Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
tak asi by nemely svitit do okna ze. Q5 to rozhodne nedelala
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Škoda Auto obecně
V tomhle souhlasím s mattonem. OIII občas oslňuje, ale jen v nižším autě. Teď mi svítí do zrcátka, v Tiguanu nikoliv, sedím níž.
Je vidět i přeskupování lampy, to je jasné a v pořádku. Ale když to auto jede za tebou, tak levým oslňuje.
Je vidět i přeskupování lampy, to je jasné a v pořádku. Ale když to auto jede za tebou, tak levým oslňuje.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Škoda Auto obecně
Anketní otázka: "Koupili byste si novýho Enyaqa s cca 50 kWh baterií? Cena okolo 1mio.
Re: Škoda Auto obecně
K čemu ti ty odpovědi budou? Pokud chceš EL auto, tak proč ne. Pokud ti stačí menší baterka, tak proč ne. Pokud ti mio přijde akorát, tak proč ne.
Za mě EL ne. Kdybych musel mít EL, tak s co největší baterkou. A kdybych nebyl limitován tím milionem, tak Enyaq RS coupé se mi docela i líbí.
Za mě EL ne. Kdybych musel mít EL, tak s co největší baterkou. A kdybych nebyl limitován tím milionem, tak Enyaq RS coupé se mi docela i líbí.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27903
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Auto obecně
Otázka není tak easy. Záleží, k čemu to chceš. Podle toho lze formulovat odpověď, zda 50 ano nebo ne.
Aktuálně jezdím EnyaqemRS kupátko
Aktuálně jezdím EnyaqemRS kupátko
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Škoda Auto obecně
Tak už je za 950 “v akci”
Re: Škoda Auto obecně
kolega se potýká s tou 62kwh verzí a od nabíječky nahrotí 250 kilometrů maximálně. jasně, jezdí (opravu) svižně, ale je to až strašidelný.
jasně, svoje využití to má, ale nerozumím, v čem by to mělo bejt lepší než nějaký ice. maximálně v některých, velmi úzce vymezených, segmentech, je to jakože "jedno", kdy tě to EV neomezuje... Ale zase těch scénářů je tak málo, že koupit si na to auto za jedničku mi připadá, takové, no, divné
a když mi vysvětloval jak musí počítat kde co jak nabíjí, tak mi bylo reálně nevolno. šaškování s osmdesáti kartičkama a výsledkem jsou náklady na "palivo" asi jako kdyby si koupil normální dvoulitr naftu
jasně, svoje využití to má, ale nerozumím, v čem by to mělo bejt lepší než nějaký ice. maximálně v některých, velmi úzce vymezených, segmentech, je to jakože "jedno", kdy tě to EV neomezuje... Ale zase těch scénářů je tak málo, že koupit si na to auto za jedničku mi připadá, takové, no, divné
a když mi vysvětloval jak musí počítat kde co jak nabíjí, tak mi bylo reálně nevolno. šaškování s osmdesáti kartičkama a výsledkem jsou náklady na "palivo" asi jako kdyby si koupil normální dvoulitr naftu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Škoda Auto obecně
Je to tak. Mně to dává smysl v okamžiku, kdy by se jednalo o druhé auto v rodině a jezdil bych s tím po městě/kraji.Pak je mně dojezd víceméně putna. Je v tom ticho, v místě to nesmrdí.
Akorát to pak jaksi ještě předpokládá mít
- barák kvůli nabíjení
- druhé "normální" auto, abych dojel, kam potřebuju
Ekologie v praxi. No a ve finále, pokud by došlo k redukci aut na klasický pohon, kde asi tak stát bude vybírat výpadek ze spotřební daně...
Akorát to pak jaksi ještě předpokládá mít
- barák kvůli nabíjení
- druhé "normální" auto, abych dojel, kam potřebuju
Ekologie v praxi. No a ve finále, pokud by došlo k redukci aut na klasický pohon, kde asi tak stát bude vybírat výpadek ze spotřební daně...
Re: Škoda Auto obecně
Představa soudruhů z EU je stejná jako byla představa soudruhů z UV Myslí si, že oni ví nejlíp, co je pro lidi dobré. Tohle vzniká vždy, když se ti nahoře totálně odtrhnou od běžného život Abych se vrátil k tématu vlákna. Míval jsem pro město pandu, kvůli parkování, rychlému zahřátí motoru, provozním nákladům Pokud bych bydlel v baráku, tak bych si dovedl představit místo ní citigo. Což přestali vyrábět Protože bydlím v bytě, tak by to stejně nepadalo do úvahy. Ale proč bych si měl koupit eňáka namísto normálního auta, když ekonomické provozní hledisko selhává? Podotýkám, že jsem si vždy vše kupoval za svý a musel si na to vydělat. Což člověka naučilo uvažovat o svých výdajích
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
pro podnikatele je to s dotaci za 543 bez dph.. to uz je docela argument
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw