BMW Divize
Re: BMW Divize
Rozdíl je v tom, že AAA bych nedal ani použitou šprcku, natož pak 100 litrů. Ale pokud chci auto, někde ho koupit a servisovat musím.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Mám zkušenosti se servisem jenom u motorky. Je to hrůza a děs.
I dneska jsem se přesvědčil, že koupit něco na 4 kolech z řady M, nebude dobrý nápad, protože by mne asi zavřeli, kdyby mi selhala pistole
I dneska jsem se přesvědčil, že koupit něco na 4 kolech z řady M, nebude dobrý nápad, protože by mne asi zavřeli, kdyby mi selhala pistole
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Pointa navazovala na Markovo konstatování, že čím dražší aut, tím větší lemple na dílně. Navazuji, že zrovna AAA umí, co do zákaznické zkušenosti, vyrobit násobně lepší zážitek než někteří prodejci prémiového tovaru. Tvýmu komentu tak úplně nerozumím.
Add použité šprcky a AAA -> Je to obchod s použitým zbožím. To je v principu vždycky složitý.
Na výkupu mě vyhodili jedinkrát, s autem které následně odešlo na bazoši za 10 000 + flašku rumu na bazoši. Tak to se asi dalo pochopil. Jinak mi vždycky dali to, co jsem považoval za spravedlivé. Mám info, že jednou dokonce na mém konkrétním autě "na ceně" prodělali. Jestli to dotáhli z financování už neumím říct.
Na prodeji se mi výrazně líp jedná s vymydleným profíkem, kterej drží hubu, když mu řekneš ať drží hubu a nechá tebe / mechanika dělat. Nehrozí špatnej zážitek s nějakou polovopicí na štěrku nebo nedejbože s nějakým soukromníkem, kterej chytne hysterák, když mu oznámíš, že mu za jeho poklad tolik rozhodně nedáš... Samozřejmě s přihlédnutím k tomu, že tam jezdím kupovat spíše "dojetiny" než "ojetiny". Rozumím, že na rok starý GLS jsou i lepší místa ke koupi.
A že tam nějaká mladá nadějná rodinka koupí na stoletej leasing Passata co svoji cestu 10x kolem zeměkoule zakončil kotrmelcem přes střechu? To se stává, to ale neni chyba obchodníka. Lžou všichni.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Já si na áčka stěžovat nemůžu, když člověk přistoupí na jejich hru a smíří se s tím, že tam musí 2x, protože poprvé je potřeba nasraně odjet, aby pak telefonovali a výkupní cenu zvedli na přijatelnou úroveň.
Auto jsem u nich historicky kupoval 2x (v 2001 540i a v 2006 půl roku stará Panda) žádný ojeb se nekonal.
Auto jsem u nich historicky kupoval 2x (v 2001 540i a v 2006 půl roku stará Panda) žádný ojeb se nekonal.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
U acek bych z principu neprodal nic, protože se mi příčí, aby na mem autě následně vydělali. Byť by to byl halir. To dam vydělat raději komukoliv jinemu.
U výkupu nicméně funguji celkem fajn (z doslechu) pro vraky, za které jsou schopni nabídnout adekvátní cenu (s tím, ze se člověk zbaví záruky za skryté vady vozu), pokud mas chuť s tím ztrácet cas a dohadovat se. Pokud mas cokoliv novějšího, je to výsměch. Jen tak pro formu jsem se tam byl zeptat, když jsem prodával Tiguana, a litoval jsem toho půl litru benzinu a půl hodiny času, co mě to cele stalo.
Nechce se mi to hledat, nabídli asi 490k (pravda, nechtěl jsem dat z ruky VTP a ještě se cítili urazeně proč ne), někde jsem to tu psal. Pak několikrát volali, ze cenu jsou ochotni navýšit o 5-10k a kdy si teda pro auto muzou přijet. Ostatní bazary nabízely 600-700, prodáno za téměř jednou tolik.
U výkupu nicméně funguji celkem fajn (z doslechu) pro vraky, za které jsou schopni nabídnout adekvátní cenu (s tím, ze se člověk zbaví záruky za skryté vady vozu), pokud mas chuť s tím ztrácet cas a dohadovat se. Pokud mas cokoliv novějšího, je to výsměch. Jen tak pro formu jsem se tam byl zeptat, když jsem prodával Tiguana, a litoval jsem toho půl litru benzinu a půl hodiny času, co mě to cele stalo.
Nechce se mi to hledat, nabídli asi 490k (pravda, nechtěl jsem dat z ruky VTP a ještě se cítili urazeně proč ne), někde jsem to tu psal. Pak několikrát volali, ze cenu jsou ochotni navýšit o 5-10k a kdy si teda pro auto muzou přijet. Ostatní bazary nabízely 600-700, prodáno za téměř jednou tolik.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: BMW Divize
Motor B58TU by měl mít 250kW a 450Nm. Co koukám na FB profituning SK tak ty motory chipují na 450hp+ / cca 600 Nm. Ale teda vůbec nerozmumím jejich grafu z brzdy. Však ty motory mají mít krouťák už okolo 1500 otáček a slovákům to naskakuje skoro u 3000 ot. To je nějaké divné, ne? Někdo se zkušeností s lehkým chipem na řekněmě 400 koní?
https://scontent.fbrq1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=66975407
A jsem překvapen, že BMW má 450 Nm, kdežto 55 TFSI má při stejném výkonu 500 Nm.
https://scontent.fbrq1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=66975407
A jsem překvapen, že BMW má 450 Nm, kdežto 55 TFSI má při stejném výkonu 500 Nm.
Re: BMW Divize
Předseda: Mám M340i, která má papírový sériový výkon 275 kW a 500 Nm. Ten graf je nesmysl, prakticky plný krouťák je opravdu už od těch cca 1500 RPM, v grafu zobrazený nárůst ze dna až okolo 2200-2500 RPM je blbost. A reálný výkon je klasicky citelně vyšší, ještě jsem u sériovky neviděl graf z brzdy, kde by M340i měla méně než 303 kW, spíše k těm 310 kW.
Sám žádný chip nemám, tak budu jen teoretizovat, ale přijde mi, že tady tyto "stage 1" nabídky čiptunerů dohromady nic podstatného nepřinesou, protože podobný výkon to má rovnou v sérii. Opravdu by mě zajímalo, jak moc by byl cítit stage 1 chip od nějakého lepšího ladiče (MHD apod.).
Sám žádný chip nemám, tak budu jen teoretizovat, ale přijde mi, že tady tyto "stage 1" nabídky čiptunerů dohromady nic podstatného nepřinesou, protože podobný výkon to má rovnou v sérii. Opravdu by mě zajímalo, jak moc by byl cítit stage 1 chip od nějakého lepšího ladiče (MHD apod.).
Re: BMW Divize
Nj ale M340i je "jiný" motor s kodem B58B30O1. Klasická x40i je B58B30M1, která je např. v 5er G30 lci. Do té doby tam byla B58B30M.
Co jsem studoval, tak rozdíl je např. integrované vyfukové svody do hlavy pro M1 kdežto O1 má klasické svody. Pak vstřikování, chlazení, vodní pumpa nebo jeden rozvodový řetěz.
Zajímalo by mě, kolik ty 250kW verze běžně maj, ale grafy profituningu mi dlouhodobě nějak nesedí. Třeba už jen to, proč by po chipu měl vzrůst ztrátový výkon?
Co jsem studoval, tak rozdíl je např. integrované vyfukové svody do hlavy pro M1 kdežto O1 má klasické svody. Pak vstřikování, chlazení, vodní pumpa nebo jeden rozvodový řetěz.
Zajímalo by mě, kolik ty 250kW verze běžně maj, ale grafy profituningu mi dlouhodobě nějak nesedí. Třeba už jen to, proč by po chipu měl vzrůst ztrátový výkon?
Re: BMW Divize
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
to jméno jsem neznal, ale když čtu na jakých autech se podílel, tak byl šikovný. rip.
to jméno jsem neznal, ale když čtu na jakých autech se podílel, tak byl šikovný. rip.
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
Tech verzi je vic, v G30 to opravdu bylo bud 245 nebo 250kw a 450Nm ale presne jak pisete je to tam od 1400 ot. ne od 3000. Ten graf je celej blbe, jak kdyby se jim nejak rozhodilo meritko, vykon serie urcite nekonci jeste pred 6000 ot.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i