Parkování
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
Jediný důvod takto omezovat? Když už i teď je více karet než stání, tak nic nebrání tomu, aby ten násobek/pomer byl jen vyšší. Správněji tam mělo byt “omezovat 1 auto na 1 domácnost”, aby to bylo v kontextu původní citace. Ale klidne i bez tech čísel.
Ať druhé stojí víc než první, klidne ať je ten rozdíl větší než nyní. Třetí klidne násobně víc, nemám s tím problém. Ale 1 domácnost = 1 auto, to se vracíme myšlením do dob dávno minulých. Se skokovým cenou problém nemám, ale jakékoliv další omezování uvedením numera bez dalších souvislosti je vždycky cesta do pekla.
Stejně tak jako se omezilo v Praze nerezidenntske parkování na některých místech na max. 1 hodinu, a to i v době, kdy zóny zeji prazdnotou. Proč nestojí druhá hodina 3 kila, třetí třeba litr, klidne skokove s tím zdražit pokuty za parkování? Případně přes den, kdy je volno, levněji, večer, když jsou rezidenci doma, tak zakázat nerezidentum, nebo hodně draze? Proměnlivá cena to muže řešit úplně nádherné, dle poptávky. Takhle se mi vyplatí tam auto zahodit a nechat třeba cely den, zaplatím petikilo pokutu a jsem v pohodě. Kdo překryje značku, nezaplatí ani to petikilo.
Proč neexistuje možnost koupit (opět třeba za nesmyslný nasobek ceny) kartu i do jiné čtvrti? Protože v jedné zóně bydlím, v jiné pracuji (nebo mám jinou nemovitost, ale už samozřejmě bez trvalého pobytu), ale nezaparkuji (abych uvolnil místo u mě doma lidem, kteří bydlí jinde, ale pracují v mé zóně)*. Proč nejsou zóny v překryvu (aneb když bydlím na hranici dvou zón, vidím prázdnou sousední ulici, ale nemůžu v ni zaparkovat, protože to je jiná zóna, za to muzu zaparkovat o 5 kilometru dal, protože to je stejná zóna? Přitom by stačilo, ale vždy hraniční 3 ulice byly tam i tam. Důvod, proč parkují auta půjčoven (pardon, carsharu) všude zadarmo nechápu doteď). Atd.
Praha má spoustu problémů, ale to, ze někdo má někde trvale bydliště a fakticky bydlí jinde, za problém opravdu nepovažuju.
*argument, ze do práce mám jet MHD, neberu. Nevíš, kdy se vracím (třeba v noci), jaké je spojení, atd. Muzu jet ráno na 8 do kanclu, v 11 vyjet na schůzku mimo Prahu. Mám tedy jet hodinu MHD do kanclu, v 9.30 se vrátit hodinu pro auto, abych pak stejne vyjel autem do ulic? Ne, ani to nedává smysl. Atd.
Ať druhé stojí víc než první, klidne ať je ten rozdíl větší než nyní. Třetí klidne násobně víc, nemám s tím problém. Ale 1 domácnost = 1 auto, to se vracíme myšlením do dob dávno minulých. Se skokovým cenou problém nemám, ale jakékoliv další omezování uvedením numera bez dalších souvislosti je vždycky cesta do pekla.
Stejně tak jako se omezilo v Praze nerezidenntske parkování na některých místech na max. 1 hodinu, a to i v době, kdy zóny zeji prazdnotou. Proč nestojí druhá hodina 3 kila, třetí třeba litr, klidne skokove s tím zdražit pokuty za parkování? Případně přes den, kdy je volno, levněji, večer, když jsou rezidenci doma, tak zakázat nerezidentum, nebo hodně draze? Proměnlivá cena to muže řešit úplně nádherné, dle poptávky. Takhle se mi vyplatí tam auto zahodit a nechat třeba cely den, zaplatím petikilo pokutu a jsem v pohodě. Kdo překryje značku, nezaplatí ani to petikilo.
Proč neexistuje možnost koupit (opět třeba za nesmyslný nasobek ceny) kartu i do jiné čtvrti? Protože v jedné zóně bydlím, v jiné pracuji (nebo mám jinou nemovitost, ale už samozřejmě bez trvalého pobytu), ale nezaparkuji (abych uvolnil místo u mě doma lidem, kteří bydlí jinde, ale pracují v mé zóně)*. Proč nejsou zóny v překryvu (aneb když bydlím na hranici dvou zón, vidím prázdnou sousední ulici, ale nemůžu v ni zaparkovat, protože to je jiná zóna, za to muzu zaparkovat o 5 kilometru dal, protože to je stejná zóna? Přitom by stačilo, ale vždy hraniční 3 ulice byly tam i tam. Důvod, proč parkují auta půjčoven (pardon, carsharu) všude zadarmo nechápu doteď). Atd.
Praha má spoustu problémů, ale to, ze někdo má někde trvale bydliště a fakticky bydlí jinde, za problém opravdu nepovažuju.
*argument, ze do práce mám jet MHD, neberu. Nevíš, kdy se vracím (třeba v noci), jaké je spojení, atd. Muzu jet ráno na 8 do kanclu, v 11 vyjet na schůzku mimo Prahu. Mám tedy jet hodinu MHD do kanclu, v 9.30 se vrátit hodinu pro auto, abych pak stejne vyjel autem do ulic? Ne, ani to nedává smysl. Atd.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Je hezké, jak točvolant už utíká od tématu. Přes rodiče a kámoše to nejde, tak už řeší demagogicky kktiny.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Policejní kontroly a měření
Když se tak hádáte o těch modrých zónách, tak já jsem pořád tak naivní trouba, že vybírání paušálu za parkování, ovšem negarantování místa, považuji za zločin proti všemu. Co negarantování místa, rovnou prodej nadlimitního počtu karet. Aby to, že se lidi "nevejdou" bylo úplně jisté.
Pekař na vesnici, co každej večer vybere 10 dvacetikorun, aby ráno měl pro spoluobčany připravených 9 bochníků chleba, by dostal velmi brzo přes držku...
Tuhle sem se vyskytoval v jiné městské části. 15 minut kroužení, 10 minut chůze. Za tohle ještě platit, no ty vole...
Pekař na vesnici, co každej večer vybere 10 dvacetikorun, aby ráno měl pro spoluobčany připravených 9 bochníků chleba, by dostal velmi brzo přes držku...
Tuhle sem se vyskytoval v jiné městské části. 15 minut kroužení, 10 minut chůze. Za tohle ještě platit, no ty vole...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Policejní kontroly a měření
100kc mesicne je opravdu likvidacni
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Policejní kontroly a měření
sem to smáznul, nechce se mi hádat
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne úte 09 črc 17:47, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Hlavně je to mimo téma…
Důvod: Hlavně je to mimo téma…
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2724
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Protože prostě těch míst není tolik, kolik by reálně bylo potřeba.Jediný důvod takto omezovat? Když už i teď je více karet než stání, tak nic nebrání tomu, aby ten násobek/pomer byl jen vyšší. Správněji tam mělo byt “omezovat 1 auto na 1 domácnost”, aby to bylo v kontextu původní citace. Ale klidne i bez tech čísel.
A když pak jedna domácnost zabere půlku ulice pro sebe, tak je to dost nefér vůči ostatním - a to ještě zaberou půlku ulice za zlomek částky, kterou by stál oficiální zábor stejné části té ulice
Myšleno: V domácnosti je 5 aut. I kdyby lístek do zony stál 2000kč/rok, tak za zábor cca 30x2m zaplatíš jenom 10 000kč? Reálně by zábor takového místa stál třeba 80tkč, a to ještě ne na rok...
Ulice je veřejný prostor a ne místo k výsadnímu parkování - i limit 1 auto = 1 domácnost je ústupek. Reálně si každej musí sám vyřešit, kde si bude parkovat auto (postavit si garáž, pronajmout si plac atd.). Jako já s tím mixem.
Že bydlím ve městě není synonymum pro to, že musím mít kde parkovat - město mi to pouze MŮŽE (ne, nemusí) umožnit. Viz lidé, co bydlí na Václaváku - mají smolíka, at si parkují kde chtějí.
Nějaký placený zony jsou k ničemu, když za prvé nemáš přehled kde jsou a za druhé potřebuješ zaparkovat někde na konkrétním místě. Má to bejt nějak smíšený, třeba:
Rezidenti gratis 24/7
Ostatní půl hodina grátis, každá hodina třeba 100kč, max ale 3h (aby nešlo stát dlouhodobě)
No a hlavně - prostě to odtahovat. Ty 300kč nebo kolik to je (pokud tě náhodou chytí), je prostě výsměch
Co to meleš? Dyt jsme tu jasně napsali, že to JDE. Prostě máš trvalko u rodičů, kde nebydlíš (případně můžeš mít provozovatele napsanýho někoho, kdo v zoně bydlí)Přes rodiče a kámoše to nejde,
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Parkování
to si myslíš ty, že jste jasně napsali... Hlavně si nevykej. Nic nejde. Máš pokřivený význam slov. Slovo "zařídit" totiž evokuje něco nekalého - za totáče šly zařídit třeba bony. Parkovací karta zařídit nejde. Je několik podmínek, které rezident musí splnit. Pokud je splní, je to legální parkování.
Nic dál není.
Pokud si někdo nechá napsat kámoše na trvalku k sobě, je to jeho problém.
Pokud jí máš napsanou na rodiče, které navštěvuješ a chceš tam někde normálně parkovat, tak je to naprosto v pořádku.
Nic dál není.
Pokud si někdo nechá napsat kámoše na trvalku k sobě, je to jeho problém.
Pokud jí máš napsanou na rodiče, které navštěvuješ a chceš tam někde normálně parkovat, tak je to naprosto v pořádku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Parkování
Stepan: ne, nejseš. Seš jenom upindanej důchodce v mladém těle. Fňukání nad vším a pořád, se stalo evidentně tvým koníčkem. Trochu mi připomínáš mého debilního tchána, který pindá úplně na všechno - když prší, když svítí sluníčko, když jde do krámu, tak se pohádá i s regály, když jde k doktorovi, tak vynadá i podlaze v čekárně.
Nechápu, že si to nehodí...
Nechápu, že si to nehodí...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2724
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Parkování
Já myslím, že i žák zvláštní školy chápe moc dobře, že v případě rezidentního parkování jde o občany, co tam skutečně a reálně žijí a mají skutečný důvod tam mít auto.
Bohužel není možnost to odfiltrovat - ono ani nejde mít ten limit jeden byt=jedna karta a tak jak to je ted, to bude víceméně vždy. Jen se může hejbat s časy a s cenou, víc nic.
No a proto říkám, že dávno má bejt mýto do nejužšího centra Prahy - nebo ještě lepe, mimo dopravní obsluhu (a rezidenty pochopitelně) to zavřít úplně. Ti co tam reálně musí (dopravní obsluha) by tam jet mohli, otravovači co tam jezdí do kanclu a žrát, můžou jet mhd
Bohužel není možnost to odfiltrovat - ono ani nejde mít ten limit jeden byt=jedna karta a tak jak to je ted, to bude víceméně vždy. Jen se může hejbat s časy a s cenou, víc nic.
No a proto říkám, že dávno má bejt mýto do nejužšího centra Prahy - nebo ještě lepe, mimo dopravní obsluhu (a rezidenty pochopitelně) to zavřít úplně. Ti co tam reálně musí (dopravní obsluha) by tam jet mohli, otravovači co tam jezdí do kanclu a žrát, můžou jet mhd
Chápeš to?
Re: Parkování
Hale imo to jde popsat různými způsoby. Já mám ňákou představu, jak by to mělo vypadat. Myslím si, že i docela zdravou. A ještě jsem se nesmířil s tím, jak to jde obecně úplně do prdele. A dějou se věci, který mi přijdou úplně proti zdravýmu rozumu.* Že si z Vás tady dělám terapeutickou skupinu je jenom vedlejší efektřidičBOB píše: ↑úte 09 črc 19:18 Stepan: ne, nejseš. Seš jenom upindanej důchodce v mladém těle. Fňukání nad vším a pořád, se stalo evidentně tvým koníčkem. Trochu mi připomínáš mého debilního tchána, který pindá úplně na všechno - když prší, když svítí sluníčko, když jde do krámu, tak se pohádá i s regály, když jde k doktorovi, tak vynadá i podlaze v čekárně.
Nechápu, že si to nehodí...
Ale jinak každej den kolem pátý vstanu a jdu se poprat o tom, aby mi bylo líp. A sluníčko svítí Ale jak už tady někde zaznělo. Bejt boháč v chudý zemi taky není úplná hitparáda. A to není zdaleka jenom vo penězích...
*a to ikdyž z těch věcí v některých případech konkrétně finančně já nebo osoby mně blízké benefitujem.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))