GTD + STI
Re: GTD + STI
Tak ale on nehlada trackday brzdy, on hlada nieco s cim moze cestovat cez republiku so 140kmh rychlostnym priemerom, nebude to stracat brzdny ucinok pri 2-3tretiom brzdeni z 200+ a bude to tiche
Na toto pouzitie som este lepsiu kombinaciu ako yellow stuff + basic kvalitnejsie kotuce (textar, ATE, brmbo atd...) este nenasiel
Funguje to bezchybne, ticho a oproti beznym doskam typu ATE to je dost citelny upgrade aj co sa tyka reakcie na brzdovy pedal, aj v odolnosti voci prehriatiu...
Na toto pouzitie som este lepsiu kombinaciu ako yellow stuff + basic kvalitnejsie kotuce (textar, ATE, brmbo atd...) este nenasiel
Funguje to bezchybne, ticho a oproti beznym doskam typu ATE to je dost citelny upgrade aj co sa tyka reakcie na brzdovy pedal, aj v odolnosti voci prehriatiu...
Re: GTD + STI
Testování STI, tedy vozu v ceně slušně vybaveného Superba, jako služebáku.
Kde to jde, parkuju za rohem. Kde to nejde, sbírám do deníčku ->
STI prej měl 10 let, ten hatchback. Ale už ho bolí záda, takže V8 TDI Turek. Toho zjevně Japonec pod milion vůbec netrápí
Kde to jde, parkuju za rohem. Kde to nejde, sbírám do deníčku ->
Já si vždycky myslel, že se máte dobře. Nevěděl jsem, že až tolik.
Čím jste to přijel? Jo, to má známej. To víte, ten dělá v Německu, tak pro něj taky padesát litrů za servis nejsou peníze.
A můj nejoblíbenější.Možná kdybyste jezdil pořád tím Golfem, mohl jste nám tuhle reklamaci uznat.
Prosimvás, Vy mi reklamujete díly, které jste používali, zvohybali je a teď se chcete bavit o výrobních tolerancích, jakože to bylo křivý už z výroby?
No, ale mohl byste...
Jediná příčetná reakce byla z firmy, která je tak "malá", že se si všechny kšefty řeší majitel osobně.To se nedivím, že musíte držet ceny, ačkoliv ceny vstupů už dávno klesají.
Podívejte, ceny stanovujeme podle rozsahu poskytovaných doprovodných služeb a celkového objemu spolupráce. S jistotou vím, že levněji a se stejným servisem jinde nepořídíte. Můžete to klidně zkusit, naše konkurenty jistě znáte.
To já neříkám, že jste drazí. Ale kdybyste jezdil Škodovkou, mohli byste být ještě levnější.
STI prej měl 10 let, ten hatchback. Ale už ho bolí záda, takže V8 TDI Turek. Toho zjevně Japonec pod milion vůbec netrápí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Takovýhle komentáře to ale asi není z Prahy a blízkého okolí ne? To jezdíš po nějakých maloměstech nebo kde?
Re: GTD + STI
Tvl to prodavas co? To musi kazdej jezdit ochcavkou? Co stoji taky mega i vic. To je jak soused co i blbyho kodiaqa na operak parkoval po dobu stavby mimo barak aby stavitel nevidel ze maj 2 auta. Ja zas pred svym stavitelem jezdil v Q5 a brecel ze nemam prachy no
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28166
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD + STI
To jsem zažíval s allroadem.
Frajer mne vytáhl od nedělního oběda, že mu stojí linka ( věd. výroby), ať mu přivezu díl. Řekl jsem mu cenu za díl I příplatek. Řekl ok a potvrdil mailem. Sedl jsem do auta, jel do fy a pak do Rokycan. Chlapík už koukal, že v čem jsem to dojel. Přitom věděl, že v té době jsem byl spolumajitel.
Za týden, když mu došla na stůl faktura, na mne ječel do tlf, že kdybych si nevozil prdel v A6, tak ta FA je o 1/2 nižší.
Tak jsem mu poradil, ať jí zkusí nezaplatit a hlavně, ať si moje číslo vymaže, protože příště dostane o víkendu hovno.
Frajer mne vytáhl od nedělního oběda, že mu stojí linka ( věd. výroby), ať mu přivezu díl. Řekl jsem mu cenu za díl I příplatek. Řekl ok a potvrdil mailem. Sedl jsem do auta, jel do fy a pak do Rokycan. Chlapík už koukal, že v čem jsem to dojel. Přitom věděl, že v té době jsem byl spolumajitel.
Za týden, když mu došla na stůl faktura, na mne ječel do tlf, že kdybych si nevozil prdel v A6, tak ta FA je o 1/2 nižší.
Tak jsem mu poradil, ať jí zkusí nezaplatit a hlavně, ať si moje číslo vymaže, protože příště dostane o víkendu hovno.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: GTD + STI
Stepan píše: ↑ned 04 srp 15:43 Testování STI, tedy vozu v ceně slušně vybaveného Superba, jako služebáku.
Kde to jde, parkuju za rohem. Kde to nejde, sbírám do deníčku ->
Já si vždycky myslel, že se máte dobře. Nevěděl jsem, že až tolik.Čím jste to přijel? Jo, to má známej. To víte, ten dělá v Německu, tak pro něj taky padesát litrů za servis nejsou peníze.A můj nejoblíbenější.Možná kdybyste jezdil pořád tím Golfem, mohl jste nám tuhle reklamaci uznat.
Prosimvás, Vy mi reklamujete díly, které jste používali, zvohybali je a teď se chcete bavit o výrobních tolerancích, jakože to bylo křivý už z výroby?
No, ale mohl byste...Jediná příčetná reakce byla z firmy, která je tak "malá", že se si všechny kšefty řeší majitel osobně.To se nedivím, že musíte držet ceny, ačkoliv ceny vstupů už dávno klesají.
Podívejte, ceny stanovujeme podle rozsahu poskytovaných doprovodných služeb a celkového objemu spolupráce. S jistotou vím, že levněji a se stejným servisem jinde nepořídíte. Můžete to klidně zkusit, naše konkurenty jistě znáte.
To já neříkám, že jste drazí. Ale kdybyste jezdil Škodovkou, mohli byste být ještě levnější.
STI prej měl 10 let, ten hatchback. Ale už ho bolí záda, takže V8 TDI Turek. Toho zjevně Japonec pod milion vůbec netrápí
co to máš za dementní zákazníky? Ještě se mi nikdy nestalo, že by někdo přímo poukázal na auto. Možná si někteří něco mysleli, ale ani naznačení, to spíš chcou svézt.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
northwind & mattonecz: Jezdím celou ČR. Až k Aši, stejně jako do Bruntálu a k Hodonínu. Prahu moc ne, tam zákošů moc nemáme.
Imo ten problém vzniká úplně jinde. Jezdím za lidma, který sice rozhodujou klidně o řádově vyšších penězích než já. Ovšem ty peníze nejsou jejich, za to rozhodování berou relativně hovno a služební mají, když bůh dá, tak ovci. Nic nejsou, nic nemají a kdybych jim přetrhl vizitku, zhroutí se jim vesmír.
Když za nima jezdí jiní obchoďáci, klidně taky z korpu, tak vypadají úplně stejně. Polepený auto, za prdelí šéfa, jestli nepřijdou kvartální prémie, nebude na hypotéku.
Potom tam (ještě k tomu mladej) týpek, kterej navenek vystupuje jako majitel a má nadstandardní (ač nijak zásadně drahý) auto, nezapadá. A to je to, co ty lidi nasere. A volitelně ti to můžou dávat sežrat.
Na to i navazuje i to, že v relativně malých firmách, to problém není. Protože tam mluvíš rovnou s majitelem, co má beztak nějaký lepší auto taky.
U MZ na dvoře bych problém určitě neměl.
Máme doplňkovej výrobní program. Kdy tvoříme asi půl % našeho obratu. Vymyslel jsem to já, baví mě to, pár kaček navíc. Na trhu je i jiná firma, která je asi 10x větší než my komplet, a zabývá se tím samým. Jenom samozřejmě na výrazně větší škále, my si jen vyzobli to nejzajímavější
Majitel má GLS63 a myslim si, že z těch zákazníků ho nikdo nikdy neviděl. Maximálně před 20 lety, když začínal. Posílá za sebe pohůnky v i30tkách a tak je svět v pořádku.
Autor jedné z hlášek hodně rychle zapomněl, že minulý měsíc jsem tam byl plachtovou tříapůltunou, protože chvátal a já bych se pro zákazníka klidně přerazil
Imo ten problém vzniká úplně jinde. Jezdím za lidma, který sice rozhodujou klidně o řádově vyšších penězích než já. Ovšem ty peníze nejsou jejich, za to rozhodování berou relativně hovno a služební mají, když bůh dá, tak ovci. Nic nejsou, nic nemají a kdybych jim přetrhl vizitku, zhroutí se jim vesmír.
Když za nima jezdí jiní obchoďáci, klidně taky z korpu, tak vypadají úplně stejně. Polepený auto, za prdelí šéfa, jestli nepřijdou kvartální prémie, nebude na hypotéku.
Potom tam (ještě k tomu mladej) týpek, kterej navenek vystupuje jako majitel a má nadstandardní (ač nijak zásadně drahý) auto, nezapadá. A to je to, co ty lidi nasere. A volitelně ti to můžou dávat sežrat.
Na to i navazuje i to, že v relativně malých firmách, to problém není. Protože tam mluvíš rovnou s majitelem, co má beztak nějaký lepší auto taky.
U MZ na dvoře bych problém určitě neměl.
Máme doplňkovej výrobní program. Kdy tvoříme asi půl % našeho obratu. Vymyslel jsem to já, baví mě to, pár kaček navíc. Na trhu je i jiná firma, která je asi 10x větší než my komplet, a zabývá se tím samým. Jenom samozřejmě na výrazně větší škále, my si jen vyzobli to nejzajímavější
Majitel má GLS63 a myslim si, že z těch zákazníků ho nikdo nikdy neviděl. Maximálně před 20 lety, když začínal. Posílá za sebe pohůnky v i30tkách a tak je svět v pořádku.
Autor jedné z hlášek hodně rychle zapomněl, že minulý měsíc jsem tam byl plachtovou tříapůltunou, protože chvátal a já bych se pro zákazníka klidně přerazil
Naposledy upravil(a) Stepan dne ned 04 srp 19:40, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Což se upřímně, zejména s ohledem na tvůj obor podnikání, nestačím divit. Máš holt osvícenější skvadru
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Takhle já se bojím bejt. Ještě mám málo pod polštářem.
https://www.youtube.com/watch?v=bDpNd80V9RA
1:36:17
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28166
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD + STI
a) pan Radovan je pozér a kretén
b) pan estébák v hlavě nemá nič a ty miliardy USD se mu neudály. Ty znásobil poté, co ukradl Agrofert a následně další společnosti a které mu nakrásně ty prachy vydělaly. On sám, je hloupý, bez opravdového obchodního talentu. Když tedy jako obchodní talent nebereme to, že má nos na to, jak koho obrat a o co.
b) pan estébák v hlavě nemá nič a ty miliardy USD se mu neudály. Ty znásobil poté, co ukradl Agrofert a následně další společnosti a které mu nakrásně ty prachy vydělaly. On sám, je hloupý, bez opravdového obchodního talentu. Když tedy jako obchodní talent nebereme to, že má nos na to, jak koho obrat a o co.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time