M.Z. píše: ↑pát 05 črc 10:27
Záleží na prioritách a stylu řízení.
Ubere něco na citu z ovládání přední nápravy, váha navíc, další kurvítko, co se kazí, opravy jsou ranec a samozřejmě o něco vyšší spotřeba (jen pro úplnost), za mě má i zadokolka trakce až až i na zimní období (proti BMW úplně jiná liga). V kalamitě jsem s tím lítal v rychlém pruhu, nevýhoda proti AWD, je zrychlení při předjíždění, musí se pomaleji na plyn, což je logické.
Já bych si do 911 4x4 nezvolil.
Jasný, já jsem nakonec u té M3 preferoval RWD a tady to určitě bude ještě smysluplnější. Nevýhoda při předjíždění bude u M3 zase ještě větší ne?
Zkusil jsem mrknout do konfigurátoru a minimálně u GTS opravdu nejde kombinovat s větší nádrží.
Máte ještě někdo zkušenosti s funkcemi “navíc”, jako je automatické parkování a InnoDrive? U BMW jsem si na to docela zvykl a mají to celkem dobře udělané, celkově ten SW mají o dost lepší než co mám zkušenost s VW a Škodou, trochu doufám, že si to v rámci groupy nesdílejí až do Porsche.
Jak třeba funguje nástup do auta? u G21 se vše uvnitř zapne už při přiblížení se k autu, včetně spárování mobilu a jakmile jen otevřu dveře můžu už ovládat okýnka a třeba zapnout výhřev sedaček, aniž bych se dotknul startovacího tlačítka. U VW okýnkem předtím nepohnu a u Octavie se to ještě jednou restauruje když už jedete… Stejně po vypnutí motoru vše funguje dál, jen mám nastaveno vypnout audio po otevření dveří - dokonce to pozná spolujezdce a pokud tam je, tak se čeká ještě na něj.
Stejně nechápu, jak na jedné straně dokážou promyslet všechny tyhle detaily, ale pak představit něco jako novou M5…