Onboard videa
Re: Onboard videa
To je uplna blbost. Priklad z praxe:
Medzi 18 a 21 som jazdieval fakt na vselicom... Namatkovo Saab 9-3, 135i, alfa 159, opel omega, touran, passat, golf, logan mk1, felicia, fabia sedan, dodavky(od t4/t5/t6 po iveco daily), octavie, stara i30, a6...
Pod 100kW z nich mala len: felicia, logan mk1 fabia sedan, i30 mk1, octa mk1 a punto. Tychto 6 aut bolo nebezpecnejsich ako vsetko ostatne vymenovane. Boli ovela nachylnejsie na chybu vodica. Mali primitivny podvozok v pochybnom stave a otrasne jazdne vlastnosti. Niektore z nich nemali ani ABS... ESP nemalo ani jedno.
Ak by som v tom veku kvoli vodicaku miesto 110kW golfa mk7 sedlal 55kW fabiu sedan... Bolo by to vsetko len nie bezpecnejsie.
Ked si dement, sposobis tragediu na hoc com. Aj 20rocny logan vie ist po uzkej okreske 180 ked si to jeho vodic zazela.
Medzi 18 a 21 som jazdieval fakt na vselicom... Namatkovo Saab 9-3, 135i, alfa 159, opel omega, touran, passat, golf, logan mk1, felicia, fabia sedan, dodavky(od t4/t5/t6 po iveco daily), octavie, stara i30, a6...
Pod 100kW z nich mala len: felicia, logan mk1 fabia sedan, i30 mk1, octa mk1 a punto. Tychto 6 aut bolo nebezpecnejsich ako vsetko ostatne vymenovane. Boli ovela nachylnejsie na chybu vodica. Mali primitivny podvozok v pochybnom stave a otrasne jazdne vlastnosti. Niektore z nich nemali ani ABS... ESP nemalo ani jedno.
Ak by som v tom veku kvoli vodicaku miesto 110kW golfa mk7 sedlal 55kW fabiu sedan... Bolo by to vsetko len nie bezpecnejsie.
Ked si dement, sposobis tragediu na hoc com. Aj 20rocny logan vie ist po uzkej okreske 180 ked si to jeho vodic zazela.
Re: Onboard videa
Ty jsi fakt vemeno. V zájmu všech je, aby jezdila co nejnovější (bezpečnější, aktivně i pasivně) auta. A ta jsou proste často silnější. O EL nemluvě. Asistenti ti od chyby pomůžou, ve starém autě nic takového není (= nehoda, smrt nevinných). Důvod tlačit na staré slabé herky fakt není.
100kw v tiguanu nejede vůbec, v pólu to bude raketa. Ne, kW fakt nejsou ta správná metrika. Už jsem ti to jednou psal.
100kw v tiguanu nejede vůbec, v pólu to bude raketa. Ne, kW fakt nejsou ta správná metrika. Už jsem ti to jednou psal.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27866
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
S ním je diskuze prostě boží!
Btw: to by mne zajímalo, jak bys řešil řidiče Cčka. Ale podle toho, co píšeš, tak do 21 let prostě utrum
Btw: to by mne zajímalo, jak bys řešil řidiče Cčka. Ale podle toho, co píšeš, tak do 21 let prostě utrum
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
Tak tak. 20+364 je ještě pako, co by mohlo někoho zabit, 21. narozeniny a bum ho, už má dost intelektu na řízení mixu.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2715
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
To už je vyřešený.Btw: to by mne zajímalo, jak bys řešil řidiče Cčka. Ale podle toho, co píšeš, tak do 21 let prostě utrum
Do 21let věku tě stojí profesák asi 50tkč a obsahuje to 210h (nebo kolik) školení - což je učinný odpuzovač. Autobus do 21let nelze vůbec.
Jinak pravda - skupinu E bych dával po prokazatelné dvouleté praxi (tak jak to bylo kdysi)
Tohle bych napsal jinak: Nenutí tě se učit říditAsistenti ti od chyby pomůžou
Věř, že mezi lidma je už mraky lidí, co nedokáží bez senzorů ani zaparkovat. To samý, že při poruše ABS nebudou schopný při kritickém brzdění schopni uvolnit kola.
Je to dobře, že se z lidí dělaj poloopice? Za mě ne - technika pořád selhává.
Nevím, ale nemyslím si že je dobře, že někdo s mokrým řidičákem může sednout do osobáku s výkonem kamionu - viz video
Chápeš to?
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27866
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
To ne! To jede moc pomalu! To by zase točvolanta s mixem furt někdo zdržoval
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
V tomto si uplne mimo. Kolko ludi na cestach asi dokaze v krizovej situacii spravne brzdit bez ABS? 2-3%?Truck Daškam píše: ↑úte 13 srp 07:26 ]Tohle bych napsal jinak: Nenutí tě se učit řídit
Věř, že mezi lidma je už mraky lidí, co nedokáží bez senzorů ani zaparkovat. To samý, že při poruše ABS nebudou schopný při kritickém brzdění schopni uvolnit kola.
Je to dobře, že se z lidí dělaj poloopice? Za mě ne - technika pořád selhává.
Ja to nedokazem, myslim ze ty tiez nie(akurat o tom ani nevies).
Instruktor v skole smyku ti povie ze 2/3 ludi nedokazu poriadne brzdit ani s ABS. Proste nestlacia pedal dostatocne silno aby ho aktivovali.
Rozpraval si sa niekedy s niekym o soferovani? Polka ludi(vratane profesionalnych vodicov) ti bude tvrdit ze nedotacavy smyk sa riesi pridanim plynu. Fakt si myslis ze je bezpecnejsie ked budu jazdit bez ABS a ESP? Fakt si myslis ze sa tym nieco naucia? Kedy asi ked bezny vodic zazije smyk mozno raz za 10rokov aj to ho ukonci az v priekope?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27866
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Ty vole! Víš, že mluvíš s géniem právních předpisů a supermistrem volantu?! Jak on se rozhodne, tak bude smyk probíhat! Tohle je takový Chuck Norris v montérkách za volantem mixu. A kdo je víc?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2715
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Spíš si myslím, že nedošlo k pochopení pojmu "nedotáčivý smyk". Vždyt přímo v tom smyku ti to musí přijít jako úplná hloupost přidat plyn.Rozpraval si sa niekedy s niekym o soferovani? Polka ludi(vratane profesionalnych vodicov) ti bude tvrdit ze nedotacavy smyk sa riesi pridanim plynu. Fakt si myslis ze je bezpecnejsie ked budu jazdit bez ABS a ESP? Fakt si myslis ze sa tym nieco naucia? Kedy asi ked bezny vodic zazije smyk mozno raz za 10rokov aj to ho ukonci az v priekope?
Nikde neříkám, že brzdit bez ABS umím. Já vlastně neumím nic. Leč povolit nohu, když se kola kousnou a chci zatočit umím (ve škodovce to bylo celkem častý, na mokru tuplem) - takže nějaké povědomí o tom mám a minimálně vím, o co jde.V tomto si uplne mimo. Kolko ludi na cestach asi dokaze v krizovej situacii spravne brzdit bez ABS? 2-3%?
No a právě - dneska to lidi díky ABS umět nemusí.
A je to tak se vším - zaparkovat bez čidel, ovládnout smyk bez asistentů, zkontrolovaz zrcátko bez senzorů a za chvíli přidáme jet v pruhu rovně...
Chápeš to?