Vrooom píše: ↑pon 06 kvě 14:08
Heh zrovna dnes jsem byl u Jaraxe na prohlídce s 1er, zda něco potřebuje (k autu se seběhli ťři mechanici, hezky ho prohlédli a kromě nějaké povrchove koroze na šroubech a zadní naprave je v pohodě). Jeli jsme spolu i na oběd kdy mi hodil klíče od 645i cabrio automat ať se projedu. Zvuk je fajn, ale tlumený, žádný rambajz. Výkonově to nijak moc nejede, 1er je jiná dimenze a přijde mi že by to pojela i z4 co jsem měl. Ale těžko říct.
To si děláš prdel ne?! Samozřejmě, že by Z4 pojela
Nechci tomu krivdit Ja nejsem zvykly na automaty, tak se mi v tom jelo zvlastne a citil jsem se nesvuj, protoze jsem nevedel co to udela.
Jinak po zkusenosti s Fkovou 6er a touhle Eckovou 6er musim rict ze ta eckova pusobi mensim dojmem, prisla mi uvnitr stisnenejsi a interier v Fkove je o dost jinde. Tady se mi nelibila velka plastova plocha pred spolujezdcem. To interier Z4 se mi libil designove vic.
Mozno trochu uplne odveci a aj mimo budget, ale ked uz by to mal byt automat, a ma to byt primarne na kochacku tak bych osobne radsej V8 od ineho nemeckeho vyrobcu https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =390723234
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Neska další pokus zbavit se toho vrzání zezadu - na těhlici jsou dvě uložení (unibal a guma), obě byly ešče původní (doposud sem neměnil) = už jsou tam nové. Nevrže to (ale neukvapuju se - ešče není vyhráno).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jj, chci velký cabrio s velkým kufrem, prostě cruiser. Výkon nemusí být nijak ohromující, s takovým autem se "nezávodí". V podstatě by mi těch 272 PS u 630i stačllo, i když na tu hmotnost je to na hranici. Aspoň šestiválec a raději manuál. To zase cílí na tu 630i. A protože jsem od přírody lakomej, tak i mi vyhovuje, že se dají hodně pěkné kousky sehnat něco přes 20 tis. euro.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
u té N53 si nech doložit co všechno už bylo dělané.., aby to nebyla past. Pokud v servisce (ještě od bmw) nebyly vyměněny nějaké vstřiky a palivová pumpa, tak bych se divil a spíš začal čichat nějakou levou. Taky bych si pomocí diagnostiky zkontroloval stav katalizarou a zda motor umí přepínat do vrstveného spalování. Když to bude všechno cajk, tak prima.
Ale osobně bych N53 (jakkoliv jí mam poměrně rád) v kombinaci s MT v 6er nechtěl. Jednoznačně V8 a automat.
Já bych byl taky za v8 a klidně ten automat. K tomu autu to stačí, na dolování výkonů stejně není. A klidně sport sedačky. Jsou velký, že stejně to člověka pokud nemá 150 kg neobepíná. Jako na to že se to dá pořídit za 3 kila mi to přijde super provoz. MI to z venku furt má.