Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To jsou minuty takže skoro 2° ano jen lca protože jsem nechtěl řešit podložky + jsem chtěl větší castor, což mohlo pomoct citu.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
ajoo, ja mam na protokolu cisla az do 100 za stupnem, videl sem to tehdy poprvni ale pak sem si zvykl a zapomel ze to vlastne neni normalni. Ani vlastne netusim proc to tak delaji, se musim zeptat priste (sem kvuli tomu dokonce nasel ten papir at nekecam, mam tam i vysku nastaveni jednotlivejch kol a vyvazeni rohu - cross)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Takže mít přední kola do A je jakože fajn a lépe to zatáčí? Ale zase se budou sjíždět vnitřky ne? A v zatáčce, když se auto zapře o jedno kolo tak by to druhé se mělo ještě více opřít o vnitřní hranu a tím se ještě více sjiždět, ne? A přesto všechno je to stále fajn?
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Ano, pri zavodeni je to fajn mat do A , ale pri beznom dennom jazdeni sa to presne viac zjazdi na vnutornej hrane, plus viac to skace mimo vyjazdenych kolaji. V zatacke to prave nie je tak, ako popisujes. Tam kinematika napravy aspon u sportovejsich aut ako BMW ti pri natoceni volantu natoci bokom pod uhlom aj cele koleso a s odstredivymi silami si sadne prave na celu plochu a nie,ze este viac ide len po hrane. Lepsie to neviem popisatPředseda píše: ↑úte 09 dub 07:45 Takže mít přední kola do A je jakože fajn a lépe to zatáčí? Ale zase se budou sjíždět vnitřky ne? A v zatáčce, když se auto zapře o jedno kolo tak by to druhé se mělo ještě více opřít o vnitřní hranu a tím se ještě více sjiždět, ne? A přesto všechno je to stále fajn?
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Negativní odklon (kola do A), respektive větší odklon než sériové nastavení, udělá s autem naprosto úžasnou proměnu. Jedna z must have úprav pro dynamickou jízdu (myslím tím v zatáčkách, ne drag race). Nicméně hodně to závisí na jízdním stylu. Kdo jezdí zatáčky hodně zostra, má při sériové geometrii vždycky dohola sjeté vnější okraje pneumatik, zatímco zbytek pneu má vysoký dezén. Mám to na všech autech, kde nemám zvětšený odklon. Pneuservisáci se vždycky podivují, jestli nemám špatnou geometrii, a já jim říkám, že mám, protože je přesně podle výrobce a že na tomto autě bohužel nemám možnost nastavit větší odklon. Čili mně naopak s větším negativním odklonem pneu vydrží déle, protože tak rychle nesjedu vnějšky, opotřebení je rovnoměrnější (resp. pořád nejvíc trpí okraje, ale tentokrát alespoň oba, vnější i vnitřní, a ten vnější nemizí tak rychle). Změna v ochotě zatáčet a potlačení nedotáčivosti je ale pořád největší benefit.
Negativa: Auto je výrazně neklidnější na podélných nerovnostech, v kolejích tahá jako prase. Při nedynamické jízdě (když se neprojevuje výše popsaná výhoda při ostře projížděných zatáčkách) samozřejmě více trpí ty vnitřní kraje pneu a při extrémnějším nastavení odklonu už se snižuje adheze v přímém směru (např. je o trochu delší brzdná dráha).
Negativa: Auto je výrazně neklidnější na podélných nerovnostech, v kolejích tahá jako prase. Při nedynamické jízdě (když se neprojevuje výše popsaná výhoda při ostře projížděných zatáčkách) samozřejmě více trpí ty vnitřní kraje pneu a při extrémnějším nastavení odklonu už se snižuje adheze v přímém směru (např. je o trochu delší brzdná dráha).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Je to tak, jde to vic citit v kolejich.
Ja asi zkusim DIY natoceni volantu. Tady to vypada easy
Ja asi zkusim DIY natoceni volantu. Tady to vypada easy
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
tak to asi není nastavení pro mě
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Operace se povedla a volant je rovně. Ale jestli jsem nerozhodil geo, to nevím, uvidím zda nějak divně ojedu gumy
Ještě jsem si pohrál se závlačkou ke klapce výfuku. Už vůbec nedrnčí
Ještě jsem si pohrál se závlačkou ke klapce výfuku. Už vůbec nedrnčí
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Neboj, za chvíli zase začne
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Uvidime . Upadlo mi to jen jednou v Myte, pak jsem to tam nasadil, ale ne uplne spravne a ted mi to prijde ze to tam sedi lepe, tak by to drncet nemuselo.