Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
jinka co se tyce cinskych kramu. ja bych si to nekoupil uz z principu. maj na to dat sileny dane a cla..
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Vždyť se jich celá Evropa ekonomicky bojí. Jednak tady vlastní soudruzi kde-co a jednak, kdyby se nasrali, tak tady nemáme ani brčka v mekáči
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Do státní kasy odvede více, protože vyšší daň z vyššího zisku, jak jednoduché. U hokynářství se jedná o chybu v podnikatelském záměru, s mimořádnými mrazy těžko počítat. Navíc tvorba kulturní krajiny je fakt něco jiného než hokynářský krámek. To už věděl i Valdštejn, přeči si něco o jeho tvorbě krajiny v Jičíně a okolí.řidičBOB píše: ↑pát 24 kvě 13:22 ok - a když se mu další rok extrémně zadaří, odvede do státní kasy o 30-40-50-60% víc?
Nebo, když mám prodejnu s galanterií a nebude se mi dařit, stát mi dá dotaci, protože přece nechceme, aby místo mé hezké galanterie, byla prodejna kebabu nebo VietPho?
Zajímavé socialistické uvažování předvádíš...
Tak mi napadlo, jestli ty jsi nečerpal na fotovoltaiku, tepelko nebo autíčko? Že se tak čertíš?...
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Opravu nečerpal. Ani v soukromí a ani ve firmě. A jsem na to hrdý.
Chápu, s přízemním mrazem nelze počítat a pripojištění je drahé. Šak nám to stát zadotuje, tak co
Že tys někdy dělal na SÚS - tam taky nikdy s mrazem a sněhem nepočítají, byť je to každý rok stejné
Btw: a jak k tomu přijde zemědělec, který zainvestoval do technologie proti zmrznutí úrody nebo si platí drahou pojistku?
Ten je rázem nekonkurenceschopný, protože jeho konkurence neudělala nic a dostane peníze od státu.
Chápu, s přízemním mrazem nelze počítat a pripojištění je drahé. Šak nám to stát zadotuje, tak co
Že tys někdy dělal na SÚS - tam taky nikdy s mrazem a sněhem nepočítají, byť je to každý rok stejné
Btw: a jak k tomu přijde zemědělec, který zainvestoval do technologie proti zmrznutí úrody nebo si platí drahou pojistku?
Ten je rázem nekonkurenceschopný, protože jeho konkurence neudělala nic a dostane peníze od státu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Špatné počasí je nahodilost, která přichází 2x ročně. Pojišťovna jasně spočítá rizika a ty vyčíslí. Je na každém, zdali to akceptuje nebo ne. Vzhledem k počtu nahodilostí je pojištění drahé = je lepší nepojišťovat a pak brečet, somrovat a vysomrovat...
2.9T RWD
Re: Škoda Auto obecně
No jasně. Začneme měřit nesmyslně emise, vymyslíme třiprdele píčovin a pak se divíme, že to nikdo nekupuje a konkurence nespí.
Řveme že GD je příležitost, ale pak se divíme, že hutě krachly.
Přitom to není vůbec složitá úvaha. Příčina -> Následek na jednu přímku...
Mercedes a Volvo mají čínský majitele.
Základní prvek elektromobilu se vyrábí většinově v Číně a z Čínou vlastněných zdrojů.
Se zánovním užitkovým automobilem od evropského výrbce teď prováděli v autorizovaným servisu, v rámci opravy, takový voodoo, že už jsem čekal jenom tanec deště od místního vedoucího.
A pak mi naúčtovali vobyčejnej šroub za 560 korun s daní a litr voleje za 350 bez daně. Asi příspěvek na elektromobilitu v ceně.
Cla by se jim určitě líbila, ale mně ne. Jen ať jsou klucí trošku pod tlakem a musej začít makat. Takovýhle lemply si nezaslouží přežít.
Jinak dotaci /podporu na žrádlo i rámcově chápu. Pořád si myslím, že základní věci (jídlo / energie) by měl bejt každej stát schopnej vyrábět alespoň trochu sám. Soběstačnost je jiná věc, to asi "nejde". Ale aspoň trochu by toho bejt mělo. Že na polích pěstujem místo žrádla něco, co si pak sereme do nádrží auta, nebudu komentovat
A když má někdo v tomhle slabej rok, stát by mu imo pomoc trochu měl. Radši (dobře zajištěnou) půjčkou než dotací, je to férovější. Už jenom proto, že oligopol na straně nabídky* nebude mít uplně sympatickej vliv na cenu...
Ale že kurva sanujeme výrobce chlastu, to mi hlava nebere
Mimochodem, někde sem čet, že nějakýmu CZ zemědělcovi nevykoupil market cibuli, že ji sehnali jinde levnějc. Tak třískl velkoobchodní cenu normálně pro veřejnost a přijeďte si. Prodal za víkend 125 tun (!) cibule normálně ze dvora, to je pro mě hrdina
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Jsem rád, že stát nic nepěstuje, ani neprodává. Stálo by to za hovno. A já být majitelem pole, tak budu taky radši pěstovat řepku, která není moc náročná a mám zajištěný odbyt, než cokoliv kulturnějšího, za poloviční peníze s násobnou námahou a náklady.Stepan píše: ↑pát 24 kvě 15:17 Jinak dotaci /podporu na žrádlo i rámcově chápu. Pořád si myslím, že základní věci (jídlo / energie) by měl bejt každej stát schopnej vyrábět alespoň trochu sám. Soběstačnost je jiná věc, to asi "nejde". Ale aspoň trochu by toho bejt mělo. Že na polích pěstujem místo žrádla něco, co si pak sereme do nádrží auta, nebudu komentovat
V pořádku, tak to má být. I kdyby si k tomu přihodil rozumnou marži, lidi by mu utrhali ruce. Říkám to pokaždé, když někdo brečí, že je nízká výkupní cena čehokoliv, ať si to zkusí prodat sám. Minimálně zjistí, jaké náklady s tím jsou spojené (logistika, uskladnění, prodej - prostory, lidi, ...).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Škoda Auto obecně
To sem se blbě vyjádřil. V tomhle kontextu myslím "stát" jako organizaci, území. Že to mají provozovat soukromníci, v případně potřeby s nějakou podporou, je jasný.
Ta řepka je přesně ten případ, kdy to funguje naopak a blbě. Stát / EU vytvoří podmínky, kdy se nějaká činnost začne provozovat úplně debilním stylem, jenom protože jsu na to dotace.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Ohledně dotací, fajn jsme na tom stejně. Jak jsem mladší, tak dotuje déle, za komančů jsem jako pracující inteligence dotoval nízkým platem dělnickou třídu, která měla 2x tolik, naštěstí ne dlouho. Za greendealu dotuju z daní zase majitele domů. Několik jich znám osobně, přece nebudou bydlet v bytě. Ale ruku nataženou mají a když jim to řeknu, tak se ještě čertí. Nejsem nepřející, ale sakra proč? Že jsem zvolil styl života v bytových domech, což je ohleduplnější k tomu jejich životnímu prostředí?řidičBOB píše: ↑pát 24 kvě 14:07 Opravu nečerpal. Ani v soukromí a ani ve firmě. A jsem na to hrdý.
Chápu, s přízemním mrazem nelze počítat a pripojištění je drahé. Šak nám to stát zadotuje, tak co
Že tys někdy dělal na SÚS - tam taky nikdy s mrazem a sněhem nepočítají, byť je to každý rok stejné
Btw: a jak k tomu přijde zemědělec, který zainvestoval do technologie proti zmrznutí úrody nebo si platí drahou pojistku?
Ten je rázem nekonkurenceschopný, protože jeho konkurence neudělala nic a dostane peníze od státu.
Ty mrazy letos byly mimořádné, za 100 let to nezmrzlo všechno všem. To opravdu není každý rok. Zmrzlo i těm, co pálili ohně, stříkali vodní mlhu, o jiných technologiích nevím. Roční pojistka stojí 25% roční úrody. Protože pojišťovny o tom riziku ví. Pokud by se i tak někdo pojistil a promítl to do ceny, tak může úrodu rovnou zkompostovat, páč to dovezou levněji z Itálie.
Stát by se měl chovat jako se chovali moudří panovníci, tedy podporovat rozvoj kulturní krajiny. Žijeme v ní všichni. Pokud bude všude řepka a kukuřice, tak při každém větším dešti voda těmito kulturami proteče a vyplaví okolní vesnice. Naposled Blížejov. Nehledě na devastaci půdy. Protože se stát i EU v 90% chovají jako velmi špatní vládci, tak to odserou budoucí generace. Já už to nějak doklepu, ale stejně mě to jako člověka co má krvi chovat se jako řádný hospodář sere.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Máme ve firmě novou Scalu, zapojenou kameru, ale máme problém s tím, že 12V zásuvka ve středovém tunelu je stále pod proudem... Druhá je v kufru, tu jsem ,přiznám se, nezkoušel, ale předpokládám, že bude taktéž.
Dá se nějak jednoduše zajistit/nastavit/whatever, aby byla pod proudem jen když je vůz nastartován?
Mám 1) trochu strach o baterku, pokud bude déle stát, 2) kamera umí nahrávat cca 10 hodin záznamu, a když kolega pojede Praha-Ostrava, meeting a zpět, bude případný trabl z Prahy už přehraný.
Děkuji.
Dá se nějak jednoduše zajistit/nastavit/whatever, aby byla pod proudem jen když je vůz nastartován?
Mám 1) trochu strach o baterku, pokud bude déle stát, 2) kamera umí nahrávat cca 10 hodin záznamu, a když kolega pojede Praha-Ostrava, meeting a zpět, bude případný trabl z Prahy už přehraný.
Děkuji.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW