Elektromobily a vse kolem nich

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

Objednal jsem matraci do kufru + zatemneni a v srpnu budu testovat camp mode :D
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

mlunovozík píše: úte 09 črc 09:58
M.Z. píše: úte 09 črc 09:43 Dělá někdo el. dodávku velikosti Transportera ve 4x4? Na tohle bych měl využití a uměl si to představit v elektrice.

Honziss: tak je fajn si přečíst uživatelskou recenzi z praxe, ne jen hejty
ID.Buzz je i ve čtyřkoloce. Ale je menší než T6
ID.Buzz je supr, zkousel jsem na podzim a hodne by se mi libil. Ale v ty dobe mel 2 zasadni nedostatky: priserna efektivita a cena, nevim jak ted popravde.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od HondaMan »

honziss píše: úte 09 črc 10:00Je to uzasny daily a to nejsem nejlepsi kandidat na ev (nabijim 99% z verejny site, jezdim po dalnici a daleko, taham kola, furt nekde lyzuju...).
Tohle mě zajímá. Jak kola zamávají se spotřebou? Jedeš pomaleji?

O víkendu jsem se vracel z Beskyd s kolama (Trail + Fat) na tažném. Pomalu (okresky do 120; dálnice okolo 150). Domů jsem se vrátil se spotřebou přes 10/100 přičemž v mírném kopci na dálnici mi enviro metr ukazoval i 18. Bez kol by 10+ byla "Štěpánovská silniční genocida". Stejnou rychlostí běžně 6 - 7.
2.9T RWD
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

Zalezi co a za jaky auto nalozis. 2 dospely 29 trailbiky (trcej hodne nad auto i do stran) + detsky kolo pridaj treba 2-3 kwh/100. Kdyz jsem tam dal 2 silnicky, rozdil to skoro nebyl. Taky bude rozdil jestli to das za nakou placku jako TM3 nebo za vetsi SUV.

Kazdopadne na dalnici jsem zpomalil na 120, protoze od 130ti vejs se to rokmitavalo (thule easyfold 934xt) a protoze je vsechno tenouckej karbon a uz jsem videl ram znicenej od drzaku, tak to nedotahuju na max, ale jen tak zlehynka :-B Bal jsem je jak to nema vzduch podvozek, ze se si to vzadu hodne drepne jako kdyz podobnej setup nalozim na focuse, ale asi tim jak to je tezky dole a uprostred se nic zasadniho nestalo.

Mam tu jeste v krabici prisavkovej seasucker na strechu, ten chci vyzkouset na silnicku, sklenena strecha je na to ideal.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

Na vozeni kol mi z aut prijde nejlepsi touareg (tam to nepoznas skoro) a nejhorsi focus mkII, kterymu to odlehci predek, kdyz je malo trakce tak nezataci a na dalnici nad 100 tak nejak plave a furt to musis ladit volantem. Oboji asi dost logicke.

Nemate nekdo vyzkousenej novej Thule Epos?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od HondaMan »

Tak to je vcelku pohoda. TM3 a Insignia GS na tom budou podobně. Kola dost trčí.

Díky
2.9T RWD
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3389
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od mattonecz »

Ja sem ted v IT, prvni cast sme jeli na lago di garda, cca 800km. A premyslel sem jaky by to bylo s elektrem. Asi bych to nedal. Prvni pulka je CZ - 160kmh - DE 180-220. To bych asi daleko nedojel. Pak uz se od rakouska jede klidek. Je to dany tim ze mam dite 2.5r a potrebuju to udelat co nejrychleji. Jet ve dvou nebo s vetsim a holt pomaleji by asi slo. Chtelo by to proste aku aspon 120kwh aby to ujelo tech 400 i pri vyssim tempu. Co zere T3 pri 160/180/200?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od M.Z. »

honziss píše: úte 09 črc 10:05
mlunovozík píše: úte 09 črc 09:58
M.Z. píše: úte 09 črc 09:43 Dělá někdo el. dodávku velikosti Transportera ve 4x4? Na tohle bych měl využití a uměl si to představit v elektrice.

Honziss: tak je fajn si přečíst uživatelskou recenzi z praxe, ne jen hejty
ID.Buzz je i ve čtyřkoloce. Ale je menší než T6
ID.Buzz je supr, zkousel jsem na podzim a hodne by se mi libil. Ale v ty dobe mel 2 zasadni nedostatky: priserna efektivita a cena, nevim jak ted popravde.
Ty parametry jsou poměrně tristní, tak zatím asi nic, počkám, až někdo vyrobí něco použitelného, tak za 10let :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od honziss »

Ty deti naprosto chapu. Ja svoje vozil/lital vsude mozne od narozeni, ve 3 letech honduras na 3 prestupy no problem, ale stejne tak znam lidi co maj peklo dojet do jizerek no. A neudelas nic, kazdy dite to ma jinak.

Ty spotreby uz jsem tu nekde psal:

- vecerni navraty Brno-Praha, pri udrzovani 150-170 byvaj kolem 22
- max mezi nabijenima v mrazu, v noci, na dalnici v nemecku bylo tusim 28, ale jel jsem omezovac 203 + par zpomaleni
- na garde jsem byl jen suprou a vracel se minuly leto asi 14h (doprava jak debil), ale treba zimni navrat z livigna (podobna vzdalenost) je na 2 kratsi zastavky, v souctu cca 40-45 min nabijeni
- v nedeli ze slovinska zpatky 1 nabijeni, cca 30 min

Obecne: nemam problem jednou za 300-400km zastavit na pul hodky. Naopak preferuju spis vic kratsich zastavek, coz je i celkove efektivnejsi, protoze nabijeni z nizkych soc je rychlejsi a vetsinou se to laduje rychlosti 1000-1200km dojezdu /1h nabijeni. LR a Performance nabiji jeste rychlejc,

Tesla pocita dost presne % v destinaci, bezne dojizdim 2-5%, obcas jedu i zaporny % cestou a pak jen lehce zvolnim aby to vyslo nad nulu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27923
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobily a vse kolem nich

Příspěvek od řidičBOB »

není problém zastavit... Problém je zastavit, když chce řidič/spolujezdec nebo děti a ne, když chce auto nabíjet. Ne vždy to jde skloubit dohromady :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět