honziss píše: ↑stř 24 črc 18:42
1.LB: pises nesmysly. Nemam ani akcie vw, ani nejsem zastancem ev. Leze mi na nervy jak tyhle clanky vytrhavaj informace z kontextu. Id.7 je z meho pohledu mirne podprumerne ev, ale s prumernym vysledkem v losim testu.
2.Bulvarni je na tom srovnani aut z ruznych kategorii o ruznych hmotnostech. Vysledek v losim testu je umerny hmotnosti, gripu a naladeni esp. Kdyz je jeden z techto parametru vyjimecne dobry, je pravdepodobne, ze pozitivne ovlivni vysledek.
3.Tak se te zeptam: chtel by ses v te dacii vybourat nebo bys radsi sedel v id.7?
Omluvte prosím mírné zpoždění vlaku myšlenek.
1. Klidně se mohlo přihodit, že sensor detektoru potrefeného husáctví nebyl po aktualizaci správně nakalibrován. Nicméně si zde na bulvárnost nebo zaujatost/neobjektivnost stěžují prakticky jen majitelé autí na baterky, jimž zdejší články rozšlapávají bábovičky.
2. Díky za upřesnění, tedy bulvárnost spatřujete za á ve vytržení z kontextu - tedy že émobily nelze korektně srovnávat se spalováky kvůli odlišnému typu pohonu/jiné kategorii, a s tím související bé - chudák émobil je "díky" půltunové batérečky těžká mr(ch/dk)a, takže se ve schopnosti rychlého manévrování na auta bez půltunky navíc nechytá.
Co na to říct... Nikdo je nenutil cpát do auta tak těžké závaží navíc.
Jinak grip a naladění esp u dačky budou asi vskutku "výjimečné".
3. V obou zároveň, abych měl okamžité srovnání a mohl si propříště kvalifukovaně vybrat.
Obecně ale máte s tou určitou povrchností a dekontextualizací zdejších článečků pravdu a může být užitečné na to jednou za čas poukázat, aby si někdo třeba nemyslel, že tady bude zahlcen komplexností, vyvážeností a objektivitou.
Na druhou stranu asi těžko může někdo očekávat, že si po kliknutí na odkaz s podobným zněním přečte Veržílijuse v originálním znění bez titulků.