Fpátek to zase vrzalo (ale míň), neska při m4Zlikování sem konečně vymyslel, jak def vyloučím kufr, teda jeho gumenné těsnění (že mě to nenapadlo dříff) = zítra až to nastartuju, tak vyjedu z firmy (hrbolatá cesta) se záměrně otevřeným kufrem a ulyším to hned: Dyž bude vrzat, není to kufr/těsnění, dyž nebude, je to on (a pak budu muset vymyslet čím to namazat, dyž PTFE ani Regum tomu nepomohly).
BMW Divize
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
M340i měla vždy m-prerformance diff (samosvor) nebo to bylo volitelně za příplatek?
Re: BMW Divize
Jo, tak pokud bude BMW 6 cabrio, tak 650 s automatem Je fakt, že N52 i N53 jsou na tak velké auto slabé. A do pohodového křižníku velký motor a automat patří. Člověk musí být otevřen novým věcem Ale moje podmínka auto s historií servisu, nájezdem do 100 tis.km a nejraději od 1., nanejvýš 2. majitele se nemění Bude to chvilku trvat, bude to stát víc, ale rozhodně nekoupím něco, co šlo z ruky do ruky, i když by to bylo levné Jsem ochoten ke kompromisu v barvě a výbavě, upřednostním technický stav a historii. Níže informace z německého webu o e63/e64, dal jsem to do překladače, tak proto ta kostrbatost. Doufám, že ta poslední věta, se mě nebude týkat.
Pořízení sběratelského kousku s malým počtem najetých kilometrů a nejlépe z let 2009/2010 (s novějším systémem I-Drive) zabere spoustu času. Pokud se pak má jednat o vozidlo s manuální převodovkou, hledání pravděpodobně dokonce selže. To znamená, že podléháte určitým omezením nebo kompromisům, které musíte při představě vozidla (barva, typ a výbava) učinit.
Nalezení vysněného vozidla pak může trvat dva až tři roky.
Některým se to vůbec nepodaří.
Pořízení sběratelského kousku s malým počtem najetých kilometrů a nejlépe z let 2009/2010 (s novějším systémem I-Drive) zabere spoustu času. Pokud se pak má jednat o vozidlo s manuální převodovkou, hledání pravděpodobně dokonce selže. To znamená, že podléháte určitým omezením nebo kompromisům, které musíte při představě vozidla (barva, typ a výbava) učinit.
Nalezení vysněného vozidla pak může trvat dva až tři roky.
Některým se to vůbec nepodaří.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Tak vrže i při otevřeném kufru = v něm a jeho těsnění to teda není.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
to uz je asi 10 auto co sis vybral ale chapu ze ta faze vybirani je nejzabavnejsi. taky bych si to zas zopaknul.
kazdopadne doufam ze to neni finalni, moc osklivejsich aut neexistuje
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
Desátý ne Začalo to Swiftem. pokračovalo S1, pak jsem to úplně přehodnotil na V8 a přes Mustanga jsem se dopracoval k 6.řadě. Jestli 630 nebo 650, to jsou jemné nuance. A jo, to hledání a vybírání je na tom to nejhezčí, zvlášť když člověka nic netlačí A design? To je věc osobního vkusu, kolik holek by se podle některých nikdy nevdalo a jejich manžel na ně kouká jako na svatej obrázek
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Mne se 6er libi. Ale to i proto ze je designove dost spriznena se Z4. Ja bych koukal po 6er s co nejlepsim interierem. Asi individual. Protoze v Z4 se mi interier libil vic nez v 6er, kde pusobil dost plastikove a zastarale, ale taky to nebyla verze s rozsirenou kuzi.
Re: BMW Divize
V pondělí jsem reagoval na tohle BMW Individual https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... n=parkItem. Napsali, že auto je rezervováno a ozvou se, když se uvolní. Tak jsem zvědavý, ale moc iluze si nedělám. Měl jsem pár konkrétních otázek ve smyslu doložitelnosti historie servisu, olejů a podobně a myslím, že se spíše kulantně vymluvili, aby se zbavili šťouravého kupce.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Je to staré auto ale nabité technologiemi, já bych tam jel s někým kdo se vyzná a neřešil jen to že to má jednoho majitele nebo jezdilo do autorizáku. Co třeba říkal Jarax, tak mají v autorizáku benevolentnější měřítka na různé silentbloky. Co by už on měnil tak je za ně ok ...
Designově krásný kousek. Dvojbarevná palubka je super. Já bych ale preferoval bez active steering.
Designově krásný kousek. Dvojbarevná palubka je super. Já bych ale preferoval bez active steering.