Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Objednal jsem matraci do kufru + zatemneni a v srpnu budu testovat camp mode
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
ID.Buzz je supr, zkousel jsem na podzim a hodne by se mi libil. Ale v ty dobe mel 2 zasadni nedostatky: priserna efektivita a cena, nevim jak ted popravde.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tohle mě zajímá. Jak kola zamávají se spotřebou? Jedeš pomaleji?
O víkendu jsem se vracel z Beskyd s kolama (Trail + Fat) na tažném. Pomalu (okresky do 120; dálnice okolo 150). Domů jsem se vrátil se spotřebou přes 10/100 přičemž v mírném kopci na dálnici mi enviro metr ukazoval i 18. Bez kol by 10+ byla "Štěpánovská silniční genocida". Stejnou rychlostí běžně 6 - 7.
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Zalezi co a za jaky auto nalozis. 2 dospely 29 trailbiky (trcej hodne nad auto i do stran) + detsky kolo pridaj treba 2-3 kwh/100. Kdyz jsem tam dal 2 silnicky, rozdil to skoro nebyl. Taky bude rozdil jestli to das za nakou placku jako TM3 nebo za vetsi SUV.
Kazdopadne na dalnici jsem zpomalil na 120, protoze od 130ti vejs se to rokmitavalo (thule easyfold 934xt) a protoze je vsechno tenouckej karbon a uz jsem videl ram znicenej od drzaku, tak to nedotahuju na max, ale jen tak zlehynka Bal jsem je jak to nema vzduch podvozek, ze se si to vzadu hodne drepne jako kdyz podobnej setup nalozim na focuse, ale asi tim jak to je tezky dole a uprostred se nic zasadniho nestalo.
Mam tu jeste v krabici prisavkovej seasucker na strechu, ten chci vyzkouset na silnicku, sklenena strecha je na to ideal.
Kazdopadne na dalnici jsem zpomalil na 120, protoze od 130ti vejs se to rokmitavalo (thule easyfold 934xt) a protoze je vsechno tenouckej karbon a uz jsem videl ram znicenej od drzaku, tak to nedotahuju na max, ale jen tak zlehynka Bal jsem je jak to nema vzduch podvozek, ze se si to vzadu hodne drepne jako kdyz podobnej setup nalozim na focuse, ale asi tim jak to je tezky dole a uprostred se nic zasadniho nestalo.
Mam tu jeste v krabici prisavkovej seasucker na strechu, ten chci vyzkouset na silnicku, sklenena strecha je na to ideal.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na vozeni kol mi z aut prijde nejlepsi touareg (tam to nepoznas skoro) a nejhorsi focus mkII, kterymu to odlehci predek, kdyz je malo trakce tak nezataci a na dalnici nad 100 tak nejak plave a furt to musis ladit volantem. Oboji asi dost logicke.
Nemate nekdo vyzkousenej novej Thule Epos?
Nemate nekdo vyzkousenej novej Thule Epos?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak to je vcelku pohoda. TM3 a Insignia GS na tom budou podobně. Kola dost trčí.
Díky
Díky
2.9T RWD
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja sem ted v IT, prvni cast sme jeli na lago di garda, cca 800km. A premyslel sem jaky by to bylo s elektrem. Asi bych to nedal. Prvni pulka je CZ - 160kmh - DE 180-220. To bych asi daleko nedojel. Pak uz se od rakouska jede klidek. Je to dany tim ze mam dite 2.5r a potrebuju to udelat co nejrychleji. Jet ve dvou nebo s vetsim a holt pomaleji by asi slo. Chtelo by to proste aku aspon 120kwh aby to ujelo tech 400 i pri vyssim tempu. Co zere T3 pri 160/180/200?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty parametry jsou poměrně tristní, tak zatím asi nic, počkám, až někdo vyrobí něco použitelného, tak za 10lethonziss píše: ↑úte 09 črc 10:05ID.Buzz je supr, zkousel jsem na podzim a hodne by se mi libil. Ale v ty dobe mel 2 zasadni nedostatky: priserna efektivita a cena, nevim jak ted popravde.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ty deti naprosto chapu. Ja svoje vozil/lital vsude mozne od narozeni, ve 3 letech honduras na 3 prestupy no problem, ale stejne tak znam lidi co maj peklo dojet do jizerek no. A neudelas nic, kazdy dite to ma jinak.
Ty spotreby uz jsem tu nekde psal:
- vecerni navraty Brno-Praha, pri udrzovani 150-170 byvaj kolem 22
- max mezi nabijenima v mrazu, v noci, na dalnici v nemecku bylo tusim 28, ale jel jsem omezovac 203 + par zpomaleni
- na garde jsem byl jen suprou a vracel se minuly leto asi 14h (doprava jak debil), ale treba zimni navrat z livigna (podobna vzdalenost) je na 2 kratsi zastavky, v souctu cca 40-45 min nabijeni
- v nedeli ze slovinska zpatky 1 nabijeni, cca 30 min
Obecne: nemam problem jednou za 300-400km zastavit na pul hodky. Naopak preferuju spis vic kratsich zastavek, coz je i celkove efektivnejsi, protoze nabijeni z nizkych soc je rychlejsi a vetsinou se to laduje rychlosti 1000-1200km dojezdu /1h nabijeni. LR a Performance nabiji jeste rychlejc,
Tesla pocita dost presne % v destinaci, bezne dojizdim 2-5%, obcas jedu i zaporny % cestou a pak jen lehce zvolnim aby to vyslo nad nulu.
Ty spotreby uz jsem tu nekde psal:
- vecerni navraty Brno-Praha, pri udrzovani 150-170 byvaj kolem 22
- max mezi nabijenima v mrazu, v noci, na dalnici v nemecku bylo tusim 28, ale jel jsem omezovac 203 + par zpomaleni
- na garde jsem byl jen suprou a vracel se minuly leto asi 14h (doprava jak debil), ale treba zimni navrat z livigna (podobna vzdalenost) je na 2 kratsi zastavky, v souctu cca 40-45 min nabijeni
- v nedeli ze slovinska zpatky 1 nabijeni, cca 30 min
Obecne: nemam problem jednou za 300-400km zastavit na pul hodky. Naopak preferuju spis vic kratsich zastavek, coz je i celkove efektivnejsi, protoze nabijeni z nizkych soc je rychlejsi a vetsinou se to laduje rychlosti 1000-1200km dojezdu /1h nabijeni. LR a Performance nabiji jeste rychlejc,
Tesla pocita dost presne % v destinaci, bezne dojizdim 2-5%, obcas jedu i zaporny % cestou a pak jen lehce zvolnim aby to vyslo nad nulu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
není problém zastavit... Problém je zastavit, když chce řidič/spolujezdec nebo děti a ne, když chce auto nabíjet. Ne vždy to jde skloubit dohromady
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time