Onboard videa
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Fascinující rozporuplnost.
Člověk, který si pořídí motorku se zrychlením 300 z místa, a navíc vybaví detektorem, aby si mohl relativně bez rizika doleváckého ozáření užívat adrenalinu ve vysokých rychlostech, pak nevybíravě kritizuje řidiče náklaďáku, jenž si opovážlivě dovolil ho za sebou nezastavovat na stopkách a nezpomalovat na jízdu krokem na totálně nesmyslném kruháči, i když při tom nikoho neomezil nebo neohrozil; naopak zvýšil rychlost a plynulost provozu a zachoval se ekonomicky a ekologicky (gumy, brzdy, rozjezdy).
Trochu schíza ne?
Ale asi spíš situace podle rčení "kdo chce psa bít, vždy si hůl najde".
Člověk, který si pořídí motorku se zrychlením 300 z místa, a navíc vybaví detektorem, aby si mohl relativně bez rizika doleváckého ozáření užívat adrenalinu ve vysokých rychlostech, pak nevybíravě kritizuje řidiče náklaďáku, jenž si opovážlivě dovolil ho za sebou nezastavovat na stopkách a nezpomalovat na jízdu krokem na totálně nesmyslném kruháči, i když při tom nikoho neomezil nebo neohrozil; naopak zvýšil rychlost a plynulost provozu a zachoval se ekonomicky a ekologicky (gumy, brzdy, rozjezdy).
Trochu schíza ne?
Ale asi spíš situace podle rčení "kdo chce psa bít, vždy si hůl najde".
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Onboard videa
Lepší nestavět na stopce apod. ale dát přednost, než pečlivě dodržovat, ale bez problémů to pošle před rozjeté auto. Mě tohle teda nikterak žíly netrhá.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Pravda, u toho finálního výjezdu z vedlejší na hlavní pravděpodobně mírně omezil vosolbáčka na hlavní, takže zde by případná kritika mohla být na místě.
Nicméně opět čistě z hlediska eko(log/nom)ického a plynulosti provozu to podle mě udělal nejlépe.
V případě zastavení by totiž na x sekund zablokoval minimálně 2 osobáky za sebou (nevím, jestli byl třeba ještě někdo další za řB), než by mohl bezpečně z nuly vjet na hlavní.
Teď už jen zbývá získat vyjádření kvalifuckovaného dolevního exxxperta, zda z hlediska čím dál fašoidnější vyhlášky k omezení skutečně došlo, a pak toho hanebného kriminálníka případně předat chrabrým a honěnímilovným pomahačům s chráničema.
Nicméně opět čistě z hlediska eko(log/nom)ického a plynulosti provozu to podle mě udělal nejlépe.
V případě zastavení by totiž na x sekund zablokoval minimálně 2 osobáky za sebou (nevím, jestli byl třeba ještě někdo další za řB), než by mohl bezpečně z nuly vjet na hlavní.
Teď už jen zbývá získat vyjádření kvalifuckovaného dolevního exxxperta, zda z hlediska čím dál fašoidnější vyhlášky k omezení skutečně došlo, a pak toho hanebného kriminálníka případně předat chrabrým a honěnímilovným pomahačům s chráničema.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Jakou vyhlášku halucinuješ?
Btw: pokud vím, tak jinde ve světě se kruhový objezd jezdí tímto způsobem např. ve Velké Británii nebo Austrálii.
STOPka je stejná snad všude na světě a má stejný význam.
Takže co je prosím na těch pravidlech fašoidní?
Btw: pokud vím, tak jinde ve světě se kruhový objezd jezdí tímto způsobem např. ve Velké Británii nebo Austrálii.
STOPka je stejná snad všude na světě a má stejný význam.
Takže co je prosím na těch pravidlech fašoidní?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
TD: už vidím tebe, kdyby ten myslitel jel tím kruháčem jak má a ten sup ho máznul tak, jak jel ve videu, jak bys troubil, píčoval a dával na YT své video, jaké je to prase v tom osobáku. A ještě bys přidal a pokusil se ho dojet a vytlačit z toho kruháče ven.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2734
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
řidičBOB: Pokud by nic nejelo proti, a tudíž by mě nijak neomezil (což jde), nevím proč bych troubil. A už i to jsem zažil a neřešil
Ted mám připraveno do videa - protijedoucí odbočoval doleva a já doprava. Vyřešil to najetím do odbočovacího pruhu na hlavní a stihl to dřív než já... Bylo to sice dost punkový, ale pohoda
Ted mám připraveno do videa - protijedoucí odbočoval doleva a já doprava. Vyřešil to najetím do odbočovacího pruhu na hlavní a stihl to dřív než já... Bylo to sice dost punkový, ale pohoda
Chápeš to?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Nezmiňoval jsem, jaká konkrétní pravidla považuju za fašoidní, takže pro upřesnění jde především o příšerně brutální a ohrožující překračování chudinky rychlosti (zatímco tímtéž skutkem doleváci pomáhají a chrání, jelikož pro ně přece ani fyzikální zákony neplatí), přemnoženou ozařovací a špiclovací techniku, neustálé zvyšování postihů (pokut, bodů, rušení platnosti řp) za přestupky bez jakéhokoli materiálního aspektu, "nulová tolerance" alkoholu apod. jen na základě jakýchsi údajů z měřících přístrojů a testů bez ohledu na styl jízdy a řidičovy aktuální schopnosti koordinace pohybů, pak třeba "plnění plánu výběru pokut", atd.
Pravidla stopky a na kruháči mají svůj význam v nepřehledných úsecích a/nebo v hustším provozu; pokud však řidič nikoho neomezí, neohrozí a projetím stopky nebo kruháče ještě zvýší plynulost a rychlost provozu, pak ho za to v případě doleváků buzerovat v podobě pokut/bodů etc. nebo se do něj navážet z pozice jiného řidiče, jak si může dovolit PORUŠIT ABSOLUTNÍ PLATNOST ZNAČEK, to za rozumné rozhodně považovat nelze.
Ale chápu, chudáci policisté jen poslouchají rozkazy a byrokrady řízené rozmisťování značek/kruháčů apod. je prakticky dokonalé, takže kritizovat jejich konání může jen troufalá dementní lopata.
Pravidla stopky a na kruháči mají svůj význam v nepřehledných úsecích a/nebo v hustším provozu; pokud však řidič nikoho neomezí, neohrozí a projetím stopky nebo kruháče ještě zvýší plynulost a rychlost provozu, pak ho za to v případě doleváků buzerovat v podobě pokut/bodů etc. nebo se do něj navážet z pozice jiného řidiče, jak si může dovolit PORUŠIT ABSOLUTNÍ PLATNOST ZNAČEK, to za rozumné rozhodně považovat nelze.
Ale chápu, chudáci policisté jen poslouchají rozkazy a byrokrady řízené rozmisťování značek/kruháčů apod. je prakticky dokonalé, takže kritizovat jejich konání může jen troufalá dementní lopata.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Chápu - měření rychlosti je špatné, áno?!
Chytat za STOPku na přehledné křižovatce, je špatné, áno?!
A o tom, co je přehledné a co ne, rozhoduje řidič mixu nebo s kamením.
Kdybych použil tvou analogii, tak určitě jezdí jako prase všude. Já mám přece antiradar a motorku, tak automaticky jezdím všude rychle, jak jsi vydedukoval. Jinak bych to přece logicky neměl.
Chytat za STOPku na přehledné křižovatce, je špatné, áno?!
A o tom, co je přehledné a co ne, rozhoduje řidič mixu nebo s kamením.
Kdybych použil tvou analogii, tak určitě jezdí jako prase všude. Já mám přece antiradar a motorku, tak automaticky jezdím všude rychle, jak jsi vydedukoval. Jinak bych to přece logicky neměl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2734
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Je špatně řešit a zabývat se něčím, kde nikdo k žádné újmě nepřišel a ani nemohl, protože nikdo v širokém okolí nebyl
Třeba u nás v ulici je jednosměrka, protože potkávat se tam protijedoucí je dost na prd a blbě se vyhejbá. Ale myslím si, že je úplně jedno, když tam někdo couvne zpátky 20m, protože zjistil že na to druhé místo se nevejde
Třeba u nás v ulici je jednosměrka, protože potkávat se tam protijedoucí je dost na prd a blbě se vyhejbá. Ale myslím si, že je úplně jedno, když tam někdo couvne zpátky 20m, protože zjistil že na to druhé místo se nevejde
Chápeš to?