Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
Gratulujem, vidím, že sa oplatilo čakať. Koľko to nakoniec trvalo/stálo?
Mohol by si spraviť také klasické autoforumové video, zrýchlenie 0-Xkmh. Lebo jedna vec sú tabuľky a čísla, video so zvukom je niečo iné, a nikde som také nevidel.
Mohol by si spraviť také klasické autoforumové video, zrýchlenie 0-Xkmh. Lebo jedna vec sú tabuľky a čísla, video so zvukom je niečo iné, a nikde som také nevidel.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Finančně to moc smyslu nedává (hlavně jsem ještě neplatil práci ), ale kluci s tím měli docela sraní, bo Suzuki nedělají a nastavení vůli v převodovce má sport docela složitý . Několikrát museli skládat a rozdělávat převodovku - ono tam je docela prdel, že dáš vymezovací podložku a jestli je správná se dozvíš až po slozeni. A to nemluvím o tom, že v suzuce mi řekli, že doba dodání vymezovacích podlozek je 10-14dni a technicky info o vulich na převodu jsem z nich nedostal. Když bude čas tak něco zkusim natočit, asi by to chtělo, bo teď si to sportik zaslouží. Myslím, že na semislicku by se v mostě podíval tak k 2:05 (v přímce to teď jede stejně (možná malinko líp) než miata ND 2l před face - porovnáváno s kamosovou ND).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Dal jsi si s tím práci. Ale ta radost stojí za to Já si tak nějak říkám, pokud koupím to velké cabrio, že mi bude moc líto sportíka prodávat
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Jako myslím, že kdyby ses svezl tím mým, tak by jsi byl překvapený co se z toho dá udělat a třeba by červíček zahloubal víc a neprodal by jsi ho a "jen" upravil . Už sériový sportík je fajn auto, ale ty drobný zlepšení z toho dělají takovýho motárda na čtyřech kolech a přitom se s tím dá normálně jezdit pro rohlíky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Včera jsem chtěl měnit olej, ale vypouštěcí šroub jsem v malém prostoru na nájezdech nepovolil Tak jsem dne zajel do autodílny tady kousek vedle, jsem teď v Česku. Kluci to zvedli a docela museli zabejčit na povolení. Ale to hlavní, obdivovali Sportíka, jak je takřka bez rezu po 10 letech provozu Přitom jsem zjistil, že už budu muset měnit přední kotouče. Mám tam Zimmermann a destičky Hella Pagid je teda solidně brousí, ale zase to brzdí super. Najel jsem na nich 25 tis. km, ale rád často fest brzdím Jaké máte na předku sady kotouče a destičky?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Zkus tyto: BREMBO P 16 013X - myslím, že je doporučoval Vroom, že je jezdí na bmw. Podle mýho jsou na sportíkovi možná lepší než ty paggidy.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Ukazuje mi to dvoje Brembo vhodné pro Sportíka. Jakej je mezi nima kromě ceny rozdíl? Ty dražší označují Xtra, nějaký lepší matroš?
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... 013x-vorne
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... -013-vorne
A jaký tam máš kotouče? Zimmermann? Tady nabízejí Brembo, to by mělo fungovat, když je to od jedné firmy. Co myslíš? A zase mají dva druhy vhodné pro sportíka.
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... t-1-stueck
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... t-1-stueck
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... 013x-vorne
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... -013-vorne
A jaký tam máš kotouče? Zimmermann? Tady nabízejí Brembo, to by mělo fungovat, když je to od jedné firmy. Co myslíš? A zase mají dva druhy vhodné pro sportíka.
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... t-1-stueck
https://www.motointegrator.de/artikel/1 ... t-1-stueck
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Jsou to ty první dražší desky (s tím x), kotouče Zimmermany (nechtěl jsem laborovat, když jsem spokojenej - než je sjedu na limit tak mi vydržej cca 40kkm).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Dík, až budu příští týden zpět v říši, tak objednám obojí Brembo.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Xtra jsou fajn. Me to vydrzelo to samy co OE a brzdi to lip, hlavne, kdyz se zahreji. Uplne prvni ranni brzdeni bylo takove tupejsi, ale hned pak brzdi vlastne jak OE a pri rychlejsi jizde, kdyz uz jsou dostatecne zahrate, tak zacnou brzdit jeste lip.
https://www.bremboparts.com/europe/cs/v ... 4%8De-xtra
Ten graf uz jsem tu kdysi daval. V momente, kdy zacinaji klasicke bremba vadnout, tak xtra jeste pridaji.
Ale moc jsem to nekombinoval, skoro vzdycky xtra + xtra.
Jednou jsem mel xtra kotouce a myslim brembo performance desky a to bylo na daily za studena uz dost tupe. Ale teple to brzdilo jak slak.
https://www.bremboparts.com/europe/cs/v ... 4%8De-xtra
Ten graf uz jsem tu kdysi daval. V momente, kdy zacinaji klasicke bremba vadnout, tak xtra jeste pridaji.
Ale moc jsem to nekombinoval, skoro vzdycky xtra + xtra.
Jednou jsem mel xtra kotouce a myslim brembo performance desky a to bylo na daily za studena uz dost tupe. Ale teple to brzdilo jak slak.