Peugeot 207-problém po nastartování
Peugeot 207-problém po nastartování
Čus. Peugeot 207 po nastartování začne pískat, hlásí různý chyby a jde těžce točit volantem. Napadlo mě zkusit vyměnit pojistku třeba pro brzdy anebo posilovač, ale nevím přesně kterou. Taky se už stalo, že přestával svítit displej. Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky. Grizly
Re: Peugeot 207-problém po nastartování
V belt = klinovy řemen prokluzuje, nedostatečně otáčí remenici. Posiluje málo, dobíjí málo. Řešení Kontrola popř vymena napinaku vbelt a výměna vbelt. Práce na 10 až 60 minut jak pro koho.
Mohli bychom prosím bez povinností a bez nároků hned zítra ráno vystoupit z EU?
Re: Peugeot 207-problém po nastartování
Děkuji za odpověď. Klínový řemen se měnil v říjnu a auto od té doby moc nejezdilo. Takže to nejspíš bude něco jiného..
Re: Peugeot 207-problém po nastartování
Pískání dělá řemen. Buď je vadný řemen z výroby, špatná délka řemene, špatný napínák řemene, nějaká kladka a tak je zvýšený odpor na řemen nebo samotný posilovač řízení. Nasvědčuje tomu jak posilovač řízení, tak problikávání elektroniky. Alternátor je totiž na stejném řemeni a tak nevyrábí dostatek elektřiny.
To, že jde posilovač ztuha totiž může být buď vadný posilovač nebo že se mu nedostává dostatek otáček od řemene. Vzhledem k elektronickým problémům spíš to druhé.
Toto nevyřeší jednoduchá výměna pojistek.
To, že jde posilovač ztuha totiž může být buď vadný posilovač nebo že se mu nedostává dostatek otáček od řemene. Vzhledem k elektronickým problémům spíš to druhé.
Toto nevyřeší jednoduchá výměna pojistek.
Re: Peugeot 207-problém po nastartování
Děkuji. Špatně jsem se vyjádřil. Píská auto ve smyslu, že hlásí chybu. Nejde to z motoru. Co by to tedy mohlo být?
Re: Peugeot 207-problém po nastartování
Od špatné kostry přes přetnutý drát až po špatnou BSI/ECU jednotku. Co říká diagnostika?