Ujet EVčkem 400 tam a 400 zpátky není žádná raketová věda, ani žádnej extrémní čas ztrávenej nabíjením. Já bych to tipoval na strach z neznáma, nepružnost, lenost...přesně v tomto pořadípavproch píše: ↑úte 30 črc 10:15 To bys nevymyslel: Stavíme stroj (je hotový) pro zákazníka z JBL (400km) a dycky dyž je hotovo, tak zákazník přijede se na něj podívat - tentokrát ne. Obnovili jejich firemní car-fleet, a to jen elmobilama a... nedojel by (bez nabíjení), proto nepřijede. Jj, baterky rullez.
Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
no tak zrovna s tim macanem a 100kwh asi 400km problem nebude. plus nabijeni 270kw.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
raketova veda to neni, ale v ramci pracovni doby dat Jablonec- Hutisko a zpet spalovakem je realne, elektrikou ne.
Neni to 400km ale 800, protoze PP bude tezko mit u firmy DC nabijecku za mega+, v okruhu 20km je max 50kW
Neni to 400km ale 800, protoze PP bude tezko mit u firmy DC nabijecku za mega+, v okruhu 20km je max 50kW
Pravda vyděsí
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A když se odvážíš do neznámá, budeš pružnej a nebudeš línej, tak skončíš přesně tam, kdes byl předtím. Zhruba od doby jedničkové ovce s TDI. Prostě se přesuneš z bodu A do bodu B.* Za přijatelné náklady a v přijatelném komfortu.
Dneska Praha - Ústí - Liberec - Praha. Vyjížděl jsem po šestý a už jsem asi půl hoďky doma. Něco přes 400 kilometrů, jedno tankování, nevyjížděl jsem s plnou. Mejly se mi dělají rozhodně líp na gauči než někde u nabíječky.
S elektrikou by to taková pohoda nebyla. Respektive "líp" by to skončit nemohlo, maximálně "srovnatelně".
Jakmile potřebuje člověk trochu jezdit, je na elektromobil i republika moc velká :/
*Tohle mě na tý elektromobilitě trápí ze všeho nejvíc. Je to prakticky téma číslo 1, padají do toho stovky miliard, a přitom maximálně dosažitelný výsledek je snížení lokálních emisí. Lokálních ve smyslu města nebo i celé Evropy... Za cenu masivních investic a předpokladu, že se ty baterky výrazně zlepší. Pokud ne, bude to pro spoustu lidí znamenat čistou ztrátu.
Až ten přechod bude hotovej, Evropa se v celosvětové konkurenci neposune ani o milimetr správným směrem
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
klasika, není to problém elektromobilu ale prostě a jednoduše špatně vybraný auto. Když v tý firmě potřebujou jezdit 800km, měli si vybrat jiný. Jestli to rozhodl fanatický aktivista bez ohledu na praxi, není problém EV ale blbce. Příště může rozhodnout že se bude jezdit na kole s vlajkou LGBT zaraženou v odvrácené straně. Je spousta jízd kde bude EV perfektně fungovat, líp než spalovák. Ostatně ono je to běžný, lidi jezdí nesmyslama. Co si tak normální člověk koupí na škobrtání do práce přes město?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Omluvte prosím mírné zpoždění vlaku myšlenek.honziss píše: ↑stř 24 črc 18:42 1.LB: pises nesmysly. Nemam ani akcie vw, ani nejsem zastancem ev. Leze mi na nervy jak tyhle clanky vytrhavaj informace z kontextu. Id.7 je z meho pohledu mirne podprumerne ev, ale s prumernym vysledkem v losim testu.
2.Bulvarni je na tom srovnani aut z ruznych kategorii o ruznych hmotnostech. Vysledek v losim testu je umerny hmotnosti, gripu a naladeni esp. Kdyz je jeden z techto parametru vyjimecne dobry, je pravdepodobne, ze pozitivne ovlivni vysledek.
3.Tak se te zeptam: chtel by ses v te dacii vybourat nebo bys radsi sedel v id.7?
1. Klidně se mohlo přihodit, že sensor detektoru potrefeného husáctví nebyl po aktualizaci správně nakalibrován. Nicméně si zde na bulvárnost nebo zaujatost/neobjektivnost stěžují prakticky jen majitelé autí na baterky, jimž zdejší články rozšlapávají bábovičky.
2. Díky za upřesnění, tedy bulvárnost spatřujete za á ve vytržení z kontextu - tedy že émobily nelze korektně srovnávat se spalováky kvůli odlišnému typu pohonu/jiné kategorii, a s tím související bé - chudák émobil je "díky" půltunové batérečky těžká mr(ch/dk)a, takže se ve schopnosti rychlého manévrování na auta bez půltunky navíc nechytá.
Co na to říct... Nikdo je nenutil cpát do auta tak těžké závaží navíc.
Jinak grip a naladění esp u dačky budou asi vskutku "výjimečné".
3. V obou zároveň, abych měl okamžité srovnání a mohl si propříště kvalifukovaně vybrat.
Obecně ale máte s tou určitou povrchností a dekontextualizací zdejších článečků pravdu a může být užitečné na to jednou za čas poukázat, aby si někdo třeba nemyslel, že tady bude zahlcen komplexností, vyvážeností a objektivitou.
Na druhou stranu asi těžko může někdo očekávat, že si po kliknutí na odkaz s podobným zněním přečte Veržílijuse v originálním znění bez titulků.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
na škobrtání do práce přes město, je tramvaj, bus nebo metro...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
krásně řečeno
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Přesně, každý malý progresivista přece ví, že není nad nekritické uctívání "modernity" ve stylu čím víc novoty tím víc adidas, gumovou páteř a hyperaktivitu za všech okolností. Tak je to spravne soudruzi, tak to ma byt.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender