kor, když tam čerstvě zaprší...ta sůl s vodou udělá hezké klouzavé silnice.
BTW: guma je to, co drží auto na vozovce...
Moderátor: řidičBOB
kor, když tam čerstvě zaprší...ta sůl s vodou udělá hezké klouzavé silnice.
Myslím, že máš celou úvahu správně (akorát ta výška dezénu u letních pneu bude zejména u sportovních kategorií gum o něco nižší). Správná odpověď je, že pneumatiky méně brousíš než já Vydrží mi do 20 tkm (a ne, rozhodně to není tím, že kupuješ kvalitnější gumy )petr_riha píše: ↑pon 22 črc 13:47Možná se pletu, ale nová pneu má kolem 8-9mm, ne? Mě na všech autech vydrží letní pneu kolem 40-60, medián berme 50 tisíc (a je jedno, jestli to byl Focus mk2, Tiguan, A6, teď u A5 uvidíme), tak mi jednoduchou trojčlenkou vychází, že na sjetí na 4mm potřebuji nějakých cca 30kkm (premisa 8-9 na začátku, výměna při cca 1,5, tak jsou zbývající 4mm za půlkou živnosti/nájezdu).
Ale možná mám chybu v začátku, kdy letní pneu mají menší vzorek než si myslím, nebo v úvaze, že se po dobu živnosti sjíždějí rovnoměrně. Nebo jen kupuji kvalitnější pneu, nebo je méně brousím Rád se přiučím, pokud mám někde chybu v myšlence.