Ruská auta
Re: Ruská auta
Tohle je taky zajímavej obrázek, nakonec to měli udělat už dávno, protože ty starý modely jim dost ubíraly prodeje nových.
Zajímavá je informace, že krátkej hatchback a kombi by mělo zůstat ve výrobě jako kalina, trochu v rozporu s tim jsou ale tyhle uniklý fotky:
Zajímavá je informace, že krátkej hatchback a kombi by mělo zůstat ve výrobě jako kalina, trochu v rozporu s tim jsou ale tyhle uniklý fotky:
Re: Ruská auta
zevlotron: Zajimave informace, je videt, ze se o to zajimate o dost vice nez my Minimalne Grantu ale budeme sledovat.
Zatim jsme doplnili ke Grante alespon kompletni technicke udaje a specifikace dle ruskeho PDF Tabulky jsem zpracovaval osobne, a tak jsou uzasne prehledne
http://www.autoforum.cz/predstaveni/lad ... led-vybav/
Jen jsem nepochopil, co znamenaji ta tri madla
Zatim jsme doplnili ke Grante alespon kompletni technicke udaje a specifikace dle ruskeho PDF Tabulky jsem zpracovaval osobne, a tak jsou uzasne prehledne
http://www.autoforum.cz/predstaveni/lad ... led-vybav/
Jen jsem nepochopil, co znamenaji ta tri madla
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ruská auta
Parádní, hlavně přeložení přehledu výbav, když člověka nebaví ty bukvy detailně louskat sám, dal jsem odkaz na LF
3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru
Toho paradoxu, že ten prostřední motor má kapánek lepší zrychlení jsem si taky všimnul, ale nesmíme zapomenout na to, že auto s ním v menší výbavě je lehčí (i když jen o 20 kilo) a nemá klimatizaci. Ale obecně přínos šestnáctiventilu se hodně diskutoval už u desítek (tehdy u 1,5 rozdíl 10 kW a 9 Nm), 16v je ale zase sám o sobě o něco těžší a s vyššími pasivními odpory. V praxi - hlavně pocitově je 8v v nižších otáčkách a při rozjezdu příjemnější a pružnější, ale ani ve vyšších otáčkách nijak výrazně neumírá, 16v v nižších otáčkách je trochu letargičtější a při rozjezdu má poměrně velkou citlivost na dávkování plynu a rád řidiče vytrestá zhasnutím, pokud si nedá pozor. Hlavní výhodou 16v je kultura chodu a nižší hlučnost (hlavně na volnoběh) a pak samozřejmě získává ve vyšších otáčkách řekněme od 3500 až 4000 (což je + hlavně při dálničních rychlostech). 16v myslím víc doplácí na emisní limity, oba motory mají omezovač na 6000 ot, a to právě u 16v hlavně kvůli emisím.
No ale to je v podstatě minulost, teď je ještě otázka jak se do toho projeví elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.
3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru
Toho paradoxu, že ten prostřední motor má kapánek lepší zrychlení jsem si taky všimnul, ale nesmíme zapomenout na to, že auto s ním v menší výbavě je lehčí (i když jen o 20 kilo) a nemá klimatizaci. Ale obecně přínos šestnáctiventilu se hodně diskutoval už u desítek (tehdy u 1,5 rozdíl 10 kW a 9 Nm), 16v je ale zase sám o sobě o něco těžší a s vyššími pasivními odpory. V praxi - hlavně pocitově je 8v v nižších otáčkách a při rozjezdu příjemnější a pružnější, ale ani ve vyšších otáčkách nijak výrazně neumírá, 16v v nižších otáčkách je trochu letargičtější a při rozjezdu má poměrně velkou citlivost na dávkování plynu a rád řidiče vytrestá zhasnutím, pokud si nedá pozor. Hlavní výhodou 16v je kultura chodu a nižší hlučnost (hlavně na volnoběh) a pak samozřejmě získává ve vyšších otáčkách řekněme od 3500 až 4000 (což je + hlavně při dálničních rychlostech). 16v myslím víc doplácí na emisní limity, oba motory mají omezovač na 6000 ot, a to právě u 16v hlavně kvůli emisím.
No ale to je v podstatě minulost, teď je ještě otázka jak se do toho projeví elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.
Re: Ruská auta
zelvotron píše: elektronický plyn, který je se specifikací Euro 5 u Lady novinkou.
nárust velikosti, hmotnosti, euro5, elektronický plyn....tak to už je opravdu v prteli (pardón, vlastně sem sem říct že tak je to správně ), jestli tyhle bruselské eko-socialisticko-eroristické rozmařilosti dorazily už i na širou rus...pjanda píše:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ruská auta
pavproch: Jak ten článek čtu, tak ne až tak, ale pokud to chtějí prodávat i v EU, musí tam nějaký eurozáklad mít. Je smutný, jaký přístup vládne světu.
Jo a z těch dvou aut se mi libí to vpravo Zadokolka, žádný euro, žádný elektronický plyn. Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.
Jo a z těch dvou aut se mi libí to vpravo Zadokolka, žádný euro, žádný elektronický plyn. Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.
Re: Ruská auta
Dekuji Meli jsme tam par chybicek, ale s pomoci nesmlouvavych ladofilu jsme to doladilizelvotron píše:Parádní, hlavně přeložení přehledu výbav, když člověka nebaví ty bukvy detailně louskat sám, dal jsem odkaz na LF
3 madla - to budou asi madla nade dveřmi
Vyhřívání zámku kufru, to bude asi spíš myšlený el. otvírání kufru
Jinak mne se zda byt Granta porad "sympaticky staromodni" - rozumna hmotnost, malo zbytecnosti, adekvatni cena... Je samozrejme otazka, jak to bude fungovat, ale to asi jen tak nezjistime.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ruská auta
Presne tohle mi pripada nejmarkantnejsi u mitsubishi evo x, ktery je diky tomu zabity. Tehle ruske popelnici nepomuze nicReese píše: Navíc ta nízká stavba... Švte mě, jak jsou dnešní auta naducaný nad kolama, vč. BMW, který tam dlouho neměůo skoro nic.
Re: Ruská auta
Toto me docela pobavilo
http://www.autoforum.cz/bleskovky/lada- ... sim-video/
Zajimave je, ze to to auto opravdu vydrzi. U Skodovky 1xx jsem si jisty, ze by se to ohnulo, parkrat jsem dvere relativne malou silou rovnal smerem vzhuru, takze dolu to jiste pujde o to snaze...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/lada- ... sim-video/
Zajimave je, ze to to auto opravdu vydrzi. U Skodovky 1xx jsem si jisty, ze by se to ohnulo, parkrat jsem dvere relativne malou silou rovnal smerem vzhuru, takze dolu to jiste pujde o to snaze...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ruská auta
To by měli pustit tomu US dealerovi VW, ten by koukal, že to není nic tak neobvyklýho, jak se tam honosí.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
- Psycho vlk Wolf
- Mistr volantu
- Příspěvky: 827
- Registrován: stř 18 kvě 11:53
- Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruská auta
Zdá se mi to nebo je to auto křivé?zelvotron píše:........
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp