BMW Divize
Re: BMW Divize
To aktivní řízení bych také nechtěl, stejně tak aktivní podvozek. Ale ono to stejně nevyjde a je to moc daleko. Znám dva lidi, kteří opravují bmw už léta letoucí a je to jejich srdcovka. U nich to budu případně i servisovat. Jeden je v Česku a druhý v Bavorsku, oba kousek od mého bydliště. Problém je, že oba nemají čas a těžko je budu tahat někam přes celé Německo. V tomhle si budu muset poradit sám. Ale tak nějak předpokládám, že o auto, co nejde z ruky do ruky je více pečováno. Dle teorie pravděpodobnosti. V Německu mi hendler ze zákona drží záruku rok na skryté vady. Asi bych to kvůli tomu nechal první rok na německých SPZ, i když silniční dań a vyšší kasko. Ale zase musí být ten hendler v dostřelu kvůli té reklamaci.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Já bych to protáhl nejbližším autorizákem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Tak další pokus o odstranění vrzání - Libor "rozhodil" zadek a uvolnil mj. i stabilizátor - jeho levý silenblok při pohybu stabilizátoru vrzal, žeby? Namazáno, projeto, zdá se že je klid. Uvidíme.
EDIT: Byl klid, ale.... před chvílí to už zase (ale zvukově jinak) zavrzalo na hrbolatém příjezdu do firmy. Chjo no.
EDIT: Byl klid, ale.... před chvílí to už zase (ale zvukově jinak) zavrzalo na hrbolatém příjezdu do firmy. Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dnes jsem mluvil s Jaraxem. Z rozhovoru mám dva zásadní dojmy. Pozitivní dojem, že bmw speciálně 650 hodně rozumí. A je to chlap, co ví, o čem mluví Negativní dojem, že i na autě s malým nájezdem s dobrým zacházení a přes 15 let bude potřeba přetěsnění, výměna gumových hadic, silentbloků, zkrátka poměrně velká oprava
Když jsem prodával O2 RS po 10 letech a 150 tis. km, tak jsem do auta lil jen benzin, olej a měnil spotřebák a bylo jako nové a sloužilo bez větších oprav další léta O nějakém měnění gumových hadic či přetěsňování ani vidu ani slechu. A to byla škodovka. Od bmw s necelými 100 tis. km, 15 let věku a trojnásobnou prodejní cenou bych čekal, že jen vyměním olej a otočím klíčkem vstříc kilometrům Vždyť je to prémie. Svého času taxikářské mercedesy jenom jezdili a jezdili statisíce kilometrů.
Na druhou stranu jsem si promítl pavprochovi anabáze a došlo mi, že na každém šprochu pravdy trochu. Takže vlastně nevím, asi je to bmw na moje požadavky zbytečně složité auto plné techniky A protože požadavek je klidná jízda krajinou za zvukového doprovodu osmiválce bez velkých starostí okolo auťáku, tak se najednou do hry vrací znovu ten dětský sen mustang
No nic, teď jsem v Česku a mám plno jiných starostí a povinností než pátrat po autě. Na stará kolena nás se ženou začala bavit stará chalupa se zahradou po prarodičích, kde jsem jako dítě vyrůstal. A kdo má chalupu, ten má prdel v kalupu Takže si vše nechám projít ještě jednou hlavou a v červnu v Bavorsku začnu další kolo zábavy nazývané hledání auta
Když jsem prodával O2 RS po 10 letech a 150 tis. km, tak jsem do auta lil jen benzin, olej a měnil spotřebák a bylo jako nové a sloužilo bez větších oprav další léta O nějakém měnění gumových hadic či přetěsňování ani vidu ani slechu. A to byla škodovka. Od bmw s necelými 100 tis. km, 15 let věku a trojnásobnou prodejní cenou bych čekal, že jen vyměním olej a otočím klíčkem vstříc kilometrům Vždyť je to prémie. Svého času taxikářské mercedesy jenom jezdili a jezdili statisíce kilometrů.
Na druhou stranu jsem si promítl pavprochovi anabáze a došlo mi, že na každém šprochu pravdy trochu. Takže vlastně nevím, asi je to bmw na moje požadavky zbytečně složité auto plné techniky A protože požadavek je klidná jízda krajinou za zvukového doprovodu osmiválce bez velkých starostí okolo auťáku, tak se najednou do hry vrací znovu ten dětský sen mustang
No nic, teď jsem v Česku a mám plno jiných starostí a povinností než pátrat po autě. Na stará kolena nás se ženou začala bavit stará chalupa se zahradou po prarodičích, kde jsem jako dítě vyrůstal. A kdo má chalupu, ten má prdel v kalupu Takže si vše nechám projít ještě jednou hlavou a v červnu v Bavorsku začnu další kolo zábavy nazývané hledání auta
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Hmmm, tak změna - opakovaně/dlouhodobě sem tu spal, že mám dva N52 a jeden žere wolej a druhý ne (brambor2 žere litr CFS 5w40 na tisíc, m4Zlik nežere). Tak už to není (asi) pravda, m4Zlikůn N52 za od posledního dolití zežral 0,5lt na 1700 km taky. Ale co už, gabat do toho nebudu. Budu to ale sledovat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
denis: Asi to tak dopadne Žijeme jen jednou, léta letí, tak proč si přidělávat starosti
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Je to 15 let.
Čekat, že gumové díly budou po 15 letech "jako nové", je značně naivní.
Podobně naivní jako si myslet, že 10 let stará Octa se 150tKm jezdí jako nová.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Predpokladám, že to bude ďalšie auto nafurt, ale aj keby nie tak pri prípadnom predaji s malým nájazdom nestratíš toľko, čo by si nasypal do starých BMW a stále riešil niečo ako PP. A keby aj hej, verím tomu, že by ťa to nezruinovalo
Tak trochu Ti závidím v tomto mňa serie to, že ak teraz/blízkej budúcnosti nevymením Swifta za BRZ/GT86, tak už nikdy, aj keď viem, že by to bol pre mňa zbytočný overkill. V dôchodkovom veku budem len snívať o nich (nemám ešte ani 30 )
HM: súhlas
Tak trochu Ti závidím v tomto mňa serie to, že ak teraz/blízkej budúcnosti nevymením Swifta za BRZ/GT86, tak už nikdy, aj keď viem, že by to bol pre mňa zbytočný overkill. V dôchodkovom veku budem len snívať o nich (nemám ešte ani 30 )
HM: súhlas
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: BMW Divize
HondaMan: V dobách, kdy se vyráběla guma opravdu z kaučuku, to naivní nebylo. Mám ponorné čerpadlo Grundfos z osmdesátek, pořád ve sklepě na chalupě ve vlhké studánce a světe div se všechny gumové kabely jako nové, nepopraskané, neztuhlé, nerozpadlé Octa jako nová samozřejmě s nadsázkou, ale další majitel rozhodně nepřetěsńoval motor a neměnil gumové hadice v horizontu dalších 7 let, tedy do 17 let, pak jsem o ní přestal mít zprávy
denis: Chtěl bych mít znovu 30, ale zase jsem rád za dobu, kdy jsem žil. Léta 1960-2010 byla v Evropě pro motorismus nejlepší Pak nastala doba zbytečných asistentů, složité elektroniky, jednotného designu, o elektromobilitě ani nemluvě
denis: Chtěl bych mít znovu 30, ale zase jsem rád za dobu, kdy jsem žil. Léta 1960-2010 byla v Evropě pro motorismus nejlepší Pak nastala doba zbytečných asistentů, složité elektroniky, jednotného designu, o elektromobilitě ani nemluvě
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.