Ahoj/Dobrý den, pro svou bakalářskou práci bych potřebovala znát váš názor na elektromobily a dobíjecí infrastrukturu. Dotazník zabere max. 3 minuty. Pro vás je to chvilka, ale pro mě neuvěřitelná pomoc. Děkuji
https://www.click4survey.cz/s4/61338/d0496a20
Dotazník - Vnímání / názor na dobíjecí infrastrukturu a elektromobilitu
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 10 črc 16:04
Re: Dotazník - Vnímání / názor na dobíjecí infrastrukturu a elektromobilitu
Taky tak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dotazník - Vnímání / názor na dobíjecí infrastrukturu a elektromobilitu
Nabijeci infrastruktura v CR po 1/2 roce (20.000km) nabijeni temer vyhradne na verejnych stanicich:
1. Superchargery Tesla
Ok cena. Na nekterych mistech vysoka vytizenost, ale neni to problem, protoze auto uni celkem presne odhadnout kolik aut bude na miste az tam dojedete. Vykon v nejhorsim pripade kolem 70kw, vetsinou vsak vic nez umi auto. Cena kolem 10kc vc dph.
2. DC ostatnich poskytovatelu
Lidl, Pre, Eon ok. Stve me CEZ, ktery zaplevelil CR slabymi 50kw na mistech, kde by clovek bezne nabijel na dlouhych cestach. U CEZu navic neni poznat, jestli to nahodou neni upggradovana 50+ = vyssi sazba kolem 18kc za stale trapne legracni vykon kolem 75kw.
3. AC
Tech v CR chybi nejvic. U nakupaku, u sportovist, hotelu nebo proste jen na velkych parkovistich. CEZ i PRE maji na AC rozumnou sazbu 6-8kc, ale je jich malo. Pritom z pohledu uzivatele je 22kw AC ten nejlepsi, nejsetrnejsi a nejpouzivanejsi zpusob nabijeni.
Vzorem pro CR muze byt AT, tam se mi nabijeci sit jevi jako optimalni.
1. Superchargery Tesla
Ok cena. Na nekterych mistech vysoka vytizenost, ale neni to problem, protoze auto uni celkem presne odhadnout kolik aut bude na miste az tam dojedete. Vykon v nejhorsim pripade kolem 70kw, vetsinou vsak vic nez umi auto. Cena kolem 10kc vc dph.
2. DC ostatnich poskytovatelu
Lidl, Pre, Eon ok. Stve me CEZ, ktery zaplevelil CR slabymi 50kw na mistech, kde by clovek bezne nabijel na dlouhych cestach. U CEZu navic neni poznat, jestli to nahodou neni upggradovana 50+ = vyssi sazba kolem 18kc za stale trapne legracni vykon kolem 75kw.
3. AC
Tech v CR chybi nejvic. U nakupaku, u sportovist, hotelu nebo proste jen na velkych parkovistich. CEZ i PRE maji na AC rozumnou sazbu 6-8kc, ale je jich malo. Pritom z pohledu uzivatele je 22kw AC ten nejlepsi, nejsetrnejsi a nejpouzivanejsi zpusob nabijeni.
Vzorem pro CR muze byt AT, tam se mi nabijeci sit jevi jako optimalni.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Dotazník - Vnímání / názor na dobíjecí infrastrukturu a elektromobilitu
Jeste dodam, ze asi 3x jsem zkusil novejsi CEZ/FutureEgo co maj deklarovanych ruzne, vetsinou 150+ Naposledy na 66km D1 a i pres to, ze jsem tam byl sam, baterka predehrata a vybita, tak jsem se nikdy pres 90kw nedostal, byt u eonu a na sch bezne dosahuju max auta 175kw.
Takze krom ceny dalsi zlodejina..
Takze krom ceny dalsi zlodejina..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k