlavně, že se z toho nehroutíš.
Že se v 200 může v pikosekundě změnit všechno a na motorce s tím neuděláš nic + na 100% se oba zabijí, to je v pohodě.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2726
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Zabijí se v pohodě i v těch 130
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Zabije se i ve 30. Tvá argumentace je opravdu debilní.
Vem si do ruky kalkulačku a spočítej si, kolik m udělá rozdíl v rychlosti 70kmh. O kolik si krátí možnost na něco reagovat. A pak si spočítej, kolik má těch 70kmh kilogramů v případě nehody 130 vs. 200.
I když pochybuji, že to zvládneš. Ale zkus to. Třeba se ti v té palici rozsvítí nebo alespoň lehce problikne.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2726
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Vem si do ruky kalkulačku a spočítej si, kolik m udělá rozdíl v rychlosti 70kmh. O kolik si krátí možnost na něco reagovat. A pak si spočítej, kolik má těch 70kmh kilogramů v případě nehody 130 vs. 200.
Tohle říkám pořád, i 100 vs. 150. Vedle v tématu se to řešilo v kontextu jízdy autem při jízdě na okrsce. Proč jsi to tam nenapsal taky? Nebo tam to neplatí a platí jen pouze tehdy, kdy ty uznáš za vhodné?
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Protože tam ti stříkne do ksichtu 10 airbagů, většinou alespoň 4. Tam je jistá šance, že to dotyčný rozdýchá. Na moto ne. Navíc auto má 4 kola a ve vysokých rychlostech stabilitu úplně jinde, než motorka. Ale co já ti budu říkat. Ty máš přece mnohem víc zkušeností, na kterých jistě tyhle své žvásty zakládáš.
A ne - 200 nejezdím s dětmi ani v autě.
Ale všiml jsem si, jakou máš hezkou fintu v dizkuzich, aby náhodou nemusel přiznat, že seš úplně mimo. Místo toho, abys sis vzal kalkulačku a převedl si energii 90 kilového člověka na hmotnost, při nárazu 130 a 200, tak začneš plácat o tom, co bleješ v jiném vlákně, abys nezjistil, jak velký debil seš. Nebo jenom proto, že bys to nezvládnul? Jo, není to jako točit volantem mixu a z kabiny píčovat na všechno a všechny, to je fakt.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 483
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od PepaSFI »

nedávno jsem byl na jedný veteránský akci a tam se přijeli ukázat policajti z dálničního. Auto a motorka. A lidi se toho poldy na motorce samozřejmě ptali kolik to jede. Asi 250. A kolik jste s tím nejvíc jel? 180 na okruhu. A na silnici? No mnohem míň, já se bojím. EEE a neměl by s tím jezdit někdo kdo se nebojí? Hmm, když ono se v provozu stejně o moc víc jet nedá, pokud teda člověk nemá v hlavě ......

No a vo tom to je. Stačí aby tam bylo nějaký smetí, kus gumy, někdo kdo se nepodívá do zrcátka a máš zaděláno. Pak budeš stát na brzdách, stojka na řídítkách a modlit se s vočima vykulenýma k tý bestii fyzice aby tě nechala žít.
Já teda v zásadě nejsem proti občas udělat nějakou tu blbinu ale člověk by měl myslet na pár věcí. Co uděláš když něco nevyjde.Nikdo na tvý kraviny není zvědavej a už vůbec nestojí o to aby mu někdo přidělával potíže. Když si nabiješ hubu sám, je to celkem vzato tvůj problém ale jak v tom je někdo další, přestává sranda ikdyby šlo o odřený koleno.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2726
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

Protože tam ti stříkne do ksichtu 10 airbagů, většinou alespoň 4. Tam je jistá šance, že to dotyčný rozdýchá.
Ani v jednom případě nejde o samotnou osádku vozidla, o kterém je řeč.
Že někdo letící 150 na okrsce se rozkřápne a zabije se - mi je fuk. Jeho volba, jeho rozhodnutí.
Mě to dělá problém v kontextu dalších vozidel, třeba řidičů v protisměru, které vezme sebou a nemaj šanci zareagovat - takže že řidič letící 150 tam má 4 airbagy nebo 10, je úplně irelevantní.

Neříkám že jet 200 s dítětem OK, ale pokud je tam skoro prázdno (odpadá nečumějící řidič auta), tak mi to žíly netrhá
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Skoro prázdno… Jet 200 ve skoro provozu na dálnici, je prostě hloupost. Resp. ten člověk se ani trochu nemá rád.
Je opravdu vidět, že se vyjadřuješ k něčemu, o čem fakt vůbec nic nevíš. Btw: máš alespoň Áčko?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2726
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Truck Daškam »

řidičBOB: Ne, A nemám. Motorky jsou divný. V zimě se na tom moc nedá jezdit, za deště taky ne, musíš k tomu mít půlhodinovou anabází oblíkán, furt se někde tahat z helmou... Nic pro mě
Nemusím mít A na to, aby mi bylo u prdele že se na tom někdo zabije - to dítě na tom nemá co dělat všeobecně, když už
Chápeš to?
Odpovědět