tak z toho strach mít nemusíš, zas tolik to nezchladne, aby přestaly brzdit.
GTD + STI
Re: GTD + STI
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
přední desky na GTD?
experiment s zimmermannem ala "nemám čas to řešit a tohle má na obalu šachovnici, to bude dobrý" vydržel asi 20kkm daily popojížděček. to mi přijde málo.
ale zas 12k nebo co stály desky na subaru se mi dávat vyloženě nechce.
dá se racionálně očekávat, že origo ND bude stejnej hukot jako byl na autě z výroby? To totiž bylo super...
+ bonusovka -> Když jsem se usnesl, že si GTD dojezdím až vopravdu dokonce, asi by zasloužilo nějak poladit podvozek. Má nějakých 230kkm a pocitově už to není taková jistota, na brzdách se to už trochu vlní, do zatáček si to moc kleká.
Po čem mám jít? Tlumiče / pružiny a bude to OK?
Nebo je to v uloženích ramen, silentblocích a podobných kulišárnách?
Mám šanci to nějak se zvedávkem poznat, nebo sem odkázanej na to, co mi řeknou v servisu?
Jak výrazná je šance, že jakmile se v tom začne někdo hrabat, tak toho víc zkurví než opraví? Zdravíme na Valašsko
Familie ještě nikdy neprovozovala auto s takovým nájezdem, u kterýho by byly nějaký požadavky na kvalitu jízdy. Nemám se koho zeptat
experiment s zimmermannem ala "nemám čas to řešit a tohle má na obalu šachovnici, to bude dobrý" vydržel asi 20kkm daily popojížděček. to mi přijde málo.
ale zas 12k nebo co stály desky na subaru se mi dávat vyloženě nechce.
dá se racionálně očekávat, že origo ND bude stejnej hukot jako byl na autě z výroby? To totiž bylo super...
+ bonusovka -> Když jsem se usnesl, že si GTD dojezdím až vopravdu dokonce, asi by zasloužilo nějak poladit podvozek. Má nějakých 230kkm a pocitově už to není taková jistota, na brzdách se to už trochu vlní, do zatáček si to moc kleká.
Po čem mám jít? Tlumiče / pružiny a bude to OK?
Nebo je to v uloženích ramen, silentblocích a podobných kulišárnách?
Mám šanci to nějak se zvedávkem poznat, nebo sem odkázanej na to, co mi řeknou v servisu?
Jak výrazná je šance, že jakmile se v tom začne někdo hrabat, tak toho víc zkurví než opraví? Zdravíme na Valašsko
Familie ještě nikdy neprovozovala auto s takovým nájezdem, u kterýho by byly nějaký požadavky na kvalitu jízdy. Nemám se koho zeptat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
230 uz je dost. Tlumice asi urcite, pruziny netusim. Jestli mas servis kterymu veris nechal bych to na nich.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: GTD + STI
Určitě komplet podvozek a kontrola uložení + čepy. Možná bych i pouvažoval nad nějaký stavitelným BilsteinB16, nebo KW3. Co se týče brzdových destiček, žádné sportovní nenabídnou extra nájezd a pískají.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
A co EBC yellow stuff? Snad jedine sportove ktore takmer nepiskaju(obcas si pisknu na parkovisku ked auto dlhsie stalo/prsalo... ale to aj ATE)
Viem to porovnat len s OEM/ATE/textar a je to dost citelny upgrade.
Viem to porovnat len s OEM/ATE/textar a je to dost citelny upgrade.
Re: GTD + STI
A co tohle, uvažuju nad tím výhlodově pro Supa:
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-7-2 ... -6535.html
Akorát pro GTD píšou, že je potřeba upgrade z 312 na 340 mm, což nevím, co by obnášelo dalšího
Edit: teď čtu, že se ti nechce dávat 12k za desky, tak asi nic no
https://www.autowerks.cz/cs/vw/golf-7-2 ... -6535.html
Akorát pro GTD píšou, že je potřeba upgrade z 312 na 340 mm, což nevím, co by obnášelo dalšího
Edit: teď čtu, že se ti nechce dávat 12k za desky, tak asi nic no
Re: GTD + STI
Já mám dobré zkušenosti s ATE deskama, mají rating GG, což je z obyč destiček to nejlepší. Jinak jak chodím na babybmw a tam ma značka ebc docela smíšené hodnocení. Docela si lidi chválí i ferodo DS2500 pokud chtějí něco lepšího. Pokud se s někým domluvím a pojedu letos na ring tak tam chci zkusit ferodo ds1.11, nejsou homologovaný pro použití v provozu, ale prý fungují hezky.
Re: GTD + STI
Ds2500 ale piskaju nie?
Re: GTD + STI
Kámoš dával v minulosti na Forda ST (asi je to váhově podobný jak GTD), kombinaci ATE power disk + Ferodo DS2500 a fungovalo to velmi pěkně. I to sneslo rozumný blbnutí na okruhu (Ring i Most) a pískalo to minimálně. Případně zkus ty Bremba (v tvým případě to jsou asi: BREMBO P 85 144X) co jsem doporučoval jerrymu na sporta. Minimálně na sportíkovi je to velmi dobrej poměr cena/výkon. Jestli bilstein dělá na GTD B6 tlumiče, tak kombinace B6 + origo pružiny funguje většinou velmi pěkně a je to za rozumný peníz a neobtěžuje to na daily (a samo po 230kkm projít celej podovozek a repásnout všchny gumy a špatný čepy).
PS: Vroom mě předběhl . Ty DS1.11 jsou boží, jen se musí správně zajet a pak fungujou skvěle (ale pískaj jak tramvaj). A v týhle racing hladině už se dá najít dost zajímavýho materiálu - mě na ctr nejlíp fungovaly RayBestos ST47 (ty měli obrovskou výhodu, že se nemusely zajíždět, takže jsem je ani já nezkurvil).
PS: Vroom mě předběhl . Ty DS1.11 jsou boží, jen se musí správně zajet a pak fungujou skvěle (ale pískaj jak tramvaj). A v týhle racing hladině už se dá najít dost zajímavýho materiálu - mě na ctr nejlíp fungovaly RayBestos ST47 (ty měli obrovskou výhodu, že se nemusely zajíždět, takže jsem je ani já nezkurvil).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: GTD + STI
Pružiny budou OK, tlumiče zkontrolovat ale spíš to vidím na silentbloky.
OEM je OEM aspoň u koncernu, měnil jsem na audině desky dal jsem tam ATE a není to ono.
OEM je OEM aspoň u koncernu, měnil jsem na audině desky dal jsem tam ATE a není to ono.