Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

https://www.pistonheads.com/news/ph-fea ... rera/43939
Tady jim vyslo jako lepsi daily zakladni 911. Ta m4 je vic vzrusujici, Ale asi na tom bude mit dost podil, ten rozil ve vykonu.
The Porsche is subtle and understated next to the BMW, slower and less exciting, but also the purer driving experience. The BMW is louder and lairier and more thrilling, even when you might not always want it to be. The 911 is a better all-rounder, the M4 Comp a more exciting choice.
Ja bych si koupil to v cem se clovek citi lepe. Dynamicky to bude vsechno mega a rychle na silnici az az.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1493
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Předseda »

"BMW is louder" ... no to si neumím představit. To to Porsche musí být hodně tiché, páč M4 výfuk teda dost bída.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Na carwow u drag race jak delaji sound check zni 911 turbo tragicky, ale pak vsechno vydrti :D
Za mne ta nova M zni v pohode. Nejaky zvuk to ma. Hutne zni stary atmo 911, to ta 996 byla super kdyz jsme byli na projizdce :-)
kolmcz
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: sob 29 čer 14:50

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od kolmcz »

Jj, ty články mám načtené, ale většinou to tak nějak vyjde remízou a to kvůli praktičnosti… ale na opravdové porovnání je asi potřeba oboje déle používat.

Jaké nevýhody vidíte v AWD verzi?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

Záleží na prioritách a stylu řízení.

Ubere něco na citu z ovládání přední nápravy, váha navíc, další kurvítko, co se kazí, opravy jsou ranec a samozřejmě o něco vyšší spotřeba (jen pro úplnost), za mě má i zadokolka trakce až až i na zimní období (proti BMW úplně jiná liga). V kalamitě jsem s tím lítal v rychlém pruhu, nevýhoda proti AWD, je zrychlení při předjíždění, musí se pomaleji na plyn, což je logické.

Já bych si do 911 4x4 nezvolil.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Zajda »

Není u 4x4 ještě omezení že nemůže mít větší nádrž?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od vasco »

kolmcz píše: ned 30 čer 11:10
vasco píše: sob 27 led 17:54 Tak jsme dnes s MZ byli u pavprochů se zeptat, jestli by mohl pavproch ven... prý nikdy nebo navždy :D
Jaké jsou další zkušenosti s 911? Mám v plánu pořídit G80/G82, ale nemůžu tu 911 dostat z hlavy...
G80 jsem měl předtím, teď mám 992 Carrera S.

Stále trvám na tom, že G80 je aktuálně nejlepší auto poměr cena/výkon, 911 za ten milion navíc nestojí, pokud to není tvůj sen, jako třeba pro mě.

Mám 911 na daily, za posledních 12 měsíců tam mám přes 30tkm, neměnil bych, baví mě to každý boží den, vozím v tom děcka, je to v podstatě náš rodinný vůz, na dálky je to extrémně úsporné auto, teď jsme se vraceli z GG pohodovým tempem za 7,3/100.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3389
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od mattonecz »

Jak velky deti das dozadu aby se vepredu dalo sedet? Sedacky zaberou dost mista. Muj sen je to taky.. a mam pocit ze by to chtelo splnit dokud to je na benzin
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
kolmcz
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: sob 29 čer 14:50

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od kolmcz »

M.Z. píše: pát 05 črc 10:27 Záleží na prioritách a stylu řízení.

Ubere něco na citu z ovládání přední nápravy, váha navíc, další kurvítko, co se kazí, opravy jsou ranec a samozřejmě o něco vyšší spotřeba (jen pro úplnost), za mě má i zadokolka trakce až až i na zimní období (proti BMW úplně jiná liga). V kalamitě jsem s tím lítal v rychlém pruhu, nevýhoda proti AWD, je zrychlení při předjíždění, musí se pomaleji na plyn, což je logické.

Já bych si do 911 4x4 nezvolil.
Jasný, já jsem nakonec u té M3 preferoval RWD a tady to určitě bude ještě smysluplnější. Nevýhoda při předjíždění bude u M3 zase ještě větší ne?

Zkusil jsem mrknout do konfigurátoru a minimálně u GTS opravdu nejde kombinovat s větší nádrží.

Máte ještě někdo zkušenosti s funkcemi “navíc”, jako je automatické parkování a InnoDrive? U BMW jsem si na to docela zvykl a mají to celkem dobře udělané, celkově ten SW mají o dost lepší než co mám zkušenost s VW a Škodou, trochu doufám, že si to v rámci groupy nesdílejí až do Porsche.

Jak třeba funguje nástup do auta? u G21 se vše uvnitř zapne už při přiblížení se k autu, včetně spárování mobilu a jakmile jen otevřu dveře můžu už ovládat okýnka a třeba zapnout výhřev sedaček, aniž bych se dotknul startovacího tlačítka. U VW okýnkem předtím nepohnu a u Octavie se to ještě jednou restauruje když už jedete… Stejně po vypnutí motoru vše funguje dál, jen mám nastaveno vypnout audio po otevření dveří - dokonce to pozná spolujezdce a pokud tam je, tak se čeká ještě na něj.

Stejně nechápu, jak na jedné straně dokážou promyslet všechny tyhle detaily, ale pak představit něco jako novou M5…
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od vasco »

mattonecz píše: ned 07 črc 17:55 Jak velky deti das dozadu aby se vepredu dalo sedet? Sedacky zaberou dost mista. Muj sen je to taky.. a mam pocit ze by to chtelo splnit dokud to je na benzin
Aktuálně 6 a 3. Sedačky Peg Perego Viaggio Flex, nic jiného nemá smysl, dost jsem s tím laboroval, takže pokud někdo řešíte stejnou věc, tak ušetříte dost času a peněz, když se budete držet mé rady :)

Myslím si, že je reálné, aby tam děti jezdily třeba tak do +- 12 let, abych si pořád sedl pohodlně...
Odpovědět